Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
fendt_man
Viestit: 152
Liittynyt: 20.01.2012 20:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja fendt_man »

Valmet 604 kirjoitti:
verkku99 kirjoitti:Mitä ny noita resitenttitenttejä oon kattonu ni se haavisto on ihan jees ukkeli mutta ku on homo. Ja se tunne on paha ku ensin joku tyttö on et mä olisin hottis ja sitte ku tunnustaa ihastuksensa tekstarilla ja sitte seuraavana päivänä on eroo niinku yöllä ja päivällä. Ko ensiks se oli mulle että sä
oot niin ihQ niin :x
Elä kerro sitä millää tekstarilla. Suoraan naamalla se pitää töräyttää.
Otat vaa käjestä kiinni ja sanot ;)
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Valmet 604 kirjoitti:
verkku99 kirjoitti:Mitä ny noita resitenttitenttejä oon kattonu ni se haavisto on ihan jees ukkeli mutta ku on homo. Ja se tunne on paha ku ensin joku tyttö on et mä olisin hottis ja sitte ku tunnustaa ihastuksensa tekstarilla ja sitte seuraavana päivänä on eroo niinku yöllä ja päivällä. Ko ensiks se oli mulle että sä
oot niin ihQ niin :x
Elä kerro sitä millää tekstarilla. Suoraan naamalla se pitää töräyttää.
Tosin kannattaa vähä kattoa koska ja missä, tulee pian nyrkistä.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
DiGiX
Viestit: 523
Liittynyt: 28.11.2011 10:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja DiGiX »

Valmet 604 kirjoitti:
verkku99 kirjoitti:Mitä ny noita resitenttitenttejä oon kattonu ni se haavisto on ihan jees ukkeli mutta ku on homo. Ja se tunne on paha ku ensin joku tyttö on et mä olisin hottis ja sitte ku tunnustaa ihastuksensa tekstarilla ja sitte seuraavana päivänä on eroo niinku yöllä ja päivällä. Ko ensiks se oli mulle että sä
oot niin ihQ niin :x
Elä kerro sitä millää tekstarilla. Suoraan naamalla se pitää töräyttää.
Mulla liikaakii kokemusta :D:D
Kuva
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Huismannin hurja!
Avatar
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2518
Liittynyt: 16.04.2009 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Suomen entinen pääkapunki.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

Mummi kerto, kun oli ääniä laskemassa, ni Niinistön kannattajat on äänestäny Haavistoa, koska väyrynen ois ollu sille kovempi vastus ku Haavisto, nyt se meinaa et Niinistö voittaa tän finaalin ihan mennen tullen. No en tie sitten.
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

urakkamies kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Miks nää jonnet täällä oikeesti puhuu politiikasta? Ettehä työ tajuaa mitään miten homma toimii... Niinistö mielummin ja Haavisto kelpaa kanssa. Kuitenkin pressa edustaa Suomea ja Haavisto voi omalla tavallaan antaa Suomesta avoimen kuvan: pelkkää hyvää.. Mutta Niinistöllä on se kokemus mitä tarvitaan!
Oo sinä alaikäinen vihreä jonne hiljaa ja puolusta niitä susia rauhassa kerrostalon kolmannesta kerroksesta ja kannata kokoomuksen väen kanssa suuryrityksien johtajien optioita ja mahdollisimman suurten voittojen keräämistä ja pienyrittäjän tienaamisen vaikeuttamista. Nauraminen
Vetäköön jokainen vaikka nenänsä täyteen vihreitä kookkaita HERNEITÄ, jos huvittaa. Tämä on minun MIELIPIDE.
Sikäli mikäli että faija, pienyrittäjä, kannattaa Niinistöä ja meikä myös, ei taida kuitenkaan ihan pienyrittäjiä polkea, päinvastoin... Kaikennäköset ituhipit vattuun... Musta ei saa vihreetä muutaku maalilla. Kapitalismi on ainoo oikee tapa saada talous taas toimimaan... KYlmä totuus, te ette voi sille mitää...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
fendt_man
Viestit: 152
Liittynyt: 20.01.2012 20:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja fendt_man »

Äijjäki meleko punane jos annetas koulua oikee pohojanmaa kautta :DD
Mää taijanki lopettaa tähän.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Ne on ne vihreät semmosia hemmetin viherpiiperoita ku urakkamies sanos. Turvetuotanto pitää lopettaa susia lisätä.., ite asuu herroiksi kerrostalossa ja
rämpytää Aipädejään siellä kivasti...


On se sitten kumma ku meidän koulussa kaikki tytöt mitkä ei oo koskaan ees uutiasia katsonu äänestää Soinia tai Haavistoa. :?

