Kiusaaminen yleisesti
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja jotenkin englantii.
- Multiplayer tunnuksesi?: jaska02(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kiusaaminen yleisesti
Mutta mä en ymmärrä miks pitää kiusata jos tykkää maanviljelyksestä ja raktoreist?
Melkein kaikkeen kyllästyy aikanaan, mutta massikalla jaksaa aina ajaa!
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Onks sillä PV? Jos on nii tunnen sen, asuu jämijärvellä.Verkku kirjoitti:Nii yks jätkä, son nyt amikses. Ni varmaa kaikki toi sille yläasteella mopon korjattavaks ku kukaa muu ei osannu.

Se on jämpti niin!
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ei oo, ja et vitus tunne sitä. 

- Akriamies
- Kielet: suomi enlanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Majorfin
Mitä vittu järkee vittuilla jois joku on erillainen kun muut sano ihan vaan topakasti et vittu haistakaa hevo vittu ja millä luokal oot.huugi kuugi kirjoitti:En oo kailottanuXarioN kirjoitti:Vitu järkevää kailottaa kaikille että pelaat farmingsimulaattoria.huugi kuugi kirjoitti:Itseä koulussa kiusataan/vittuillaan siitä, että tykkään pelata farming simulatoria ja muutenkin tykkään traktoreista ja muista maatalous asioista. Jälkimmäisestä en uskalla edes puhua, koska hirvee vittuilu alkaa heti.Sitte mun "kaveri" löys mun FS peli videot youtubesta ja siitä vittuillaa ja paljo.
Mutta ne löys ne pelivideot...

Testaan modeja Kun mummo ajaa niin sillon ei rajaa
http://img203.imageshack.us/img203/5633 ... 406151.png
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mirska the huijari vai?AkStunt80 kirjoitti:Onks sillä PV? Jos on nii tunnen sen, asuu jämijärvellä.Verkku kirjoitti:Nii yks jätkä, son nyt amikses. Ni varmaa kaikki toi sille yläasteella mopon korjattavaks ku kukaa muu ei osannu.

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mirska the huijari ei osaa korjata mopoja mirska the huijari osaa poltella tuppakkia.Pelaruzi kirjoitti:Mirska the huijari vai?AkStunt80 kirjoitti:Onks sillä PV? Jos on nii tunnen sen, asuu jämijärvellä.Verkku kirjoitti:Nii yks jätkä, son nyt amikses. Ni varmaa kaikki toi sille yläasteella mopon korjattavaks ku kukaa muu ei osannu.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Kielet: Suomi Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Eemelip1
Sama täällä. koulussa nuo opetteli hitsaamaan ja ei osannu nii kysy mua hotsaamaa sanooin että hitsaa ite. kyllä joskus nuo vittuilee koulus ku meillä on nii isoja raktoreita. eipä paljoa tuu enää vittuilee ku heitää 2 kertaa ruusupuskaan =Djemex kirjoitti:Mun mielestä sairaudesta ei saisi tehdä pilaa. Mua kiusattiin koulussa koska pidin traktoreista niinkuin edelleen. Sitten mulla tuli mitta täyteen ja heitin sen kerran seinään ja sanoin että jos kerrankin se sanoo jotain loukkaavaa kuten tuliko taas katottua maajussille moraianta ni vejän saatanan pahasti turpaan, no se jätkä oli kaks viikkoo hiljaa ja sitten alko taas. Mulla meni yksin kertasesti hermot. Menin koulun jälkee koulun nurkan taa ja kaappasin sen jätkän sinne ja vähän löylytin sitä. Ei oo pariin vuoteen kuulunu mitään.

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Mirska the Valeviljeliä vois olla muuten mutta sillä ei oo PV.Pelaruzi kirjoitti:Mirska the huijari vai?AkStunt80 kirjoitti:Onks sillä PV? Jos on nii tunnen sen, asuu jämijärvellä.Verkku kirjoitti:Nii yks jätkä, son nyt amikses. Ni varmaa kaikki toi sille yläasteella mopon korjattavaks ku kukaa muu ei osannu.

- huugi kuugi
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
8 luokallahan minä.Akriamies kirjoitti:Mitä vittu järkee vittuilla jois joku on erillainen kun muut sano ihan vaan topakasti et vittu haistakaa hevo vittu ja millä luokal oot.huugi kuugi kirjoitti:En oo kailottanuXarioN kirjoitti: Vitu järkevää kailottaa kaikille että pelaat farmingsimulaattoria.Mutta ne löys ne pelivideot...

-
- Kielet: Suomi
Suomee hyvin, ruotsii ja englantii ei mitenkää
Suomee huippu hyvin, ruotsi ja englanti - Multiplayer tunnuksesi?: valmet69696969696969
- Viesti:
Mie oo 7 luokalla enimmäkseen 9 luokkalaiset tulee aukoo päätä!
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mulloli viime vuon eka ysit auko päätää mut sitte loppupuolel ne melkee oli mun puolel, ettei aukonu mitää jne. Nykyää jokku randomit huuteloo mitä sattuu mut moon sillee etten ees kuulekkaa sitä. :---D

- wallu
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Wallu
Minuakin on kiusattu eskarista vitoseen asti. nyt kutosella uks meijän luokan yks rääpäle tulee vittuileen ja tappeleen niin saa aina turpaansa.

- Akriamies
Hyvä kun mie oon meijän luokan isoin niin heleppoo heitää ruusu puskaan mutta nuo 7lk-9lk Niin ne on vähä ärsyttäviii.

