Tämä ilahduttaa! Hitto et jätkä vetää hyvin.
Ussam jummas...

Mullon täs vaa 2 es, yks juissi ja jotaa vipin sitruunalime juomaa...kekkonen kirjoitti:MF ja lääkkeitä sekasikunno pärinät
Mulla ollu jo toukokuusta asti.Peluri4 kirjoitti:Mopokortti.
Näin aiheesta poiketen, asiallinen lippis, itellä aina pääs tommone.City^ kirjoitti:![]()
Tämä!+1Santsa4 kirjoitti:Pistipä tää hymyn mun huulille: http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... ykkoskuski
Kannattaa!XarioN kirjoitti:DFGT postis.
Se kannattaa.Peluri4 kirjoitti:Näin aiheesta poiketen, asiallinen lippis, itellä aina pääs tommone.City^ kirjoitti:![]()
Asiamies.XarioN kirjoitti:DFGT postis.
Jep.Jeppe kirjoitti:Asiamies.XarioN kirjoitti:DFGT postis.
Jos vaihat männän, nii sisään ajat koneen? dafuqWiuwe^ kirjoitti:Huomenna vapaapäivä ja 10 aikaa pitäs olla uus mäntä taskus ja 11 aikaa kaupungil sisäänajamas konet <3 Toivotaan että näin käy
Eiku lähen heti hana tiskis pihast 80km/h? Tullu aina tapan ajaa vähä rauhaliisesti ekat kilometrit männän vaihon jälkeen.City^ kirjoitti:Jos vaihat männän, nii sisään ajat koneen? dafuqWiuwe^ kirjoitti:Huomenna vapaapäivä ja 10 aikaa pitäs olla uus mäntä taskus ja 11 aikaa kaupungil sisäänajamas konet <3 Toivotaan että näin käy
No ihan sama. Naapuri vaihto yz 80cc männän viime viikol ja lähti toho tielle revittää heti nii leipo heti ku tuli eka piikkiCity^ kirjoitti:Ei sitä konetta sisään ajeta, vaa mäntä.![]()
Ja sitte ei mulla ainakaa tpr:ssä pitäny mitää sisään ajoja ajaa.![]()
Eikö ookki hyvä?XarioN kirjoitti:DFGT nokan edes-