Itekki päästelin sillon, kun PV:n omistin niin 3-4%. Kerran vaan lämpöleikkas.Jeppe kirjoitti:Niimpä . Mulla ollu täs pian 2 vuotta PV , kertaakaa oo leipassu .. Ajettu 3-4 % seoksilla .Aecel kirjoitti:Mikä menee vikaan ku se kokoajan o leipomassa. Kuukaus sitte se leipos ja sitä enne ja... Ajakko sä laihoilla seoksilla vai mitä ihmettä?Massey_man kirjoitti:Jaahas peussi vissiin meinaa leipasta kohta.
Ainakii oli ihan sen olonen kun kävin iltalenkin heittääs.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kaveri vetää 2,5% seoksilla...Massey_man kirjoitti:Pitää viel huommena vähä ajella ja kattoo mitä se sanoo, vähä oli käynnis kyllä sellasta tukehtumistakii et ihan kun läpät olis taas vaihteeks raollaan.Diesel Power kirjoitti:Ei varmaan karstan määrä johu noista vähän turhan tuhdeista prosenteista?Yleensä se on mopoissa 2-2,5%.
Ja kukaan hullu nyt peeveessä uskalla noi laihoilla ajella.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Huh huh, huomenna amiksella haastattelu raksalle....loppu toi lukio meinaa nyt:D

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Yks jakso käyty ja jätkä luovutta, ei vittu... Tiedä mitä vois sanoa. Vituttaa lukion helpoimmat kurssit? No mee laskemaan niitä matikan "vaikeita" laskua mallia: x=2+1x5 mikä on x?

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
8 . Jopa kasiluokkalainen paskalla matikalla liikkeellä oleva tietää ton .

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Itseasiassa tuo on 7.Jeppe kirjoitti:8 . Jopa kasiluokkalainen paskalla matikalla liikkeellä oleva tietää ton .

Volvomies on erimies.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Ka vittu , kattoon ton vitosen kuutoseks .
:D:D:

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Joo, huomasin että lukio on aivan liian teoreettistä mulle...hitto enne liikkatuntiakin mentii kattomaa videojalkapallon strategioista:DKillerhangar kirjoitti:Yks jakso käyty ja jätkä luovutta, ei vittu... Tiedä mitä vois sanoa. Vituttaa lukion helpoimmat kurssit? No mee laskemaan niitä matikan "vaikeita" laskua mallia: x=2+1x5 mikä on x?

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Sellasia ne taiwan pytyt on. Lämppäilee vähät väliä. Itelläki jo edesmenny 60ccp+ leikkaili ainakin 6~7 kertaa. Kaasarin säädöt ja öljyseos on pääasia mikä tuohon vaikuttaa.Aecel kirjoitti:Mikä menee vikaan ku se kokoajan o leipomassa. Kuukaus sitte se leipos ja sitä enne ja... Ajakko sä laihoilla seoksilla vai mitä ihmettä?Massey_man kirjoitti:Jaahas peussi vissiin meinaa leipasta kohta.
Ainakii oli ihan sen olonen kun kävin iltalenkin heittääs.

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Koullun kohta ja koulu jäläkee kaverille ja sieltä hammasliäkäriin ja sitte kottiin konneita suoho tunkemaa. Tän päevä urakka o ajjoo suopeltoon paskoo ja muokata, 5 ha semmosta mistä ykskolmas osa o heleveti märkee turvemaata, sama verra niljakasta savimaata ja loput kivikovvaa savvee.
-
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Otan osaa! Voimia saken perheelle ja ystäville.
" Nyt syttyi taivaalle uusi tähti, kaverimme sakke tästä mailmasta lähti,
Kipua ja tuskaa hänellä ole ei, uni lempeä hänet sateenkaari sillalle vei."

" Nyt syttyi taivaalle uusi tähti, kaverimme sakke tästä mailmasta lähti,
Kipua ja tuskaa hänellä ole ei, uni lempeä hänet sateenkaari sillalle vei."
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Kaatosateessa taas opiskelemaan, ihan kuin vedenpaisumus...

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
-
Meillä on tänään taksvärkkipäivä. 

Entinen konemies98
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Meijän liikka tunnit ei poikkee mitenkään yläasteen liikasta.. Mut se on totta et lukio on 90% lukemista, tehtävien tekoo ym. Ja hitto et eka vuos on helppo, ainakin matikan osalta, ei tästä todennäkösyys laskennasta tajua mitään..McNoitti kirjoitti:Joo, huomasin että lukio on aivan liian teoreettistä mulle...hitto enne liikkatuntiakin mentii kattomaa videojalkapallon strategioista:DKillerhangar kirjoitti:Yks jakso käyty ja jätkä luovutta, ei vittu... Tiedä mitä vois sanoa. Vituttaa lukion helpoimmat kurssit? No mee laskemaan niitä matikan "vaikeita" laskua mallia: x=2+1x5 mikä on x?

Made by: Jespa
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Miksei täällä humppa soi?
- Killerhangar
Ja jotkut vittuuntu vektoreihin ja derivaattaa.Diesel Power kirjoitti:Meijän liikka tunnit ei poikkee mitenkään yläasteen liikasta.. Mut se on totta et lukio on 90% lukemista, tehtävien tekoo ym. Ja hitto et eka vuos on helppo, ainakin matikan osalta, ei tästä todennäkösyys laskennasta tajua mitään..McNoitti kirjoitti:Joo, huomasin että lukio on aivan liian teoreettistä mulle...hitto enne liikkatuntiakin mentii kattomaa videojalkapallon strategioista:DKillerhangar kirjoitti:Yks jakso käyty ja jätkä luovutta, ei vittu... Tiedä mitä vois sanoa. Vituttaa lukion helpoimmat kurssit? No mee laskemaan niitä matikan "vaikeita" laskua mallia: x=2+1x5 mikä on x?

