Meijänpä foorttilla ajettu kohta 10000 tuntia ilman kone remppaa eikä mitää paskana.Maankääntäjä kirjoitti:Foortti paskana. Ei sää löpöö.

Meijänpä foorttilla ajettu kohta 10000 tuntia ilman kone remppaa eikä mitää paskana.Maankääntäjä kirjoitti:Foortti paskana. Ei sää löpöö.
Ei tohon kaa oo tehty mittää remppaa...City^ kirjoitti:Meijänpä foorttilla ajettu kohta 10000 tuntia ilman kone remppaa eikä mitää paskana.Maankääntäjä kirjoitti:Foortti paskana. Ei sää löpöö.
Polttoaine suodatin tukos?Maankääntäjä kirjoitti:Foortti paskana. Ei sää löpöö.
Just alko vituttaan toi....Valtra_mies kirjoitti: ja sitte lauantaina ollaan menos Kone-Forumiin.
Jep..Killerhangar kirjoitti:Just alko vituttaan toi....Valtra_mies kirjoitti: ja sitte lauantaina ollaan menos Kone-Forumiin.
Joo voi vittu ton homon kanssa se ei se vittu ikinä mieti mitä sanoo.Se varmaa sekotti sut valtra_mieheen...Valmet 1102 kirjoitti:Pendis ja sen vitun kovat kusetukset. Kun en alkanu tekeen sen kanssa yhtä silppuria.
Pendis sanoo:
muuten
huomen sulle tulloo bannit
erkko sano että olit jaellu jtk mun modia
Ku puhuttiin skypes
se erkko
Mullako muutenkaan ei oo yhtään Pendiksen tekemää modia.
Vaihettii sekin just uuteen.kekkonen kirjoitti:Polttoaine suodatin tukos?Maankääntäjä kirjoitti:Foortti paskana. Ei sää löpöö.
Miks ei voi?arska fs11 kirjoitti:Ei voi pelata
koulussa tylsää
Ku ostin ton ls09 aijat sitte, niin se tuli kyllä viikon päästä, tietysti väärä peli. Sitte piti oottaa 2 tai 3 viikkoa että se tulis, kiva odottaa yhtä peliä jonku kuukauden..Sharkoon kirjoitti:Vitun paska cdon.com saatana ostin viikko sit bad company 2 ja se pitäs tulla 1 luokas ja ei vielkää oo tullu stn.!
No mulla on monesti ollu sama ton cdon.comin kaa. Paska paikka sanon minä!FS2011M0ds kirjoitti:Ku ostin ton ls09 aijat sitte, niin se tuli kyllä viikon päästä, tietysti väärä peli. Sitte piti oottaa 2 tai 3 viikkoa että se tulis, kiva odottaa yhtä peliä jonku kuukauden..Sharkoon kirjoitti:Vitun paska cdon.com saatana ostin viikko sit bad company 2 ja se pitäs tulla 1 luokas ja ei vielkää oo tullu stn.!
Niin mäki sanon!Sharkoon kirjoitti:No mulla on monesti ollu sama ton cdon.comin kaa. Paska paikka sanon minä!
Niin vitun tuttu tunne!wiltzu kirjoitti:Tää paska kone kaatuu kun pelaa !
Sitä on sitte säädetty vähä enemmän?!valmetpoju kirjoitti:Eilen kaveri sai ku oli metällä nii sairaskohtauksen ja on nyt teholla, ja toinen kaveri tippu 7 metristä lauantai iltana ja kummathi ranteet tohjona ja pietään tajuttomana...
Ensinnäki miten niin Peniksen modi? Sillo joskus ku annoin ton Ännän rehumapin, niin se ei ollu Peniksen, vaan Ännän!erkko fin kirjoitti:Joo voi vittu ton homon kanssa se ei se vittu ikinä mieti mitä sanoo.Se varmaa sekotti sut valtra_mieheen...Valmet 1102 kirjoitti:Pendis ja sen vitun kovat kusetukset. Kun en alkanu tekeen sen kanssa yhtä silppuria.
Pendis sanoo:
muuten
huomen sulle tulloo bannit
erkko sano että olit jaellu jtk mun modia
Ku puhuttiin skypes
se erkko
Mullako muutenkaan ei oo yhtään Pendiksen tekemää modia.