Mulla on 1900.Wiuwe^ kirjoitti:1508 viestiätratorimies kirjoitti:Mää en ymmärrä noita tyyppejä, jotka hehkuttavat noista vieteistään... Esim. 2000 viestii jee!![]()

Mulla on 1900.Wiuwe^ kirjoitti:1508 viestiätratorimies kirjoitti:Mää en ymmärrä noita tyyppejä, jotka hehkuttavat noista vieteistään... Esim. 2000 viestii jee!![]()
Miulla 2384.tratorimies kirjoitti:Mulla on 1900.Wiuwe^ kirjoitti:1508 viestiätratorimies kirjoitti:Mää en ymmärrä noita tyyppejä, jotka hehkuttavat noista vieteistään... Esim. 2000 viestii jee!![]()
![]()
Vois ...laittaa... nukkuu? Laittaa mikä?valtra a92 kirjoitti:Vois laittaa nukkuu.
Eikö tälläne oo jo viestien keräystä?ferkuson kirjoitti:Vois ...laittaa... nukkuu? Laittaa mikä?valtra a92 kirjoitti:Vois laittaa nukkuu.
No täällähän saa puhuu / kysellä mitä vaan?MrErkka80 kirjoitti:Eikö tälläne oo jo viestien keräystä?ferkuson kirjoitti:Vois ...laittaa... nukkuu? Laittaa mikä?valtra a92 kirjoitti:Vois laittaa nukkuu.
Nytten kyllä usko.Ännä kirjoitti:Kyllä, jos tietokonemiehet käy. 4,9l sisukiisselistä saa heittämällä tuollaaset lukemat ku lyö läppärin kiinnes.
No mietippä kaks kertaa, jos voimaa.comin säätämänä saa N141 186hv/800nm ulosotolta? Kaverin luona oli käyty lastuttamas N111 ja olivat sanoneet, että sais 200 konia, jos laittas N141n turbon ja N111 on kummiski pienempi 4,4l kone...XarioN kirjoitti:Nytten kyllä usko.Ännä kirjoitti:Kyllä, jos tietokonemiehet käy. 4,9l sisukiisselistä saa heittämällä tuollaaset lukemat ku lyö läppärin kiinnes.
XarioN kirjoitti:Nytten kyllä usko.Ännä kirjoitti:Kyllä, jos tietokonemiehet käy. 4,9l sisukiisselistä saa heittämällä tuollaaset lukemat ku lyö läppärin kiinnes.
No kyllähän nuissa kone ja perä tuon helposti kestää, ainakin perus Hitekin perä.Mr_Simppa. kirjoitti:Varmaan saa, mutta kuskin, ja nörtin pitää tietää mitä tekee..
Kyllä. Mutta eikös kannattais ostaa jo valmiiksi tarpeeks tehokas rattori ni ei tarttee virittäää. Saattaa tulla paljo kalliimmat remontit jne.. Tää on sit vaa mun mielipide. Nii ja saahan noihi varmasti tosi helpol tehoo.Mr_Simppa. kirjoitti:Varmaan saa, mutta kuskin, ja nörtin pitää tietää mitä tekee..
Siis mä vai valtra a92? Eiku tota lausetta mä vaan ihmettelin ku kuullostaa aika tyhmältä.MrErkka80 kirjoitti:Eikö tälläne oo jo viestien keräystä?ferkuson kirjoitti: Vois ...laittaa... nukkuu? Laittaa mikä?
Valtra a92. Ja ku en vaa ymmärrä ketä kinostaa koska oot menos nukkuu. Ja samaa viel 2-3 kertaa esim: " kohta voi men nuq" " koht nukkuu" "nyt nuq. öitäfoorumi" Onko joku ÄläsFINPaskavoorumi sulle (kuka ootkaa) näin tärkee. Ei mulla muuta.ferkuson kirjoitti:Siis mä vai valtra a92? Eiku tota lausetta mä vaan ihmettelin ku kuullostaa aika tyhmältä.MrErkka80 kirjoitti:Eikö tälläne oo jo viestien keräystä?ferkuson kirjoitti: Vois ...laittaa... nukkuu? Laittaa mikä?
Niin, onhan Hervelin valtroissa valtran hitekki.Ännä kirjoitti:No kyllähän nuissa kone ja perä tuon helposti kestää, ainakin perus Hitekin perä.Mr_Simppa. kirjoitti:Varmaan saa, mutta kuskin, ja nörtin pitää tietää mitä tekee..
Minnepäi sää meet kouluu?farmari97 kirjoitti:Pitäs vissii nukkumaan käyä ku aamul kaheksalta haastattelu maarakennuskoneenkuljettakouluun.
Ei, koska semmonen, mikä vetää kunnolla ni pitää olla aika iso. Esim meijän 7530 jontikka ei veä mihkää. Mutta 6820 on pienempi ja pienellä piristyksellä vetää paljon paremmin kun 7530.MrErkka80 kirjoitti:Kyllä. Mutta eikös kannattais ostaa jo valmiiksi tarpeeks tehokas rattori ni ei tarttee virittäää. Saattaa tulla paljo kalliimmat remontit jne.. Tää on sit vaa mun mielipide. Nii ja saahan noihi varmasti tosi helpol tehoo.Mr_Simppa. kirjoitti:Varmaan saa, mutta kuskin, ja nörtin pitää tietää mitä tekee..