Ei ne oo mitää milli kokojaWallubesti kirjoitti:No vittu mikä ny olikaa en muista.![]()
Ja sutki kyl se käyntii lähti 100 polkasulla ja heti ku löi kaasuu nii sammu.Siin oli alunperi 60 mm suuti ja ny o 100.

Ei ne oo mitää milli kokojaWallubesti kirjoitti:No vittu mikä ny olikaa en muista.![]()
Ja sutki kyl se käyntii lähti 100 polkasulla ja heti ku löi kaasuu nii sammu.Siin oli alunperi 60 mm suuti ja ny o 100.
Lehres luki, että jos sanoo myyjile että fire, niin saa 15 prosenttos alennusta.kekkonen kirjoitti:Kukaa menos seksimessuil viiikoloppun?
Turkuu vai??kekkonen kirjoitti:Kukaa menos seksimessuil viiikoloppun?
Joo kyllä... Et oo ikinä kuullu, et suuttimen koko ei tarkota montako milliä se on?kekkonen kirjoitti:Wallubesti kirjoitti:Muuttu mankissa pikkuse äänet ku löi 115 millise suuttime paikallee.
Polut ooikeen?Fini kirjoitti:Kukaan viittis mulle vaihtaa yhtee traktorii renkaita? ku itel ei textuurit ala toimii vaikka kyll pitäs olla kaikki tarvittavat.
Noo mites niitä sit muokkaa et menee oikee?Simppa kirjoitti:Polut ooikeen?Fini kirjoitti:Kukaan viittis mulle vaihtaa yhtee traktorii renkaita? ku itel ei textuurit ala toimii vaikka kyll pitäs olla kaikki tarvittavat.
Lähetä kuva poluista yv:llä vastaan myös yv:l.Fini kirjoitti:Noo mites niitä sit muokkaa et menee oikee?Simppa kirjoitti:Polut ooikeen?Fini kirjoitti:Kukaan viittis mulle vaihtaa yhtee traktorii renkaita? ku itel ei textuurit ala toimii vaikka kyll pitäs olla kaikki tarvittavat.
Heinän numerot on 1,5 ja 6.Farmari44 kirjoitti:Mitkä oli niitettävän heinän numerot?
Niin tai ainaki mul on pelkkä 1,6 niitettävä ja ei niitettävä 1,5,2,7 ja sit se lyhyt "nurmikko" on 1,5. Mut en sit tiiä.Maankääntäjä kirjoitti:Heinän numerot on 1,5 ja 6.Farmari44 kirjoitti:Mitkä oli niitettävän heinän numerot?
Niinhän mä lähetin.Suomi mies kirjoitti:Vaikka siihen että ne kuvat piti lähettää sähköpostiin.
Ne on METRI kokoja. :Fkekkonen kirjoitti:Ei ne oo mitää milli kokojaWallubesti kirjoitti:No vittu mikä ny olikaa en muista.![]()
Justiin samanlainen tilanne mulla. Aikaa sitten oon lähettäny kuvan ja vielä YyVeetäkin laitoin Adminille muttei taida häntä liiemmin kiinnostaa LS-Fin.. kun viime sunnuntaina ollut paikalla edellisen kerranTuiZk1 kirjoitti:Mitäköhän vittuaa 2 päivää jäljellä kuvakisaa ja 8 päivää sitte kuva lähetetty eikä vieläkää näy facebookissa. D:
Tosin Adminikaa eijole ollut aktiivinen 7 päivään.)):):)
Mihin tää forkka on menossa.