Tässä sitä parkkeerauksen mallia.

Toi eka Jagge ja vika Lolvo.
Näin kävi itellekkin joskus keväällä.Hitekki kirjoitti:Vai tuli sitä nukahettua joskus neljältä ku oli kotia päässy. Nyt sitte pitäis taas saaha uni, ku vasta heräsin. Ei perkele.
Tyttöystävä sai käännettyä mun rytmin tällä viikolla nii nytkö tullee loma nii voi olla et se mennee taas sillai et joskus klo 4-5 nukkumaan.Jeppe kirjoitti:Näin kävi itellekkin joskus keväällä.Hitekki kirjoitti:Vai tuli sitä nukahettua joskus neljältä ku oli kotia päässy. Nyt sitte pitäis taas saaha uni, ku vasta heräsin. Ei perkele.
Aamulla joskus puoli seittemän aikaan pitääs herätä, ja linkka tulee joskus 8:15, ja koulu alkaa yheksältä. Ja nyt ei sitte enää väsytä, tiiä miten jaksaa huomennaki nousta...xane kirjoitti: Tyttöystävä sai käännettyä mun rytmin tällä viikolla nii nytkö tullee loma nii voi olla et se mennee taas sillai et joskus klo 4-5 nukkumaan.Ja hitekki monenko aikaa sinulla on aamulla herätys?
Kokeileppa huvikseks käydä pikku lenkillä, jo nukuttaa...Hitekki kirjoitti:Aamulla joskus puoli seittemän aikaan pitääs herätä, ja linkka tulee joskus 8:15, ja koulu alkaa yheksältä. Ja nyt ei sitte enää väsytä, tiiä miten jaksaa huomennaki nousta...xane kirjoitti: Tyttöystävä sai käännettyä mun rytmin tällä viikolla nii nytkö tullee loma nii voi olla et se mennee taas sillai et joskus klo 4-5 nukkumaan.Ja hitekki monenko aikaa sinulla on aamulla herätys?
Otat koulukirjan ja luet sitä.Hitekki kirjoitti:Aamulla joskus puoli seittemän aikaan pitääs herätä, ja linkka tulee joskus 8:15, ja koulu alkaa yheksältä. Ja nyt ei sitte enää väsytä, tiiä miten jaksaa huomennaki nousta...xane kirjoitti: Tyttöystävä sai käännettyä mun rytmin tällä viikolla nii nytkö tullee loma nii voi olla et se mennee taas sillai et joskus klo 4-5 nukkumaan.Ja hitekki monenko aikaa sinulla on aamulla herätys?
Hahhah kuinkahan kauan kestäis juosta tuo 49km.Nevamies kirjoitti:Kokeileppa huvikseks käydä pikku lenkillä, jo nukuttaa...Hitekki kirjoitti:Aamulla joskus puoli seittemän aikaan pitääs herätä, ja linkka tulee joskus 8:15, ja koulu alkaa yheksältä. Ja nyt ei sitte enää väsytä, tiiä miten jaksaa huomennaki nousta...xane kirjoitti: Tyttöystävä sai käännettyä mun rytmin tällä viikolla nii nytkö tullee loma nii voi olla et se mennee taas sillai et joskus klo 4-5 nukkumaan.Ja hitekki monenko aikaa sinulla on aamulla herätys?
Ei sen lenkin tarvi yli 50km olla kuitenkaan semmonen 49km on passeli matka..
Mullon taksi 7.50, nousen 7.30, että kyllä siinä kerkiää, keritty myös 10minuutiisssa.Diesel Power kirjoitti:Onks siulla Hitekki pitkäkin matka bussille, kun nuin aikasin heräät? Itelle riittää et herää 30min enne kotonta lähtöö. Hyvin kerkii kaikki aamutoimet tehä.
Riippuu ihan henkilöstä itsestään että kuinka kovaa pinkoo..xane kirjoitti:Hahhah kuinkahan kauan kestäis juosta tuo 49km.Nevamies kirjoitti: Kokeileppa huvikseks käydä pikku lenkillä, jo nukuttaa...
Ei sen lenkin tarvi yli 50km olla kuitenkaan semmonen 49km on passeli matka..
Minullaki meinaa olla vähä kankiaa liikkumista aamut!Jespa kirjoitti:Ite ainaki nii maan ristus hiras aamuihmine että pitää herätä liika aikaasi.
Linkkapysäkki on 200m pääs suunnillee, et ei ny mikää pitkä matka.Diesel Power kirjoitti:Onks siulla Hitekki pitkäkin matka bussille, kun nuin aikasin heräät? Itelle riittää et herää 30min enne kotonta lähtöö. Hyvin kerkii kaikki aamutoimet tehä.
Tämä on kyllä totta, ei vaa oo oikee mitää pakollista lukemista ku vasta ens vuonna.Olzei_ kirjoitti: Otat koulukirjan ja luet sitä.Ei tarvi montaa sivuu lukee, niin tulee väsy.
Reilussa 5min on myös keritty vaikka pysäkille matkaa 500m kun suoraa sängystä lähtee liikkeelle ja jättää aamupalan syömättä.Pelaruzi kirjoitti:Mullon taksi 7.50, nousen 7.30, että kyllä siinä kerkiää, keritty myös 10minuutiisssa.Diesel Power kirjoitti:Onks siulla Hitekki pitkäkin matka bussille, kun nuin aikasin heräät? Itelle riittää et herää 30min enne kotonta lähtöö. Hyvin kerkii kaikki aamutoimet tehä.