No sitä voi jo kutsua löydöks.TeemuK kirjoitti:170tkm onkin tarkka, kysyin myyjältä.Massey_man kirjoitti: Onneks olkoon, mistäs noi vähä ajetun löysit?
Vanha tuttu ja sukulainen vinkkas.
Jes! Juu, olin kyntämäs siis, enne kuin pistin sen viestin.jiitu kirjoitti:Nyt nyt nyt Tuppurainen, menit ohite. Itellä on jotaan 9976 mittarissaTuppurainen kirjoitti: Ja sitte tänää mittariin paukahti 10k :3
Tommone ois ok, jos saat toimimaaFarmari99 kirjoitti:Pitäis melekee ostaa uuvet työvalot tuoho valamettii jos talavella sattuu lumitöitä tekemään illalla ku nuo nykyset ei taho näyttää mittää.Onkos mittää ehotuksia mitkä valot ois suhteellisen halvat ja hyvät?
Mulla tekee ihan samaa.Pelaruzi kirjoitti:Hmm.. Whatsapin tila: ei yhteyttä, joten viestejä eit tule eikä mene. Mitenkäs tuon saisi toimii? Kellää tietoo?
Minun 620 kyllä toimii.Viki kirjoitti:Mulla tekee ihan samaa.Pelaruzi kirjoitti:Hmm.. Whatsapin tila: ei yhteyttä, joten viestejä eit tule eikä mene. Mitenkäs tuon saisi toimii? Kellää tietoo?
Kyllä mullaki ny taas.TuiZk1 kirjoitti:Minun 620 kyllä toimii.Viki kirjoitti:Mulla tekee ihan samaa.Pelaruzi kirjoitti:Hmm.. Whatsapin tila: ei yhteyttä, joten viestejä eit tule eikä mene. Mitenkäs tuon saisi toimii? Kellää tietoo?
Ulkona ei lunta ja 5 astetta lämmintä ja asun lapissa.Pelaruzi kirjoitti:Ulkona muutama sentti lunta. Ja en asu lapissa, vaan Kainuussa.
Tiiäkkö saatako Kokkolaski?Juissiplayer kirjoitti:Täällä sataa lunta.