Noh en ole kaupunkilainen, lähelläkään mutta oikeassa olet kaupunkilais asiassa.Pelaruzi kirjoitti:Noh, ei kyllä jollaa kaupunkilaasen oo järkee... Ja eteläs o kaupunkei, ja kaupinkilaasilla oo paljua järkee. Ja kekkosta vituttaa.)

Noh en ole kaupunkilainen, lähelläkään mutta oikeassa olet kaupunkilais asiassa.Pelaruzi kirjoitti:Noh, ei kyllä jollaa kaupunkilaasen oo järkee... Ja eteläs o kaupunkei, ja kaupinkilaasilla oo paljua järkee. Ja kekkosta vituttaa.)
Olisit tappanu.Vammas king kirjoitti:Meil päin yks tyyppi pisti tänään jo varhaisperunoi maahan ja mää näin tän vuoden ensimmäisen kyy käärmeen.
NO nyt on juhlaa sulla ,, on meillä toisilla ilotDiGiX kirjoitti:Huomena tulee mun helkama kaunottarestakii kaunotar! Mutsi osti siihen mulle korin,karvanopat,pari wunderii ja venttiili hatut.Sitte tietysti sinisalon,gianellin,bomberin yms muit tarroi!
Huomen osat kiini ja ajelee!
Niitä kun niin vihaan, ja vielä kun meoillä on koira...Vammas king kirjoitti:Yhes rintees mist oli jo lumet sulanu, siin se loikoili kippurassa.
Hyvä maku sulla!Vammas king kirjoitti:Toi 3 ylhäältä on mun mielest hianoin tai sit ihan alin.
Joo en sua. Kuten varmaan tiiät.Casemies kirjoitti:Toivottavasti et minua tarkoittanut..No täytyy tarkkailla häntä.
No laita lippu suoraa.Jeppe kirjoitti:Yhtäkään varootusta en oo sille antanu.