Ei tuo kelloaika vielä mitää!Fini kirjoitti:Vihdoin kotona! Ei saasta klo 3 yöllä vasta pääsin nukkumaan ku halillla rassattiin trukkia ja sen sellasta. Ja tänään oltu jossai kirkko konsertissa hakemassa ripari merkkiä ja kylällä hillunu.
Tiedä millon sä oot noi myöhään ollu mut myöhäsin aika millon sut oon kotio kipannu ni kello 0345Matias kirjoitti:Ei tuo kelloaika vielä mitää!Fini kirjoitti:Vihdoin kotona! Ei saasta klo 3 yöllä vasta pääsin nukkumaan ku halillla rassattiin trukkia ja sen sellasta. Ja tänään oltu jossai kirkko konsertissa hakemassa ripari merkkiä ja kylällä hillunu.Vähän ku pistää perjantai illal viihteelle ni kotii tullaa 5-6 aikaa aamusta...
Ollaaa sitä ryypätty enne niitäki reissuja! Ja kyllä kerran oli ku heitit ni enne ku mä tost ovest sisään tulin ni kello oli sillonki yli 04.00..Killerhangar kirjoitti:Tiedä millon sä oot noi myöhään ollu mut myöhäsin aika millon sut oon kotio kipannu ni kello 0345Matias kirjoitti:Ei tuo kelloaika vielä mitää!Fini kirjoitti:Vihdoin kotona! Ei saasta klo 3 yöllä vasta pääsin nukkumaan ku halillla rassattiin trukkia ja sen sellasta. Ja tänään oltu jossai kirkko konsertissa hakemassa ripari merkkiä ja kylällä hillunu.Vähän ku pistää perjantai illal viihteelle ni kotii tullaa 5-6 aikaa aamusta...
On aivan vakio perjantaiaamulla tajuta että on vieläkin hesellä jauhamassa paskaa kello 0600 ja ekat luennot (läsnäolopakolla) kello 0815, menee sitte kaverin matkassa 50m päähä koululle ja nukkuu ne muutaman vartin unet ja sitte lähes kuoseissa kouluuDiesel Power kirjoitti:Vanhojen jatkoilla meni neljään hereillä.Ja siitä sit 3,5h pätkittäisillä unilla.. Oli kyllä sit kotono pakko ottaa kolmelta päivä unet.
Rinta lihaksissa tuntuu jännältä, kun yhen sarjan pumppaili betonia.Millon lie viimeks oon penkkipunnerruksia, tai mitään muitakaan punnerruksia tehny...
Itelle tuli äsken, jos illalla koittas, tosin lonkerolla kun ei oikee kalja uppoa. :/Killerhangar kirjoitti:Vois ton minttupullon nappasta naamariin jos haaste tulee...Tosin epäilen vahvasti
![]() | Lataa tästä... |
Itel on tää viikko lomaa.Maattanee kirjoitti:Alkoko jollaki hiihtoloma nyt vai?
Meil se päättyy.
Näin-Mane. kirjoitti:Itel on tää viikko lomaa.Maattanee kirjoitti:Alkoko jollaki hiihtoloma nyt vai?
Meil se päättyy.