Foorumin taso
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Foorumin taso
Voi juma, koulussa alkaa foorumin tasoa murehtimaa... :DD Onhan tää jo aika pelleilyks menny, FSC oli paras sillonku vielä oli pystyssä. IMO

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Todomppa
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Todomppa [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sanotaan nyt että tuommonen paska tästä tekeekin paskan.
Oltas nyt niiku normaalisti ja ei silleen että kaikki murehtii koulussa. :------------DDD
Oltas nyt niiku normaalisti ja ei silleen että kaikki murehtii koulussa. :------------DDD
- leepu
No yks syy voi olla tämä piilovittuilu.
Itehä en niikö tykkää vittuilla ku sehä ois iha hirviä uhka tälle tasolle joka ei ennää voi laskia.

Itehä en niikö tykkää vittuilla ku sehä ois iha hirviä uhka tälle tasolle joka ei ennää voi laskia.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ethän sää muuta teekkään. Joskus saattaa olla maatalouteen liittyen ihan asiallinen viesti.
Volvomies on erimies.
- leepu
Tähän viittasin.
Mutta joo kaippa sitä vois ruveta lopettelee tuota vittuilua, välillä on vaa nii hyviä tärppejä että sitte lipsahtaa.
Mutta joo kaippa sitä vois ruveta lopettelee tuota vittuilua, välillä on vaa nii hyviä tärppejä että sitte lipsahtaa.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Draiveri
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
- Viesti:
Onhan tämä foorumi mennyt jo aikas alas. Joku luuli tätä varmaan seksi foorumiksi, kun lykkäsi tänne vähän k18 kuvia/videoita.
Eikös foorumin käyttäjät ole vielä päässyt 1lk läpi? En tarkoita kaikkia foorumilaisia.
Ja jos nyt ylläpitäjä tai moderaattori vaihtaa Avarat kuvansa! Mitä järkeä sitä on mennä heti laittamaaan samanlaista.
Kaikki foorumilaiset ovat tehneet virheitä, kyllä minäkin olen.
Eikös foorumin käyttäjät ole vielä päässyt 1lk läpi? En tarkoita kaikkia foorumilaisia.
Ja jos nyt ylläpitäjä tai moderaattori vaihtaa Avarat kuvansa! Mitä järkeä sitä on mennä heti laittamaaan samanlaista.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Iha totta tuoki. Ku sanoo kikkeli, niin varmasti joku foorumilainen ruudun toisella puolen repeää totaalisesti.massikka165 kirjoitti:Onhan tämä foorumi mennyt jo aikas alas. Joku luuli tätä varmaan seksi foorumiksi, kun lykkäsi tänne vähän k18 kuvia/videoita.
Ja muutenki juttu o välillä karannu hyvän maun rajoista.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Viesti:
Mun mielestä ''asiat täytyy laittaa kerralla kuntoon'' tai ehkä kahella kerralla.

Suora putki on kaiken A ja O.
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tää paikka on kyllä vajonnu niin alas. Esim. Jos joku saa bannit, niin sitte kun pääsee takas, ni sillä vaan kehuskellaan... Huolestuttavaa. 

Miten nii? Esimerkkejä?tratorimies kirjoitti:Tää paikka on kyllä vajonnu niin alas. Esim. Jos joku saa bannit, niin sitte kun pääsee takas, ni sillä vaan kehuskellaan... Huolestuttavaa.

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Noh en nyt viitti nimeltä mainita, mutta kun joku sieltä pääsee, niin eka viesti on ''I'm back.TwiXi kirjoitti:Miten nii? Esimerkkejä?tratorimies kirjoitti:Tää paikka on kyllä vajonnu niin alas. Esim. Jos joku saa bannit, niin sitte kun pääsee takas, ni sillä vaan kehuskellaan... Huolestuttavaa.

-
- Lähettiläs
Se mittää kehuskelua oo, vaan haluavat ilimottaa, että ovat tulleet takasi, jos ei jotkut oo sitä ennemmi huomannu.tratorimies kirjoitti:Noh en nyt viitti nimeltä mainita, mutta kun joku sieltä pääsee, niin eka viesti on ''I'm back.TwiXi kirjoitti:Miten nii? Esimerkkejä?tratorimies kirjoitti:Tää paikka on kyllä vajonnu niin alas. Esim. Jos joku saa bannit, niin sitte kun pääsee takas, ni sillä vaan kehuskellaan... Huolestuttavaa.''