Sitten toi homohomma, se on vaan niin et me ollaan itsepäinen kansa, eikä homoja katsota hhyvällä, niin se on vaan opetettu. Smoker

Sitäpaitti musta on vaikea kuvitella Haavisto tunkemassa munaa sen miespuolisen kaverin reikään. :lol:

Susihommakin on aika kummallista ku nörttien asettama kaulapanta susi on ammuttu kossupaukkujen jälkeenj a ny tulee jahdin
johtajalle jo tappo uhkauksia... Smoker

Ei jumalauta... Smoker

Sitäpaitti Väyrynenhän ois jo ressana jos me "Maalaiset" oltais saatu päättää.

Itteäni auratta Lipposen vaalimainos, ku se julkas sen niin kannatus käänty laskuun. :lol:
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

No en ny tiedä onko kerrostalossa asumine nii herroiksi... Mielummi mää siel omakotitalos asuisi edellee... Väyrynen nyt on vaa niin läppä jätkä että huhhuh... Ja ihmeen sulkeutunutta porukkaa täällä... Ei mulla ole homoja (lesboja kyllä senki eestä) kavereita, mutta ei mua ny sikäli haittaa jos joku on homo... Te maalaiset vaa luulette olevanne nii kovaa poikaa välillä että kannattais rauhottua. Pressan valta on kuitenki pelkkä nolla niin ihan sama kuka siellä istuu... Niinistöä vaa arvostetaan jokapuolella...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Killerhangar kirjoitti:No en ny tiedä onko kerrostalossa asumine nii herroiksi... Mielummi mää siel omakotitalos asuisi edellee... Väyrynen nyt on vaa niin läppä jätkä että huhhuh... Ja ihmeen sulkeutunutta porukkaa täällä... Ei mulla ole homoja (lesboja kyllä senki eestä) kavereita, mutta ei mua ny sikäli haittaa jos joku on homo... Te maalaiset vaa luulette olevanne nii kovaa poikaa välillä että kannattais rauhottua. Pressan valta on kuitenki pelkkä nolla niin ihan sama kuka siellä istuu... Niinistöä vaa arvostetaan jokapuolella...
Niinpä niin se on. Resitetti edustaa Suomea vaan jossain vierailuilla ja pölisee joitenkin heppujen kanssa. Ainiin kättelee se viel linnajuhlissakin...
Miksei täällä humppa soi?
fendt_man
Viestit: 152
Liittynyt: 20.01.2012 20:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja fendt_man »

Ihte tiiän yhen homoparin ja mukavia äijjiä, täälä lehmän jalostus piireissä on enemänki tätä seksuaalista suuntautumista. Ihte oon 100% hetero kylläki.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

fendt_man kirjoitti:Ihte tiiän yhen homoparin ja mukavia äijjiä, täälä lehmän jalostus piireissä on enemänki tätä seksuaalista suuntautumista. Ihte oon 100% hetero kylläki.
Jaa, a täälläkin ku noi luokkakaverit kävi niin ne kävi kattomas noit isoja sonneja ja ku ne sonnit on vähän, Noh jokainen sonninavetassa ollut varmaan tietää mitä ne tekee siellä...
niin ne luokkalaiset vaan katteli niitten kaluja. Että silleen... :D

Joo olen kans ihan 100% hetero.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Killerhangar kirjoitti:
urakkamies kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Miks nää jonnet täällä oikeesti puhuu politiikasta? Ettehä työ tajuaa mitään miten homma toimii... Niinistö mielummin ja Haavisto kelpaa kanssa. Kuitenkin pressa edustaa Suomea ja Haavisto voi omalla tavallaan antaa Suomesta avoimen kuvan: pelkkää hyvää.. Mutta Niinistöllä on se kokemus mitä tarvitaan!
Oo sinä alaikäinen vihreä jonne hiljaa ja puolusta niitä susia rauhassa kerrostalon kolmannesta kerroksesta ja kannata kokoomuksen väen kanssa suuryrityksien johtajien optioita ja mahdollisimman suurten voittojen keräämistä ja pienyrittäjän tienaamisen vaikeuttamista. Nauraminen
Vetäköön jokainen vaikka nenänsä täyteen vihreitä kookkaita HERNEITÄ, jos huvittaa. Tämä on minun MIELIPIDE.
Sikäli mikäli että faija, pienyrittäjä, kannattaa Niinistöä ja meikä myös, ei taida kuitenkaan ihan pienyrittäjiä polkea, päinvastoin... Kaikennäköset ituhipit vattuun... Musta ei saa vihreetä muutaku maalilla. Kapitalismi on ainoo oikee tapa saada talous taas toimimaan... KYlmä totuus, te ette voi sille mitää...
Eikös kokoomuslaiset ollu etunenässä viimmeksikin nostamas riiseliveroa, on se vaan niin kivaa kun tulee polttoainelaskuun tuollainen korotus ja kyllähän ne muutenkin on innokkaita ajamaan tuollaisia asioita.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Eihän presidentillä ole paljon mitään valtaa. Suomen edustaja ja armeijan ylipäällikkö lähinnä. Nyt kun vielä vähentävät valtaa, nii eihän se etes saa käydä vessassa ilman hallituksen lupaa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Ezmo kirjoitti:Eihän presidentillä ole paljon mitään valtaa. Suomen edustaja ja armeijan ylipäällikkö lähinnä. Nyt kun vielä vähentävät valtaa, nii eihän se etes saa käydä vessassa ilman hallituksen lupaa.
Periaate kysymys. Onhan sillä valtaa, se nimittää tärkeisiin virkoihin ja viimmekädessä hyväksyy lait.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
JoonZ
Viestit: 821
Liittynyt: 23.06.2011 21:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_T_170
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja JoonZ »

