Mitäs ne sillä tekee?Jeppe kirjoitti:Oujees, varmasti mukavaa...1999 kirjoitti:Huomena keväretkelle Kansallismuseoon ja johoki käärmetaloon.Sit pitäs täyttää joku terkan lappu jos kysytää jnt: onko esinahkasi kireä...

Mitäs ne sillä tekee?Jeppe kirjoitti:Oujees, varmasti mukavaa...1999 kirjoitti:Huomena keväretkelle Kansallismuseoon ja johoki käärmetaloon.Sit pitäs täyttää joku terkan lappu jos kysytää jnt: onko esinahkasi kireä...
Mulle tulee aina vitunmooset sähköt trampasta.Sharkoon kirjoitti:Sain iha vidun moisen sähkärin trampoliinistä
Se tietää sitä, että kohta tääläki sataa.Jeppe kirjoitti:Tääläki sataa. Onneksi saan tehä omat puuhommat katokses.
Mulla perjantaina.Iiro kirjoitti:Huomenna biologian koe...
TUlevalla viikolla.Iiro kirjoitti:Huomenna biologian koe...
Mul ol tänään.Aecel kirjoitti:TUlevalla viikolla.Iiro kirjoitti:Huomenna biologian koe...
Jep,ja huomenna matikan. Mutta siinä ne suurinpiirtei onki sitte mun osalta.samurai kuski kirjoitti:Mulla perjantaina.Iiro kirjoitti:Huomenna biologian koe...
Saat 5 sen ja laskee kahella numerolla.Jeppe kirjoitti:Huomenna äidinkielen koe.No onneksi helppoa tavaraa, eikä sillä kokeella nii iso merkitys olekkaa koska todistuksessa se on jo 9.
No vitun helppo kysymys. Sopiva.1999 kirjoitti:Huomena keväretkelle Kansallismuseoon ja johoki käärmetaloon.Sit pitäs täyttää joku terkan lappu jos kysytää jnt: onko esinahkasi kireä...