Hahah, itellähän ei oo kouluaCasemx120 kirjoitti:Ei paska huomenna koulu...
sekopoika kirjoitti:Ei ole koulua ei! Jes
farmari66 kirjoitti:Ei ole koulua huomenna.
Hopea00 kirjoitti:Ei minullakaan. Jee.
Menkää Nyt kotiinne.Pendis kirjoitti:Hahah, itellähän ei oo kouluaCasemx120 kirjoitti:Ei paska huomenna koulu...
Eipä mitää lisättävää oo tohon mitä fentti sano.fendt 936 kirjoitti:sekopoika kirjoitti:Ei ole koulua ei! Jesfarmari66 kirjoitti:Ei ole koulua huomenna.Hopea00 kirjoitti:Ei minullakaan. Jee.Menkää Nyt kotiinne.Pendis kirjoitti:Hahah, itellähän ei oo kouluaCasemx120 kirjoitti:Ei paska huomenna koulu...VITTU
![]() | Lataa tästä... |
Mä menenkin sinne ehkä syksyllä. :DDAkStunt80 kirjoitti:Vedä vittu päähä ja lähe norjaa.Hopea00 kirjoitti:Olen jo kotona. :DD
farmari66 kirjoitti:Mulla ei oikee rahaa mennä norjaan ku meen etelään.Ja mäki oon kotona.
Nyt vittu oikeesti.Hopea00 kirjoitti:Mä menenkin sinne ehkä syksyllä. :DDAkStunt80 kirjoitti:Vedä vittu päähä ja lähe norjaa.Hopea00 kirjoitti:Olen jo kotona. :DD
Kuis työ ne pois myytte? Vai menneekö nykysin heinät paaliin/noukinvaunulla?Massey_man kirjoitti:Junkkarien rehulaidat myyty, viel ois tuhtien.
Ei mulla ole ollut mitään häntä vastaan. Rupesi äsken vaan vittuilemaan tässä ketjussa. Mutta, jos hän on tuollainen vittuilija, niin minulla on jotain häntä vastaan.TwiXi kirjoitti:Mikäs riitä Hopeella ja Fentillä on?
Oliskahan tommonen 620 lumia järkevä ostos? Taikka sitte Xcover2?
Mihin päin meni? Olik ne nettikonees?Massey_man kirjoitti:Junkkarien rehulaidat myyty, viel ois tuhtien.