Nii, ja jos ne poistaa, niin ne tekee uuden käyttäjän.Verkku kirjoitti:Mutta suurimmalla osasta käyttäjistä ei edes ole viestejä ku ne tulee vaan lodeja lataamaan.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Nii in, se on vähän kaks piippunen juttu.Viki kirjoitti:Nii, ja jos ne poistaa, niin ne tekee uuden käyttäjän.Verkku kirjoitti:Mutta suurimmalla osasta käyttäjistä ei edes ole viestejä ku ne tulee vaan lodeja lataamaan.
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuketzu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Sitte vaan ip:eet ylös ja heti jos tulee sama ip niin bannia vaan.fendt 936 kirjoitti:Nii in, se on vähän kaks piippunen juttu.Viki kirjoitti:Nii, ja jos ne poistaa, niin ne tekee uuden käyttäjän.Verkku kirjoitti:Mutta suurimmalla osasta käyttäjistä ei edes ole viestejä ku ne tulee vaan lodeja lataamaan.

- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Täällä sitä hotellin toises kerroksessa surffaamassa.

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Onks se sit sääntöjen vastaista, ettei kirjottele mitään...tuketzu kirjoitti:Sitte vaan ip:eet ylös ja heti jos tulee sama ip niin bannia vaan.

Made by: Jespa
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Kello 11 pitäs olla parturissa...
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Taasko se alkaa? On tää foorumin meno parantu vaikka kuin paljon kun verrataan puoltoistvuotta taaksepäin, ei noi uudet käyttäjät nyt nii ongelma oo, kyllä ne siit oppii ne kun pyörii viikonpari foorumilla. Vanhemmat käyttäjät vois enemminkii skarpata, täälläkii on monta tyyppiä ketkä oli ennen ihan asiallisia, mut nyt nekii vaan pelleilee täällä foorumin puolella tsätti jutuilla, eli mun puolesta voisitte pitää tsätin jutut tsätissä.fendt 936 kirjoitti:No tuo on totta, mutta kyllähän sitä voi yrittää ehkäistä.Wiuwe^ kirjoitti:Ei tää tuu koskaan onnistumaan, koska sillon jo 2010 loppupuolella menosta huomas että tää menee perseellee, sillon olis pitäny pitää tiukempaa kuria jo alusta asti..
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Simppa
Foorumille tulee kuukausittain paljon uusia käyttäjiä. Mutta ongelma on siinä että he eivät lue sääntöjä. Kinuavat,Haukkuvat eivät käytä pisteitä isoja alkukirjaimia...
Olen sitä mieltä että Ylläpidon Mukaan lukien Järjestelijät moderaattorit. Heidän pitäisi kunnolla alkaa hoitamaan foorumia ei tästä muuten tule mitään!
Foorumin taso huononee ja huononee. Ja vaikka uudet käyttäjämme ovat 10-Ikäluokkaa siinä ei ole mitään hävettävää vaan se miten käyttäytyy (Jokuvaanmie sanoin taas kerran
)
Ja parantamisen varaa on meilkein koko foorumin käyttäjillä. Jopa minulla myönnän.
Olen sitä mieltä että Ylläpidon Mukaan lukien Järjestelijät moderaattorit. Heidän pitäisi kunnolla alkaa hoitamaan foorumia ei tästä muuten tule mitään!
Foorumin taso huononee ja huononee. Ja vaikka uudet käyttäjämme ovat 10-Ikäluokkaa siinä ei ole mitään hävettävää vaan se miten käyttäytyy (Jokuvaanmie sanoin taas kerran

Ja parantamisen varaa on meilkein koko foorumin käyttäjillä. Jopa minulla myönnän.

- Ezmo
- Moderaattori
Mitäs se sitten haittaa?Verkku kirjoitti:Mutta suurimmalla osasta käyttäjistä ei edes ole viestejä ku ne tulee vaan lodeja lataamaan.
Vanhoista käyttäjistä on yhtälailla ongelmia.Zimö kirjoitti:Foorumille tulee kuukausittain paljon uusia käyttäjiä. Mutta ongelma on siinä että he eivät lue sääntöjä. Kinuavat,Haukkuvat eivät käytä pisteitä isoja alkukirjaimia...
Foorumin taso huononee ja huononee. Ja vaikka uudet käyttäjämme ovat 10-Ikäluokkaa siinä ei ole mitään hävettävää vaan se miten käyttäytyy (Jokuvaanmie sanoin taas kerran)

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Jep, minähän se sieläMassey_man kirjoitti:http://img515.imageshack.us/img515/5895/scyw.png
Ei oo vaikee arvata onko kyseinen kommentoija tällä foorumilla.

