Hyi hyi ei sais koulussa tuolleen hölmöillä.valtra man kirjoitti:On hauskaa valtra S352!Mä katkasin virrat sieltä teknisen luokasta ja pistin koko koulun ilmastoinnin vähä kierroksillle!
![]()

Hyi hyi ei sais koulussa tuolleen hölmöillä.valtra man kirjoitti:On hauskaa valtra S352!Mä katkasin virrat sieltä teknisen luokasta ja pistin koko koulun ilmastoinnin vähä kierroksillle!
![]()
Millane pääsykoe on? Ois tarkotus hakee 1,5v päästä logistiikalle.Wiuwe^ kirjoitti:No ei oikestaa v*tutta että alko, kun piti logistiikalle amiksee mennä
Me kans parin kaverin kans lasketeltiin pulkilla rappusia alas.Massey_man kirjoitti:Hyi hyi ei sais koulussa tuolleen hölmöillä.valtra man kirjoitti:On hauskaa valtra S352!Mä katkasin virrat sieltä teknisen luokasta ja pistin koko koulun ilmastoinnin vähä kierroksillle!
![]()
Vaan eipä ne opet mitenkään tykänny kun laskettiin pahilaatikolla koulun rappusia alas.
Laskettii yks päivä polkupyörällä rappuset alas kun koulu oli loppu ja opettajat oli kansliassataistelu jaska kirjoitti:Me kans parin kaverin kans lasketeltiin pulkilla rappusia alas.Massey_man kirjoitti:Hyi hyi ei sais koulussa tuolleen hölmöillä.valtra man kirjoitti:On hauskaa valtra S352!Mä katkasin virrat sieltä teknisen luokasta ja pistin koko koulun ilmastoinnin vähä kierroksillle!
![]()
Vaan eipä ne opet mitenkään tykänny kun laskettiin pahilaatikolla koulun rappusia alas.
Kauhee ryminä ja opet ei tullu siltikää valitaan!
Ei se niin kauheaa ole,kokemusta on tässävaiheesa ½vuotta.Nimetön kirjoitti:Nyt pitäs jaksaa 2 vuotta opiskella parakeissa..