Vitut ku olis sitte 7. luokka, check.Maankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
huome hakee todistus ja sit 8. luokka, CHECK.

Vitut ku olis sitte 7. luokka, check.Maankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
LOL.. Huommen todistus ja sit peruskoulu CHECKMaankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
Sama homma.Maankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
Matias98 kirjoitti:Sama homma.Maankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
Et helvetissä Mikko ole 8 luokalla.mikko kirjoitti:Niin onMatias98 kirjoitti:Sama homma.Maankääntäjä kirjoitti:Ai saattana,
Me tehtiin sellanen diili, et mä meen 4000 ysin päättäreihi ja kaveritulee MF35.Töötti_miäs kirjoitti:"Huomenna kun Valmetti käyntiin pärähtää ja turbo vislaa, sillon naapurin intikkamiehellä paskat housuun tärähtää" :3
Jaa millo sää tänne.Töötti_miäs kirjoitti:Ja mä tein Temekkin kanssa diili, että meen 705:sella Nivalaan ja Temekki tuloo 903:sella kylälle.
Huomenna 17-18 aikaan Nivalassa. Tuu morjestaa jos haluat.leepu kirjoitti:Jaa millo sää tänne.Töötti_miäs kirjoitti:Ja mä tein Temekkin kanssa diili, että meen 705:sella Nivalaan ja Temekki tuloo 903:sella kylälle.![]()
Onkai se hyvä että pioneerilla on joku kaveri.
Sä varmaan tiiät mimmosella Valmetilla tuun.leepu kirjoitti:Pittää kahtua jos vihtis.
Älä.jemex kirjoitti:Ööö... Mikä vittuilun kiertokulku tääl on taas menos ku kaikil noit hymiöit avtaris. Ihan siit päätelin koska Xarionil ja näin jollain muul ni.
Ja se sun temppu vasta lapsellista olikin...leepu kirjoitti:Älä.jemex kirjoitti:Ööö... Mikä vittuilun kiertokulku tääl on taas menos ku kaikil noit hymiöit avtaris. Ihan siit päätelin koska Xarionil ja näin jollain muul ni.![]()
Ja huomaa Wiuwe aika shäälittävä servaus yritys.
Tuun tänne jatkaan ettei sotketa aihetta.Valtra_mies kirjoitti:No ekkösää ny täs lähiaikoina niit modeja oo jaellu kaikille?!
Ja turhaan selittelet että oisit poistanu sitä ku se on kummiski sulla!
T160.Hitekki kirjoitti:Tuun tänne jatkaan ettei sotketa aihetta.Valtra_mies kirjoitti:No ekkösää ny täs lähiaikoina niit modeja oo jaellu kaikille?!
Ja turhaan selittelet että oisit poistanu sitä ku se on kummiski sulla!
Sinä ite oot niitä jaellu kanssa. Ja sanoppa minkä modin oon jakanu ILMAN lupaa?
Näin juuri, mutta Vallu*FIN_FARM_BOY kirjoitti:Huomen toikkari ja se ois 7-luokka sit käyty, Ja sit eiku peura parkumaan.