Ei niistä tiedä mihi luottas?!TeemuK kirjoitti:Google?Valmet 755 kirjoitti:Pistäkääs joku linkkiä Giants Editoriin.Pitäs kaverille antaa linkki, mutten löydä ny muka millään...
Vaik 5.0.1.....

Ei niistä tiedä mihi luottas?!TeemuK kirjoitti:Google?Valmet 755 kirjoitti:Pistäkääs joku linkkiä Giants Editoriin.Pitäs kaverille antaa linkki, mutten löydä ny muka millään...
Vaik 5.0.1.....
Varmaan siellä samassa paikassa mitä tarkotat...noppis kirjoitti:Tiedätkö yhtään tarkemmin missä päin lohtajan pitäjää ? itse nyt en tiedä muutakuin sen että vattajalla pitävät monesti jotain harjoituksia. Itse siis asuskelen n 15 km päässä lohtajasta aivan eri pitäjässä kylläkinMotokuski kirjoitti:Ens viikoks Lohtajalle morttileirille kuskiks... Sinne ja takas yhistelmällä mut paikan päällä kuittiautona on Zil....![]()
Tänään jäälle.TeemuK kirjoitti:.........
Huomenna jäälle.
Mulla kävi täsmälleen samoin... Asensin väärään paikkaan, ja tiedostot levällään... Poistelin iteksiäni niitä, ja koetin asentaa uusiksi, mutta se väitti että se oli viellä siellä. En vaan muista kuinka hitossa sen sai toimimaan.MrErkka80 kirjoitti:Eli poistin zunen manuaalisesti (asensin väärään paikkaan, levällään program filessä) ja tämän jälkeen ei enää suostu asentumaan uudestaan. Sanoo vaan asennuksen aikana että koneessa on jo uusin zunen versio, vaikka asia ei näin ole
Olen tehnyt jo:
- poistanut rekisteriarvot
- ajanut UnZoone:in
- ajanut CCleaner:in
Että mitäs nyt?
Ai olikos mikä vikana ysikakkoseaUkkomezzo kirjoitti:Niin oli.Massey_man kirjoitti:Kyllä oli taas kivaa tänään jäillä.
Saatii tänää ysikakkonen kuntoo.
Löytyy sielt t10 kannal 4,90 hintasii.Neliveto kirjoitti:Juu eihän noi ledipolttimot virtaa vie. Tuli ykspäivä postissa toinenkin 20 kpl satsi t10 ledejä, joita saapi mm. äärivaloihin ja misukoihin laitella.
Jos motonetti tms kauppaa 2 polttimoa hintaan 7,90e, niin Kauko-Idästä siihen hintaan saa 40
Verkku kirjoitti:Sanokaas joku hyvä 3min-3.50min pitkä piisi.
Verkku kirjoitti:Sanokaas joku hyvä 3min-3.50min pitkä piisi.
Tää on kyllä hyvä, erityisesti nevavideoihin sopii mun mielestä, en vaan tiedä miksRAHTARI FH16 kirjoitti:Verkku kirjoitti:Sanokaas joku hyvä 3min-3.50min pitkä piisi.3.53 mutta eikai se haittaa?
Guiles theme goes with everything.Verkku kirjoitti:No emmätiä sopiiko noi mun videoon misä ajan volvolla pitkin peltoa.