Helsingistä kotiutumas.

En nähny Alasinta. :'(:'(:'(

-
Ei vaan jos ne tekee uuren käyttäjän, sehän on sääntöjen vastaista.Diesel Power kirjoitti:Onks se sit sääntöjen vastaista, ettei kirjottele mitään...tuketzu kirjoitti:Sitte vaan ip:eet ylös ja heti jos tulee sama ip niin bannia vaan.Miunkin pitäs uukoosta saaha sit bannit, kun en oo mihinkään siellä kirjottanu, vain ja ainoastaan modeja ladannu...

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Mokuli
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
On sääntöjen vastaista juu, mutta onko se nyt hirvee rikos jos tulee tarve kirjottaa foorumille ja tunnuksen poiston takia joutuu tehdä uuden...
-
Niin, eihän siinä vaiheessa oo niimmä enää sitä toista käyttäjää.Mokuli kirjoitti:On sääntöjen vastaista juu, mutta onko se nyt hirvee rikos jos tulee tarve kirjottaa foorumille ja tunnuksen poiston takia joutuu tehdä uuden...

-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Laskeskelen rahojani mitä otan mukaan tänään laivalle. Laivana Viking Grace. 

- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
jaa mää oon ollu hiihtoloman aikoihin kandeemennä teens huoneesee siel on 4-5 XBOX 360
- valtramies
- Simppa
Ja se Kaikille kavereita asia tarvii parantamista
joku kysyy jotain toinen vastaa Ei me tommoselle homolle sitä kerrota !!!!
Ja sen Äm-Kielen vois lopettaa kukaan ei jaksa sitä enään. Ainenkaan minä en muista en sitte tiijä.
joku kysyy jotain toinen vastaa Ei me tommoselle homolle sitä kerrota !!!!

Ja sen Äm-Kielen vois lopettaa kukaan ei jaksa sitä enään. Ainenkaan minä en muista en sitte tiijä.

- Mr_Simppa.
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Iihhana vanha Volvo B10M katsastusremontti 

- Killerhangar
EKs menny laakista? :DD Onneks ei oo mahuri... Hyi hele...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Ne on ne tietyt henkilöt jotka kinuaa. Joiden nimiä en nyt sano. Myönnän että olen joskus itsekkin kinunnut kauan sitten. Uudet käyttäjät ei kinua, jos ne lukee vaan modiaiheita. Ja se turhan paskan jauhamine on persiistä kuten esim. eräät kaks henkilöö jauho pari sivua paskaa siitä että eikö olis voinu hakee naapurista raktoria jos paali tulee paskana paaliportista pihalle...Mutta joku hauskuus pitää säilyä että jos jotain hauskaa ja ehkä jotain loukkaavaa sanoo, ettei heti lennä pihalle. Mutta rajansa silläkin. Huumorin kukka, paras kukka.Zimö kirjoitti:Foorumille tulee kuukausittain paljon uusia käyttäjiä. Mutta ongelma on siinä että he eivät lue sääntöjä. Kinuavat,Haukkuvat eivät käytä pisteitä isoja alkukirjaimia...
Foorumin taso huononee ja huononee. Ja vaikka uudet käyttäjämme ovat 10-Ikäluokkaa siinä ei ole mitään hävettävää vaan se miten käyttäytyy (Jokuvaanmie sanoin taas kerran)
-
Verkku puhuu asiaa. 

- -Mane.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mane
Sois ny uus lumia käsissä. Ainoo vituttava puoli et tarvii jonku mikro sim-kortin jota ei ny tähä hätää oo saatavilla.

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Jos uudet käyttäjät sääntöjä ei lue, niin minkäs teet.

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Mokuli
Toinen asia minkä tasoon olis mahtava saada muutosta on multiplayerissa käyttäytyminen, vaikkei se tokikaan tähän foorumiin liity muutakun serveritopiccien osalta. Osalla porukasta tuntuu olevan vähän hankalaa ymmärtää kuka sielä serverillä määrää. En nyt ala nimimerkkejä mainitsemaan mutta eilen tuntu yhelle pelaajalle olevan mahdotonta käsittää miksei hosti voi nopeuttaa pelin aikaa jotta tämä pelaaja pääsisi tekemään rehua vaikka muita hommia oli ihan riittävästi. Foorumilla voisi pelaajat kertoa serveritopiceissa millainen henki kullakin serverillä oli, oliko "jonneilua"/pelleilyä vai kypsempää toimintaa, toteltiinko hostia/kyseenalaistettiinko hänen auktoriteettinsa ja muita vastaavia asioita.