leepu kirjoitti:Killerhangar kirjoitti:Vittu opettele jo kirjottamaan... Jaksa ajnasta jn käyttöjä ijhan njiinku sje ojis muojissa... Ja älä sää tulee kiekonkäytöstä puhumaan.. Mää tiedän tasan tarkkaan miten ne hommat pystyy tekemään... Ja tiedätkö ees mitä tarkottaa työaikasäädös? Kalenterilla ei oo mitään tekemistä niissä asioissa. Paitti viikonpäivillä.
Eikö se oo vieläkää oo menny jakeluu että mulla o lukihäiriö,kirjotan nii hyvin ku voin!
Jos isäs ei anna sun tehä töitä ja et pääse mihinkää töihin nii herää jo epäilyt että heti ku tuut koulusta nii meet pelaan,sitte vielä vittuilet täälä vaikka et tiijä mistää mitäää!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä olen lukihäiriöstä todennut, niin kyllä pystyy siististi kirjottamaan, se on vaan hitampaa.. Tullu yhen tapauksen elämää seurattua ykköseltä ysille.. Juu, jos lukisit niin tietäisit että mulla onki hommia. Linkkuja osaan myydä? Lisäksi vanhan firman aikaan ois tarvinnu kortti olla että ois ajamaa päässy. Autot käyn pesemässä ja rahat nyhtäsen... Ja ei tällä pskalla voi pelata. Kaverin kanssa väännetään videoita, tehdää koulun simun kanssa hommia ja muutenki roikutaa kylillä...