Nii ja ei oltais ollu juomassa ellen ois älynny soittaa Masalle että mitä se touhus.Matias kirjoitti:Että mikä ongelma sulla on jos me oltii juomas ja killeri mun kuskina.. Sulla joku ongelma on.

Nii ja ei oltais ollu juomassa ellen ois älynny soittaa Masalle että mitä se touhus.Matias kirjoitti:Että mikä ongelma sulla on jos me oltii juomas ja killeri mun kuskina.. Sulla joku ongelma on.
Maailman idioottimaisin ajatus.Killerhangar kirjoitti: Nii ja ei oltais ollu juomassa ellen ois älynny soittaa Masalle että mitä se touhus.Ja kyllä tossa Carlsbergiä on. Yks nassuun ni voi ihan hyvin ajaa... Tänää sitte varmaa vähän enemmän ku autoki haettii pois.
Etenki ku massaa satasen toiselle puolen....Venom kirjoitti:Yks ny vaikuta mitään, hyvin voi ajella jos yhen on otanu.
Voisin laittaa mutta ei jaksa.Ohtonen kirjoitti:Kuka viihtis mulle laittaa yhteen rattoriin nuo Ålon kuormaajan sovitteet?
Mä voin laittaa kun pääsen koneelle. Nyt oon lumialla.Ohtonen kirjoitti:Kuka viihtis mulle laittaa yhteen rattoriin nuo Ålon kuormaajan sovitteet?
Mentiin kans työpaikalla kolme päälä PV:llä, ei kans oikein jaksanu.Mixeri kirjoitti:Ei meinannu kaverin pevetti jaksaa mennä mökkitiellä ku mentii 3 päällä.
Youtubestä löytyy video ku kavereitte kans rippikoulussa vetivät 4 päällä derbillä.Olzei_ kirjoitti:Mentiin kans työpaikalla kolme päälä PV:llä, ei kans oikein jaksanu.Mixeri kirjoitti:Ei meinannu kaverin pevetti jaksaa mennä mökkitiellä ku mentii 3 päällä.
Kaverit veti Baotian Bt:llä 5 pääl.Ohtonen kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... o64YjQQokA
Hyvihä tuo näyttää menevän.
Täällä joskus vetivät miitissä 4päällä mankillaOlzei_ kirjoitti:Mentiin kans työpaikalla kolme päälä PV:llä, ei kans oikein jaksanu.Mixeri kirjoitti:Ei meinannu kaverin pevetti jaksaa mennä mökkitiellä ku mentii 3 päällä.