E: Pientä kulumaa.

Nii mie oon. Tommonen samanlainen on vielä ja sitte vielä 1290 case DBTwiXi kirjoitti:Soot sitte selevä taavettimies!
En oikeasti oo siinä, se on tuo erkko fin juttu. '' ei ny naamaa kuvas kahtelkaa vaikka maisemia''Pelaruzi kirjoitti:Joo siis varmaa onki se ite. xD
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/matkai ... 356553.jpg
Linkkiki kertoo.:D
Vanha juttu kesi uus.eemelip1 kirjoitti:Siinä oon minä, ei näy naamaa mutta kahtelkaa vaikka maisemia.
Koviis!!Erkka kirjoitti:Tässä olen minä! :DDDDDD
Nimen omaan aiheen nimihän on "lähetä oma kuvasi!" Niin et päätteles tost?XarioN kirjoitti:Ei mitä vittua oikiasti:D::D Miks vitus tungette näitä kuvia tänne. :----DDDD
Ei vittu te ette tajua..VALTRABEST54 kirjoitti:Nimen omaan aiheen nimihän on "lähetä oma kuvasi!" Niin et päätteles tost?XarioN kirjoitti:Ei mitä vittua oikiasti:D::D Miks vitus tungette näitä kuvia tänne. :----DDDD
Uuihh. Tuttu paikka. Mökki ihan tos vieres.Ohtonen kirjoitti:Alassalmen lossi vai mikä onkaan Manamansalon puolella.
Että tietää minkä näkösten jamppojen kanssa täällä on tekemisissä.Massey_man kirjoitti:Meinasit vissiin et miks jotkuu laittaa omia kuvia fs/maatalous foorumille?
En kyllä itekään tajua miks porukka laittaa omia kuvia tänne. :DD