Mä en bongannu.patski kirjoitti:Alkaa jo hiukan olemaan perse hellänä tästä istumisesta (n.1000km) istunut ku käyny pari kertaa agrias mut ny ollaan jo Pia kotona. Kuinkas moni bongasi mut ja wiuwen tänään tuolta???

Mä en bongannu.patski kirjoitti:Alkaa jo hiukan olemaan perse hellänä tästä istumisesta (n.1000km) istunut ku käyny pari kertaa agrias mut ny ollaan jo Pia kotona. Kuinkas moni bongasi mut ja wiuwen tänään tuolta???
Minä bongasin eilen, mutta oli vähän kiire niin en kerenny juttusilleXarioN kirjoitti:Mä en bongannu.patski kirjoitti:Alkaa jo hiukan olemaan perse hellänä tästä istumisesta (n.1000km) istunut ku käyny pari kertaa agrias mut ny ollaan jo Pia kotona. Kuinkas moni bongasi mut ja wiuwen tänään tuolta???
Harva muusta ammatista tuntuu rupeevan maanviljelijäks, yleensä tilat peritään tai niitä jatketaan.Fini kirjoitti:Sanokaas oisko mitää järkee alkaa maanviljelijäks? se ois se ehk enite kiinostava duuni mutta ku useimmat frendit väittää että se duuni vie vaan vararikkoon et jos kävisin koulut ja menisin alotteeks jollekki maatilalle töihi, niin eteniskö siitä mihinkää sitte ettei talous sortuis? olenhan vasta peruskoulun 8lk mutta tullu jo mietittyä tulevaa uraa jollailailla.
No voisin jatkaa tätä isäni tällä hetkellä ei toiminnassa olevaa tilaa mutta tää seutu on kusipäistä porukkaa täynnä useimmat varmasti tietää keitä tarkoitan.. elikkä lähen kattelee apajia jostai muualta kuin pohjoispohjanmaalta. Jos siis alan sille alalle.Aecel kirjoitti:Harva muusta ammatista tuntuu rupeevan maanviljelijäks, yleensä tilat peritään tai niitä jatketaan.Fini kirjoitti:Sanokaas oisko mitää järkee alkaa maanviljelijäks? se ois se ehk enite kiinostava duuni mutta ku useimmat frendit väittää että se duuni vie vaan vararikkoon et jos kävisin koulut ja menisin alotteeks jollekki maatilalle töihi, niin eteniskö siitä mihinkää sitte ettei talous sortuis? olenhan vasta peruskoulun 8lk mutta tullu jo mietittyä tulevaa uraa jollailailla.
Mää mietin et rakentas jonku 30-40 lehemän navetan ja raivais jonku 20ha lissää peltoa.Aecel kirjoitti:Harva muusta ammatista tuntuu rupeevan maanviljelijäks, yleensä tilat peritään tai niitä jatketaan.Fini kirjoitti:Sanokaas oisko mitää järkee alkaa maanviljelijäks? se ois se ehk enite kiinostava duuni mutta ku useimmat frendit väittää että se duuni vie vaan vararikkoon et jos kävisin koulut ja menisin alotteeks jollekki maatilalle töihi, niin eteniskö siitä mihinkää sitte ettei talous sortuis? olenhan vasta peruskoulun 8lk mutta tullu jo mietittyä tulevaa uraa jollailailla.
Tervetuloa etelä-savoon täällä on peltoa paljon viljeliöitä vähän ja paikka paikon aika paljon vapaata peltoa...Fini kirjoitti:No voisin jatkaa tätä isäni tällä hetkellä ei toiminnassa olevaa tilaa mutta tää seutu on kusipäistä porukkaa täynnä useimmat varmasti tietää keitä tarkoitan.. elikkä lähen kattelee apajia jostai muualta kuin pohjoispohjanmaalta. Jos siis alan sille alalle.Aecel kirjoitti:Harva muusta ammatista tuntuu rupeevan maanviljelijäks, yleensä tilat peritään tai niitä jatketaan.Fini kirjoitti:Sanokaas oisko mitää järkee alkaa maanviljelijäks? se ois se ehk enite kiinostava duuni mutta ku useimmat frendit väittää että se duuni vie vaan vararikkoon et jos kävisin koulut ja menisin alotteeks jollekki maatilalle töihi, niin eteniskö siitä mihinkää sitte ettei talous sortuis? olenhan vasta peruskoulun 8lk mutta tullu jo mietittyä tulevaa uraa jollailailla.
Minä.mjom kirjoitti:Kuka menee huomenna kone agriaan?
Mitäs sää täällä? Nippelistäkö oot pollen ostanu vai joltaki yksityiseltä?BluePower kirjoitti:Tänään Ylitornio. Tänään Polaris.
Huomenna koko maailma. :DDDDDDDDDDD
Nähäänköhän me siellä.Allux kirjoitti:Minä.mjom kirjoitti:Kuka menee huomenna kone agriaan?
Yhen Pollen kävin hakemassa yksityiseltä, 400km tuli istuttua.Matias98 kirjoitti:Mitäs sää täällä? Nippelistäkö oot pollen ostanu vai joltaki yksityiseltä?BluePower kirjoitti:Tänään Ylitornio. Tänään Polaris.
Huomenna koko maailma. :DDDDDDDDDDD
![]() | Lataa tästä... |
Jimmsillä ei ole posti kuluja, kun taas verkkokaupassa ne taitaa olla katossa.DeutzMiäs kirjoitti:Onko Verkkokaupan ja Jimssin osien hinnala paljoakin eroa?