Viki kirjoitti:En tiiä sitte miten nää N1x3 on yleisesti toiminu, mutta ainaki täällä päin monta N163 on menny ihan ekan parin viikon/kuukauden aikaa johonki ohjelmointii, ku kytkin on aivan sietämätön. Ohjelmoinnin jälkee siitä saatii kai ihan siedettävä, mutta ei sekään kuulemma oikee hyvä oo vie.
Kytkin, pthyi, so last season. Ei sitä oikeesti tarttee mihinkään portaattomalla vaihteistolla.
Muutaman kerran vaan sillä kytkintä käyttäny, sekin jarruttaessa/pysähtyessä refleksinomaisesti, kun enemmän oon ton 6650 hytissä istunu.
On meijänkin ännää ohjelmoitu useempaankin otteeseen, lähinnä jotain ohjelmiston päivityksiä, tuo kun on niitä "ensimmäisiä" portaattomia. Sit aina välillä on millon mikäkin anturi herjannu jotain yms. pientä, mut ikinä ei oo ollu mitään ajoa haittaavaa.
Huomenna iskä vie ännän huoltoon, vaihtaavat siellä tasauspyörästönlukon hydeletkun, etuakseli kun oli hangannu sen puhki..
Vähän turhan tarkalle mitotettu etuakselin väli sillon kun jousitus on pois päältä..