Vitut oo.traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.

Vitut oo.traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.
Ei jumalauta tuosta ukkelista ei rehellistä sanaan saa ulos.Ja konedata on ystävä.turvenuija kirjoitti:Vitut oo.traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.Tota sarjaa oo valmistettu ,ku 03-08 vuonna.
traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.
Tai itse asiassa niita on tehty vasta -08 jälkeen.Siis dyna-4:losina-Tukkijätkä kirjoitti:Ei jumalauta tuosta ukkelista ei rehellistä sanaan saa ulos.Ja konedata on ystävä.turvenuija kirjoitti:Vitut oo.traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.Tota sarjaa oo valmistettu ,ku 03-08 vuonna.
OT tulee mutta eikös tuolla ole 5455 ja vuosimalli 08<? http://www.konedata.net/Traktorit/MF5425_08.htmturvenuija kirjoitti:Vitut oo.traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.Tota sarjaa oo valmistettu ,ku 03-08 vuonna.
Varmaan hepulla o kuvia rattorista, joka o Keski-Euroopassa tähän hätään.Verkku kirjoitti:traktorimies55 kirjoitti:Jee, Äiti kerto et lähetään hiihtolomal luxembourgiin serkkujen tilal.Siel on uus massikka 5455.
Mialuummimä vittua haistanku ku kullia niiku ne jotka menevät vasta maanantaina kouluu.AkStunt80 kirjoitti:Juu, mulla on siis 502e johkin käytettävänä. Mihin käytän? Volvoon uutta subbaria ja tämmöstä![]()
Ja kaikille joilla alkaa huomenna koulu, haistakaa vittu! Meillä ensviikon maanantaina. Läläläl
Aivan! Kiitos muistutuksesta.Valmet 1102 kirjoitti:Pirunpelto tulee tänään.
Tämä ja palkka tuli.fordmies4610 kirjoitti:Aivan! Kiitos muistutuksesta.Valmet 1102 kirjoitti:Pirunpelto tulee tänään.
Saapa nähä jatkaako Sutki näetä hinnaas-hommia..Valmet 1102 kirjoitti:Pirunpelto tulee tänään.
Takalippa menee tilaukseen, mutta noi minivilkut ei oikein minulle käy, ei ihan noita...Massey_man kirjoitti:http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... OM3BW8be2ATuppurainen kirjoitti:Mulla onkin onnenkalu käytössä, 10 markan kolikko raaputtimena, että se on aika tehokas onnenkalu.
Niil rahoil vois ostaa Pösöön vaikka tuninkiosaa.
http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... OM24W8be2A
Noi nyt ainakiin.
Akstunttia vituttaa ja ankarasti sitku niitten koulu alkaa, kun teillä alko jo aikasemmin.Ohtonen kirjoitti:Mialuummimä vittua haistanku ku kullia niiku ne jotka menevät vasta maanantaina kouluu.AkStunt80 kirjoitti:Juu, mulla on siis 502e johkin käytettävänä. Mihin käytän? Volvoon uutta subbaria ja tämmöstä![]()
Ja kaikille joilla alkaa huomenna koulu, haistakaa vittu! Meillä ensviikon maanantaina. Läläläl![]()
Mut ihtee ilahuttaa et huomen koulus kuvauspäivä eli hypitää pitkin kyllää kamenan kaasa.
Täällä nollassa ja lumi maassa.Diesel Power kirjoitti:Män pakkasen puolelle!(-0,1C :DD) J akoht alkaa pirunpelto!
Pärisee varmaan ihan vitusti.Tuppurainen kirjoitti:Se tunne, kun juo shottilasista pommaccia 5 lasillista
Haha.Massey_man kirjoitti:Pärisee varmaan ihan vitusti.Tuppurainen kirjoitti:Se tunne, kun juo shottilasista pommaccia 5 lasillista