Onnittelut!Verkku kirjoitti:Tänään synttärit.

Onnittelut!Verkku kirjoitti:Tänään synttärit.
Mullaki!Verkku kirjoitti:Tänään synttärit.
Mikä se on?jiitu kirjoitti:Reijjo pihassa
Kaverilla o T7.220.Andy kirjoitti:Hajettiin New holland T7.200 kokeille.
Ureaa/Adblueta ny saa nykyää joka kylästä ni ei pitäis ongelma olla ellei viimiseen tippaan aja...fordmies4610 kirjoitti:Kaverilla o T7.220.Andy kirjoitti:Hajettiin New holland T7.200 kokeille.Sanovat, että hyvä on. Ureakonehan se on. Kaveri sano, että kun urea loppuu niin siitä tulee ihan mopo.
Sehä on helppoa ku on vaa joka asiasta eri mieltä ku 99% foorumin käyttäjistä.TheJussi kirjoitti:Se kuinka killeri onnistuu saamaan foorumilaisia sotajalalle, ihtee vaan huvittaa kuinka helposti te ragetatte killerin jutuista.
Taitaa osa osallistua "keskusteluihin" ihan vaan v*uillaakseen.Ännä kirjoitti:Sehä on helppoa ku on vaa joka asiasta eri mieltä ku 99% foorumin käyttäjistä.TheJussi kirjoitti:Se kuinka killeri onnistuu saamaan foorumilaisia sotajalalle, ihtee vaan huvittaa kuinka helposti te ragetatte killerin jutuista.
Onnee, ite olin yläasteel pariki viikoo putkee pois ja lv iha rauhallisena?Auramies kirjoitti:2 vikaa tuntia lintsattu ja huome lv:n ilme ja huuto.
Tai sitte jotkut vaan on pitkään poissa täältä aina välille? Ja repeilee teidän epäpäteville argumenteille. Vikahan on siinä että mä saan ärsytettyä kenet tahansa, mutta ketään ei saa mua... I stay cool, bitch.farmari66 kirjoitti:Yks osuva sana killerille nii tyyppi on hiljaa.
Korjaan siinä menee rahaa...FS2011M0ds kirjoitti:Voi vittu joku wow... Ei kannata pelata wowia, siinä menee elämä ja myös voi mennä rahat..