Nimimerkki asvaltti ihottuma.

Valtra_S352 kirjoitti:Älä koskaan kuse paimenpoikaan. Kokemusta on..
Se ei ole suotavaa juoda kahvia tyhjään mahaan, kokemusta on, sitte lentää pa*ka komeassa kaaressaValtra_S352 kirjoitti:Mitä sitten käy?juketsu kirjoitti:...juo kahvia tyhjään mahaan.
mitäs pahaa tossa olis?ValtraN111 kirjoitti:Älä koskaan pieraise rippileirillä kaverin tyynyyn ja lähde sitte pois huoneesta.
...Jonka jälkeen minä... ;DValtraN111 kirjoitti:No se mun kaveri minkä tyynyyn pierasin, niin se laitto mun petivaateet täyteen hyttysmyrkkyä.
Tulee hieman ikävä olo koko päiväksi..Valtra_S352 kirjoitti:Mitä sitten käy?juketsu kirjoitti:...juo kahvia tyhjään mahaan.
Aijaa..juketsu kirjoitti: Tulee hieman ikävä olo koko päiväksi..
Sana tääläValtra_S352 kirjoitti:Aijaa..juketsu kirjoitti: Tulee hieman ikävä olo koko päiväksi..![]()
En oo koskaan tyhjälle vatsalle juonu, mutta aamupalan yhteydessä juon aina..
Mite iso pyörä sul on ollu jo ykkösellä? Mun pyörässä ei varmaan oo kolmeesataa pinnaa per rengas!Traktori_Mies kirjoitti:Sana tääläValtra_S352 kirjoitti:Aijaa..juketsu kirjoitti: Tulee hieman ikävä olo koko päiväksi..![]()
En oo koskaan tyhjälle vatsalle juonu, mutta aamupalan yhteydessä juon aina..No aiheeseen, Älä koskaan laita jalkoja polkupyörän eturenkaitten pinnojen väliin, tein niin ku olin ykkösellä ja etu pyörä oli aiva solmus ja pinnoja lähti ainaki 300!
Vastaan vanhaan mutta kävikö näin silloin?valmet kirjoitti:Ei kannata laittaa raakaa kananmunaa mikroon. Nimimerkillä kokemusta on.
Autosave? Sehän tallentaa niitä muutaman minuutin välein.Simulation kirjoitti:...Sammuta tietokonetta tallentamatta ensin muistitikulle Sketchup-filun jota oot värkänny 6 tuntia...
No pointti olikin se että se on siellä kovolla tallessa.Valtra6250 kirjoitti:Mutta kovalevylle se menee, eikä sitä taida saada vaihdettua että tikulle vai kovalevyyn.