-
Vektorit oli vikatikki.
Integraali aika 0/5 ja kirjotukset ei tuu onnistuu.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Killerhangar
Integraali on aika -5/5... Vektorit ny menee jotenki
Sun ois pitäny nähdä miten pääsin AMKhon sisälle, ne vastaukset vasta hubaa onki. 

Laittakaas jotain suht koht hyvä biisiä, remixiä missä ei lauleta.

- Killerhangar
TuiZk1 kirjoitti:Laittakaas jotain suht koht hyvä biisiä, remixiä missä ei lauleta.

Vitun vittu. Olin leikkaamas nurmikkoa, nii joku helvetin rauranpalaanen oli siel seas, ja jäi tietysti alle. Sit alko kuulostaa siltä, että kaikki ei oo enää kunnos, ku leikkuupöyäst alko kuuluu semmosta mölyy, jota ei oo ennen kuulunu. Toivottavasti mitää ei oo hajonnu, ku vasta sain sen.

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Vektorit ny ol suht mukavia ja niistä tajuskin jotain.Killerhangar kirjoitti:Ja jotkut vittuuntu vektoreihin ja derivaattaa.Diesel Power kirjoitti: Meijän liikka tunnit ei poikkee mitenkään yläasteen liikasta.. Mut se on totta et lukio on 90% lukemista, tehtävien tekoo ym. Ja hitto et eka vuos on helppo, ainakin matikan osalta, ei tästä todennäkösyys laskennasta tajua mitään..Niitä pysty vielä tajuamaan.

Made by: Jespa
-
- Lähettiläs
Leikkasin tossa pari kuukautta sitte heinikkoa kans, nii oli sitte jääny noilta akrimarketin pojilta vahingossa semmone sinkelinpalane siihe nurmikolle, no enhän minä sitä huomannu, päältä ajoin ja se sitte tarttu tietenki teriin kiinni. Eipä siinä muutaku se leikkuupöytä ylös ja terät irti että sen sai pois sieltä.Hitekki kirjoitti:Vitun vittu. Olin leikkaamas nurmikkoa, nii joku helvetin rauranpalaanen oli siel seas, ja jäi tietysti alle. Sit alko kuulostaa siltä, että kaikki ei oo enää kunnos, ku leikkuupöyäst alko kuuluu semmosta mölyy, jota ei oo ennen kuulunu. Toivottavasti mitää ei oo hajonnu, ku vasta sain sen.![]()

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Juup, mut itellä se ei oo takertunu leikkuupöytään. Ekaks sammu kone, sit käynistin ja ajoin pois, nii näky se vitun iso raudanpala. Sit koitin pöytää päälle, nii ihan vitun kova melu kuuluu sieltä... Tiiä mikä siihenki tuli.Farmari99 kirjoitti:Leikkasin tossa pari kuukautta sitte heinikkoa kans, nii oli sitte jääny noilta akrimarketin pojilta vahingossa semmone sinkelinpalane siihe nurmikolle, no enhän minä sitä huomannu, päältä ajoin ja se sitte tarttu tietenki teriin kiinni. Eipä siinä muutaku se leikkuupöytä ylös ja terät irti että sen sai pois sieltä.Hitekki kirjoitti:Vitun vittu. Olin leikkaamas nurmikkoa, nii joku helvetin rauranpalaanen oli siel seas, ja jäi tietysti alle. Sit alko kuulostaa siltä, että kaikki ei oo enää kunnos, ku leikkuupöyäst alko kuuluu semmosta mölyy, jota ei oo ennen kuulunu. Toivottavasti mitää ei oo hajonnu, ku vasta sain sen.![]()

-
- Lähettiläs
Ookko ny ihan varma ettei mitään menny sitte terien väliin?Hitekki kirjoitti:Juup, mut itellä se ei oo takertunu leikkuupöytään. Ekaks sammu kone, sit käynistin ja ajoin pois, nii näky se vitun iso raudanpala. Sit koitin pöytää päälle, nii ihan vitun kova melu kuuluu sieltä... Tiiä mikä siihenki tuli.Farmari99 kirjoitti:Leikkasin tossa pari kuukautta sitte heinikkoa kans, nii oli sitte jääny noilta akrimarketin pojilta vahingossa semmone sinkelinpalane siihe nurmikolle, no enhän minä sitä huomannu, päältä ajoin ja se sitte tarttu tietenki teriin kiinni. Eipä siinä muutaku se leikkuupöytä ylös ja terät irti että sen sai pois sieltä.Hitekki kirjoitti:Vitun vittu. Olin leikkaamas nurmikkoa, nii joku helvetin rauranpalaanen oli siel seas, ja jäi tietysti alle. Sit alko kuulostaa siltä, että kaikki ei oo enää kunnos, ku leikkuupöyäst alko kuuluu semmosta mölyy, jota ei oo ennen kuulunu. Toivottavasti mitää ei oo hajonnu, ku vasta sain sen.![]()

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt