Kaverit vähä kettuili mulle tällä kuvalla ku vaihoin lukiosta raksalle.BluePower kirjoitti::DDDDDD

Kaverit vähä kettuili mulle tällä kuvalla ku vaihoin lukiosta raksalle.BluePower kirjoitti::DDDDDD
Ei tuu onnistumaan.Killerhangar kirjoitti:Lukion tavoiteenahan on SELVITÄ yo-kirjoituksista...
Ja ilman känniähän ei voi selvitä...
![]() | Lataa tästä... |
Ai niin vähän aikaa?jonatha kirjoitti:Huomenta foorumilaiset! Johan sitä oon ollu jo tunnin hereillä.![]()
![]()
Me tehtiin kiinalaistahh.-Mane. kirjoitti:Kohta saa pullaa, kotitalouden tunnilla olen.
Ja mää teen kotoo pullaa.Maattanee kirjoitti:Me tehtiin kiinalaistahh.-Mane. kirjoitti:Kohta saa pullaa, kotitalouden tunnilla olen.
Ei ainakaan itellä oo muuta vaatinu.Seteli kirjoitti:Sanokaapa että tarviiko fs2013 multiplayer servun hostaamista varten availla portteja? vai riittääkö vain sieltä create game jne.. ?
Luojan kiitosJuHoZzI kirjoitti:Ei ainakaan itellä oo muuta vaatinu.Seteli kirjoitti:Sanokaapa että tarviiko fs2013 multiplayer servun hostaamista varten availla portteja? vai riittääkö vain sieltä create game jne.. ?