- wallu
Minä olen meijän luokan toisiks isoin, niin saa hyvin heitettyä lumihankeen tai ruusupuskaanAkriamies kirjoitti:Hyvä kun mie oon meijän luokan isoin niin heleppoo heitää ruusu puskaan mutta nuo 7lk-9lk Niin ne on vähä ärsyttäviii.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Niin eikös sentää näillä yleisillä paikoilla voi mennä iha puhtahissa vaatteissa, ettei oo paskaa joka hihanreunassa.RainBow_ kirjoitti:Auttasko asiaa että et menis niillä työvaatteilla kouluun? Vois helpottaa monenkin tilannetta, mutta jos työvaatteilla haluaa mennä kouluun nii olisivat edes puhtaat.valmet69 kirjoitti:Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!

Miksei täällä humppa soi?
-
Ei siinä tartte ku raakaa voimaa nii kyllä ysiluokkalaisetki lentää pusikkooAkriamies kirjoitti:Hyvä kun mie oon meijän luokan isoin niin heleppoo heitää ruusu puskaan mutta nuo 7lk-9lk Niin ne on vähä ärsyttäviii.

- Akriamies
Ite oon 5lk niin 72.5 kiloo painava :/ ja pituus 166cm.

-
ei tuu naisia jos on likaset vaatteet.Aecel kirjoitti:Niin eikös sentää näillä yleisillä paikoilla voi mennä iha puhtahissa vaatteissa, ettei oo paskaa joka hihanreunassa.RainBow_ kirjoitti:Auttasko asiaa että et menis niillä työvaatteilla kouluun? Vois helpottaa monenkin tilannetta, mutta jos työvaatteilla haluaa mennä kouluun nii olisivat edes puhtaat.valmet69 kirjoitti:Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!

- wallu
minä oon kutosella pituutta on jotain 162cm ja paino on jotain 68kg.
Viimeksi muokannut wallu, 08.11.2012 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jasu(fin)
Kylhän välil noi 9 luokkalaiset aukonu päätä mut sitte loppu ku mun serkku (180cm lukion tokal ja penkist 120kg ja tosi iso tyyppi
) meni sanoo niille et jos viel auotte päätä ni sit tulee turpaa!! 

- Fordmies54
Nii ja on meijän koulus hirveit koviksiiki. Kerranku oli puhuttelu ku tuli pikku tappelu välkällä. Se siin irvisteli aikasa ja meni hermot ja nakkasin sen niskalenkillä openhuoneen lattialle.
ja sit kerran vetäsin silt housut nilkkoihi parinkymmenen tytön eessä.
Mahto vituttaa?

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Sitähän mää täsä vähä ajoinki takaa.Aecel kirjoitti:Niin eikös sentää näillä yleisillä paikoilla voi mennä iha puhtahissa vaatteissa, ettei oo paskaa joka hihanreunassa.RainBow_ kirjoitti:Auttasko asiaa että et menis niillä työvaatteilla kouluun? Vois helpottaa monenkin tilannetta, mutta jos työvaatteilla haluaa mennä kouluun nii olisivat edes puhtaat.valmet69 kirjoitti:Niin kyllä ne melkein aina linjassa aamulla sanoo että, nyt se paskan hajunen maalais juntti tulee! Mie pari kertaa tirpasin työ kengillä nivusiin niin rupes turpa pysyy kiini!
Volvomies on erimies.
- leepu
Jep, täälä o ysil yks iha vitu homo tyyppi, se tullee aina aukkoo päätä ja sitte ku sille aukassee nii se o rinnuksis kii ja ko ottaa ite ja työntää seinnää nii se päästää irti, ja sitte taas 2min nii se ottaa uuvestaa kiinni ja sitte sen jouttuu työntää takas, nyt se ei oo tänää tullu aukoo päätä ku eile kaveri kans vähä pyöriteltii, ois kyl yksinääki päriänny mutta kumpiki sattu ollee paikalla ko se tuli.eemelip1 kirjoitti:Ei siinä tartte ku raakaa voimaa nii kyllä ysiluokkalaisetki lentää pusikkooAkriamies kirjoitti:Hyvä kun mie oon meijän luokan isoin niin heleppoo heitää ruusu puskaan mutta nuo 7lk-9lk Niin ne on vähä ärsyttäviii.
Turvenuija ehkä tietää ja simulationi tiettää kimppase varmaa?

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Voi vittu ootte säälittäviä. Tarviitte jokku rautakärki kengät että teille ei vittuilla? :------DDDDAkriamies kirjoitti:Mitä mie tekisin kun rupee valil vituttaa toi töniminen meinasin yhesti vittu hutaa sen korvant puhki vaan en kehannut kun ois ope kuullu ja yhesti ihyan potkas päähän niin sillon kyllä palo pinna niin vetäsin turpaan niin sain 3 tuntii jälkkäriä ja yks vaan kiemurteli pois. Vois hankki rauta kärki kengät niin ei enää vittuilla.
-
+1! Eihän siihen tartte muutaku pikkaasen voimaa ja rokeutta. :3XarioN kirjoitti:Voi vittu ootte säälittäviä. Tarviitte jokku rautakärki kengät että teille ei vittuilla? :------DDDDAkriamies kirjoitti:Mitä mie tekisin kun rupee valil vituttaa toi töniminen meinasin yhesti vittu hutaa sen korvant puhki vaan en kehannut kun ois ope kuullu ja yhesti ihyan potkas päähän niin sillon kyllä palo pinna niin vetäsin turpaan niin sain 3 tuntii jälkkäriä ja yks vaan kiemurteli pois. Vois hankki rauta kärki kengät niin ei enää vittuilla.

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575