Mutta joo, tää taso on kyllä menny aika alas. Ensinnäki modet ja ylläpitäjät hoiti hommasa vielä vuos sitte todella hyvin, esim. ku kysyin uutta linkkiä toho Nitron inkamettamaan Valtra S352:seen, nii heti tultii jotaki selittämään, että sitä ei vissii tainnu saaha ennää upata, ja laitettii topiikki lukkoo, ettei tulis enää turhaa linkin kyselyjä. Nytki tosiaan tuolla pyynnöissäki on ainaki parisataa pyyntöä, missä eii oo kunnollisia kuvia, tai jotka on vaan muuten vaan ihan järjettömiä. Omasta mielestä modejen ja ylläpitäjien pitäis nyt ihan oikeasti ottaa ihteään niskasta kiinni ja ruveta siivoamaan alueita turhista viesteistä ja opettaa "jonneille" foorumin sääntöjä. Ja jos ne ei ala uskomaan, nii sitte vaan kylymän rauhallisesti pännit. Silläki saatais vähän tätä tasoa nostettua. Ja seki ois hyvä, että pyynnöt, kysymykset jne. pitäis aina tarkistaa, ennenku ne julkastaan.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Toisin oli vuonna 2011 ja sitä ennemmi.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ei parane kokoaja ihannoida vanhoja ja yrittää palatuttaa niitä.Tele kirjoitti:Toisin oli vuonna 2011 ja sitä ennemmi.
Tietenki voi muistella, mutta mailma muuttuu ja ihmiset sen mukana. Et sä saa tästä ikinä samanlaista ku 2009, mutta
tasokkaammana voi saada.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Hopea00[FIN]
Minulla on vähän asiaa modi - pyynnöistä. Olen huomannu että yksi foorumin siisteyteen vaikuttava asia on nämä pyynnöt. Nyt pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät ehdi tehdä kaikkia modeja. Se on valitettavaa, mutta täyttä totta. Jos tuo pyyntö - alue saataisiin siistittyä/tehtyä niin ettei näitä kohta mainitsemiani ongelmia enään tulisi, myös foorumin siistetys parantuisi selvästi.
- Kuten jo mainitsinkin, modi - pyyntöjä tulee liikaa ja modaajat eivät saa kaikkia pyyntöjä tehtyä. Asia on ratkaistavissa siten että ensimmäiseksi hänen joka haluaa juuri sen tietyn modin peliin on tarkistettava että sitä modia ei ole vielä tehty (Siis hänen pitää käydä läpi kaikki modisivustot!).
- Jos sattuisi käymään niin että modaaaja hyväksyisi pyynnön, pyytäjän pitää hankkia kaikki mahdolliset tekstuurit modiin. Ei siis riitä pelkkä yksi kuva, hyvä modi vaatii vähintäänkin kuvat edestä, sivulta, takaa, oikealta, vasemmalta, mielellään myös ylhäältä, renkaista, kopin eri puolilta, mittaristosta, valoista sekä muista mahdollisista yksityiskohdista. Ilman tekstuureja modi ei onnistu!
- Ja sitten näistä WIP - modit alueista/aiheista. Pyydän kaikkia käyttäjiä odottamaan kärsivällisesti modin/mapin valmistumista eikä kinuta sitä koko ajan. Lisäksi modin/mapin tekijä! Älä tee WIP - modi aluetta jos et laita teostasi myöhemmin jakoon! Älä myöskään lähetä foorumille kuvia sinun ns. "priva" - modista, jos et laita sitä jakoon! Tämä aiheuttaa paljon riitaa täällä.
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Niistä pyynnöistä ei toteuteta kun 5% eli koko alue on aivan turha, mun puolesta sais poistaa, sitte kun joku laittaa sinne pyynnön ja siin ei oo kuvaa niin sit tullaan valittamaan et vittuako laitat tänne tälläsen, no se tyyppi oli liittyny päivää ennen pyyntöä ja ei tiedä mitään mistään modeista tai modaamisesta, tai sitte kun laittaa kuvan sittekii tulee valitusta "ei tuosta saa tehtyä tuo on ihan liian vinossa".
Ja tuohan nyt olis ihan turhaa paskaa et ei sais laitella omiista ediiteistä tai priva modeista kuvia.
Ja tuohan nyt olis ihan turhaa paskaa et ei sais laitella omiista ediiteistä tai priva modeista kuvia.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Nitrobullx
Kyllä on menossa alaspäin koko foorumi, mutta positiivistä on se että tältä foorumilta löytyy vielä vanhoja "tuttuja".
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Totuushan on se et kaikki vuonna 2012 liittyneet pitäs potkia pihalle. 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Onha tiälä voorumilla iha hirveesti semmosiakkii käättäjiä mitkä o liittynä jo ajat sitte mutta niillä ei oo yhtää viestiä kirjotettuna, varmaa liittyneet vua modie takia.E: Esim täsähttp://www.ls-fin.com/foorumi/memberlis ... ofile&u=74
- valtra a92
- Kielet: Suomi Englanti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra a92(FIN)
Niin jotku esim a93hitekki kinuaa valtmet1102 privamodeja.Hopea00 kirjoitti:No, jotkut henkilöt tulevat kateellisiksi asiasta....
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Ei saa unohtaa farmari99:sin modeja!valtra a92 kirjoitti:Niin jotku esim a93hitekki kinuaa valtmet1102 privamodeja.Hopea00 kirjoitti:No, jotkut henkilöt tulevat kateellisiksi asiasta....

- Suomi mies