Ei pysy koska ei levei parei etusis.Maattanee kirjoitti:Pysyisköhän nytten suolla?

Ei pysy koska ei levei parei etusis.Maattanee kirjoitti:Pysyisköhän nytten suolla?
Tunnen olevani kaikkitietävä noihin verrattuna.Killerhangar kirjoitti:
Menetin juuri uskoni.
Pappa Tunturiin ku tilattiin nii joku vaijeri oli loppu, mutta tuli seuraavana päivänä jo postissa.Aecel kirjoitti:Tunnen olevani kaikkitietävä noihin verrattuna.Killerhangar kirjoitti:
Menetin juuri uskoni.
Mutta Putinista paljon tärkeämpään asiaan: Mites ku ootte tuolta MC-Scatterilta tilannu, niin ootte saanu tavarat?
Vähä ristiriitanen käsitys ku toiset ylistää sitä, ja toiset taas haukkuu ihan paskaksi. Ajolasit siis aattelin tilata.
Aecel kirjoitti:Tunnen olevani kaikkitietävä noihin verrattuna.Killerhangar kirjoitti:
Menetin juuri uskoni.
Mutta Putinista paljon tärkeämpään asiaan: Mites ku ootte tuolta MC-Scatterilta tilannu, niin ootte saanu tavarat?
Vähä ristiriitanen käsitys ku toiset ylistää sitä, ja toiset taas haukkuu ihan paskaksi. Ajolasit siis aattelin tilata.
Mua ei pelota sodat ja lama, vaan Suomen tulevaisuus, joka sattuu olemaan tuollaisten olioiden, joiden älykkyystaso on marakatin tasoa, ellei sitten sitäkin huonompi...McNoitti kirjoitti:Täytyy sanoa, että jos Suomen tulevaisuus lepää Killerin kuvassa esiintyneiden ihmisparkojen hartioilla, en osaa kuvitellakkaan mitä täällä tulee tulevaisuudessa tapahtumaan...
Aika helvetin hitaasti, jos kaikki tavarat on ollu varastossa.. Kestää ton verran tulla paketti laivalla Saksasta.. Mut mitä mie oon kuullu, niin ihan perus luotettava, hommansa hoitava, puljuhan tuo taitaa olla. Toisin kuin Katafori, konkurssipesä, josta jos erehyt tilaamaan, et tuu sieltä mitään saamaan missään muodossa takas..sutki kirjoitti:Postiin ne on mulle tullut, jossain parissa viikossa tullut tilaus.
Ei laisinkaan huono ehdotus, Killeri nyt politiikkaan mukaan, Ls-Fin äänestää teitistä viellä resitentin. (Olen nyt tosissani)Tuppurainen kirjoitti: E: Jos Killeri on joskus tulevaisuudessa ehdolla presidentiksi, mä annan hänelle ääneni (tämä ei ole sarkasmia!)
Mulla tuli kypärä ja lasit muistaakseni jossain 4-5 päivässä ja ku peussiin tilasin sillon jotae osii ni tuli muutmas päiväs.Aecel kirjoitti:Tunnen olevani kaikkitietävä noihin verrattuna.Killerhangar kirjoitti:
Menetin juuri uskoni.
No jos vaikka kokeilet sitä samaa savea moninpelin kautta?Maatila kirjoitti:Jaa justii sillä mapilla pelaan..Ku mulla on blogis se mappikäytössä. En tiiä mitä tuossa koittas vasta 2 päivitystä sain kasattua siihen. Varmaa pitäs taas alottaa uus näyttää olevan mappien kans nii huonoa tuuria..
Ylilauta teki sen joEzmo kirjoitti:Ei julkaista kenenkään henkilökohtaisia tietoja ilman lupaa.
Jotain reilu 10 pakettia tullu tilailtua skatterilta ja aina on perille tullu eikä oo kauaakaan kestäny, muutamapäivä sitte tilasin kaasalaiselta, eivätkä oo ees vielä postiin lähettäny.Aecel kirjoitti:Tunnen olevani kaikkitietävä noihin verrattuna.Killerhangar kirjoitti:
Menetin juuri uskoni.