Niin, useiden eri luotettavien lähteiden mukaan viikonloppu on tulossa.Jespa kirjoitti:EIKAI?!![]()
![]()
En tiiä bandicam:ista mutta katoppa olisko missää mitää vaihto ehtoa että "Capture Desktop" ja ruksi siin tms? =)Aleksi321 kirjoitti:Miks kun mä yritän kuvata jotain bandicamilla esim fs:ssää niin se kuvaa aina työ pöytää eikä sitä peliä
Ei se ainakaan viskistä tiedä mitään jos pakkases säilyttää... Ja baarissa päädyin sitten YouTubeen...Massey_man kirjoitti:Kaveri sano viikko sitte et pitää selvän viikonlopun, no perjantaina oli kännissä, lauantaina oli kännissä, sunnuntaina oli kännissä, maanantaina tuli kaheks tunniks rapulassa kouluun ja sano et viskipullo oottaa pakkasessa, tiistaina se tuli muutamaks minuutiks kännissä kouluun, eilen se oli koulussa selvinpäin mut läks illalla baariin ja tänään se kävi koulussa hirvees krapulassa pummi tupakan ja lähti kotiin.Killerhangar kirjoitti:On se kiva ku koulukaverit ja projektipajan ohjaaja toteaa että oon alkoholisti, mutta minkäs sille voi, taas menoks-->
Asiaan palaten kannattaa pitää kilpi kotona, tai sitten semmosessa palassa kiinni minkä voi taittaa pois näkyvistä. Ite kerran tai pari ajellu karkuun, ei se mitään vaikeeta oo jos tuntee paikat.Jemex kirjoitti:No ainaha on se mahollisuus olemas et ne valittaa jostai valoista ym. Ku Kaivolan kuulu rassaaja ajo kaupungis jollai iha viril skopol joka lähtee kaasust keulii ni meni kaks pääl katkastul penkil varustettuna ja poliisi pysäytti ja huomauti vaa siit et ei oo takavaloo. Ei siin ollu ees kattei. Oli se aika hurjan näköne. Määki eile sen kans ajelin salos eikä sil ollu sii kilpii ja korttiki oli lähteny poliisin matkaan ni on se vaa nii hullu kaveri että.Terzi kirjoitti:En tiiä muista, mutta kyllä ite lähtisin karkuun siinä vaiheessa, ku alla ois viritetty(Esim. Mun manki) menopeli ja ei ois korttia. (Ainut vaa, että jos ois kilvet paikallaan, ni sitte saattasin pysähtyä.)
Yx 140cc on kone. Ja mulla on omat epäilykseni, mikä ton aiheutti, nimittäin vaihettiin pohjalevy ja vauhtipyörä tossa viikko/kaks sitten ja ku polkastiin käyntiin, ni se musta palikka(En nyt muista nimmee) nakutti siihen vauhtipyörän ulkoreunassa olevaan "ulokkeeseen" ni siitä on saattanu seurata se, että kampuran akseli on vähä halennu reunasta. Ku kateltiin sitä, että se akseli ois jo aiemmin ottanu osumaa, ku näytti semmoselta se halkeemakohta, että oli vähä reunasta jo aijemmin halennu. Tässä parina viime päivänä on pätkiny aika paljon korkeemmilla kiekoilla ajaessa, ni varmaa tärissy vauhtipyörä niin paljo, että nyt anto periks.AkStunt80 kirjoitti:Komiasti pohjalevy ottanu damagee, kiinanmuro metalliJa jos en väärin näe niin onko sulla joku OoRacing kone vai Joku YX 125cc?
Juujuu, Mulla on itellä 110cc mankis. Ja tuon on ollu sitte varmaa paskana jos pätkii kovasti. Vinkkinä, jos ei oo tapahtunu; JOs sulla menee ketjut poikki niin se musta mötikkä menee rikki ja joudut uusin pohjalevyn. Mulla menny Fudesta 2 rikki se, onneks mamma betalarTerzi kirjoitti:Yx 140cc on kone. Ja mulla on omat epäilykseni, mikä ton aiheutti, nimittäin vaihettiin pohjalevy ja vauhtipyörä tossa viikko/kaks sitten ja ku polkastiin käyntiin, ni se musta palikka(En nyt muista nimmee) nakutti siihen vauhtipyörän ulkoreunassa olevaan "ulokkeeseen" ni siitä on saattanu seurata se, että kampuran akseli on vähä halennu reunasta. Ku kateltiin sitä, että se akseli ois jo aiemmin ottanu osumaa, ku näytti semmoselta se halkeemakohta, että oli vähä reunasta jo aijemmin halennu. Tässä parina viime päivänä on pätkiny aika paljon korkeemmilla kiekoilla ajaessa, ni varmaa tärissy vauhtipyörä niin paljo, että nyt anto periks.AkStunt80 kirjoitti:Komiasti pohjalevy ottanu damagee, kiinanmuro metalliJa jos en väärin näe niin onko sulla joku OoRacing kone vai Joku YX 125cc?
Muttamutta, pappa betalar(Luulisin ainakii) Jos vähä viripalikkaa tillais siinä samalla, ku muita osia ostelee.
Monesti katkes ketjut, ku oli 125cc lifani tossa, mut se musta palikka säily aina ehjänä, mut sen kiinnikkeet katkes, ni pari kertaa saatiin korjattua hitsaamalla se, ku on alumiinia.AkStunt80 kirjoitti:Juujuu, Mulla on itellä 110cc mankis. Ja tuon on ollu sitte varmaa paskana jos pätkii kovasti. Vinkkinä, jos ei oo tapahtunu; JOs sulla menee ketjut poikki niin se musta mötikkä menee rikki ja joudut uusin pohjalevyn. Mulla menny Fudesta 2 rikki se, onneks mamma betalarTerzi kirjoitti:Yx 140cc on kone. Ja mulla on omat epäilykseni, mikä ton aiheutti, nimittäin vaihettiin pohjalevy ja vauhtipyörä tossa viikko/kaks sitten ja ku polkastiin käyntiin, ni se musta palikka(En nyt muista nimmee) nakutti siihen vauhtipyörän ulkoreunassa olevaan "ulokkeeseen" ni siitä on saattanu seurata se, että kampuran akseli on vähä halennu reunasta. Ku kateltiin sitä, että se akseli ois jo aiemmin ottanu osumaa, ku näytti semmoselta se halkeemakohta, että oli vähä reunasta jo aijemmin halennu. Tässä parina viime päivänä on pätkiny aika paljon korkeemmilla kiekoilla ajaessa, ni varmaa tärissy vauhtipyörä niin paljo, että nyt anto periks.AkStunt80 kirjoitti:Komiasti pohjalevy ottanu damagee, kiinanmuro metalliJa jos en väärin näe niin onko sulla joku OoRacing kone vai Joku YX 125cc?
Muttamutta, pappa betalar(Luulisin ainakii) Jos vähä viripalikkaa tillais siinä samalla, ku muita osia ostelee.
Heitä kuvaa tuosta sun mankista.
Juu, näin kyllä. Vitsi haluaisin oman mankin kuntoo! Huomenna kytkimen vaihto edessäTerzi kirjoitti:Ois kai sekii tuolla jossai nurkassa, mut en mää viitti laittaa sitä, ku 1.Omasta mielestä kommeempi iliman 2.En mä tartte sitä mihinkää. Laitoin muutaman kuvan lissää tohon ylempään viestiin.