Toivottavast ei se haavisto homo tuu pressaks.
Kuva<--Manen pohja,Kruisaaja laitto fontin.
EX Valtra T 170!
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Se ei kuitenkaan voi ajaa yksin alas suomalaisia maatiloja eikä yrityksiä. Se ei myöskään voi nostaa maidon hintaa, vaikka kuinka sitä haluaisitte. Eikö nuo lain hyväksymiset mene valiokunnalle, nyt kun alkaa uusi kausi, jotenki on sellainen muistikuva.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Urakkamies: Kokoomushan on tässä koko ajan viime vaalejakin ennen torpannut koko dieselveron. Ei oo enää se kapitalismi niin kannattavaa ku kuljetuskustannukset nousee. No, sama se meille, auto on firman...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Aecel kirjoitti:
fendt_man kirjoitti:Ihte tiiän yhen homoparin ja mukavia äijjiä, täälä lehmän jalostus piireissä on enemänki tätä seksuaalista suuntautumista. Ihte oon 100% hetero kylläki.
Jaa, a täälläkin ku noi luokkakaverit kävi niin ne kävi kattomas noit isoja sonneja ja ku ne sonnit on vähän, Noh jokainen sonninavetassa ollut varmaan tietää mitä ne tekee siellä...
niin ne luokkalaiset vaan katteli niitten kaluja. Että silleen... :D

Joo olen kans ihan 100% hetero.
Jos pilkkua saa viilata, niin et ole. ;) Silloin et pystyisi edes isääsi kahtoa. ;)
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Killerhangar kirjoitti:Urakkamies: Kokoomushan on tässä koko ajan viime vaalejakin ennen torpannut koko dieselveron. Ei oo enää se kapitalismi niin kannattavaa ku kuljetuskustannukset nousee. No, sama se meille, auto on firman...
Samapa tuo, joku sen on kuitenkin päättänyt. Meilläkin pantiin Sisun ostoaikeet jäihin tuon korotuksen vuoksi.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Tulipahan katottu maailman tyhmimmän sarjan 2012-vuoden eka jakso.
Eli Salatut Elämät
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

mrjallu65 kirjoitti:Tulipahan katottu maailman tyhmimmän sarjan 2012-vuoden eka jakso.
Eli Salatut Elämät
Jäi taas kattomata, siskoo ja veli kun kattoo niitä niin saa olla rauhassa koneella.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

urakkamies kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Urakkamies: Kokoomushan on tässä koko ajan viime vaalejakin ennen torpannut koko dieselveron. Ei oo enää se kapitalismi niin kannattavaa ku kuljetuskustannukset nousee. No, sama se meille, auto on firman...
Samapa tuo, joku sen on kuitenkin päättänyt. Meilläkin pantiin Sisun ostoaikeet jäihin tuon korotuksen vuoksi.
Kokoomushan on päähallituspuolue, mutta joutui hallituksen muodostuksen takia tekemään niin paljon luovutuksia asioista että näin kävi...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

urakkamies kirjoitti:
mrjallu65 kirjoitti:Tulipahan katottu maailman tyhmimmän sarjan 2012-vuoden eka jakso.
Eli Salatut Elämät
Jäi taas kattomata, siskoo ja veli kun kattoo niitä niin saa olla rauhassa koneella.
Jaa, et siis itsekkään tykkää Salkkareista?
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
fendt_man
Viestit: 152
Liittynyt: 20.01.2012 20:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja fendt_man »

Urakkamies on oikiasti kommunisti, suunittelee jo toista kapinaa jossa niinistö hirtetään. ;)
Vitsi.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Samoilla linjoilla olen, paitsi että se mun hirtettävä on Soini...
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”