Mul ois britainsin 3640 jd.Valtra655 kirjoitti:Mikäli joltukulta sattuu löytymään joku seuraavaksi listattavista pienoismalleista tai tietää paikan mistä saa helposti ja edullisesti saapi ottaa yhteyttä. Ebaystä nyt löytyy jotain mutta tahtovat olla vähän arvokkaita.
John Deere 4450 4wd, John Deere 3650, Massey Ferguson 175S,käy myös ilman S, Massey ferguson 6255 Hopeinen, New Holland TS115 Kuormaajalla tai ilman.
E: Ammattilaiset voivat myös kertoa jotain noista koko merkinnöistä ja minkä kokoisia ne ovat irl.
Minkä mallinen tarkalleen, ja mitä maksoi? Itse ei osunut silmään mutta tuollane ois ollu aika nätti.Pelaaja80 kirjoitti:Tollane okrasta.
TS115 ei oo ollu millään isommalla valmistajalla tuotannossa, täältä taitaa saaha erikoistilauksesta.Valtra655 kirjoitti:Mikäli joltukulta sattuu löytymään joku seuraavaksi listattavista pienoismalleista tai tietää paikan mistä saa helposti ja edullisesti saapi ottaa yhteyttä. Ebaystä nyt löytyy jotain mutta tahtovat olla vähän arvokkaita.
John Deere 4450 4wd, John Deere 3650, Massey Ferguson 175S,käy myös ilman S, Massey ferguson 6255 Hopeinen, New Holland TS115 Kuormaajalla tai ilman.
E: Ammattilaiset voivat myös kertoa jotain noista koko merkinnöistä ja minkä kokoisia ne ovat irl.
Hyvä tietää, että joku muukin hullu säästää paketitkin..Neliveto kirjoitti:Aivan liikaa mutta ihan hyvä harrastus tää mun mielestä on. Säilytysongelmia ei juurikaan ole. On isompi vitriini ja sitten samaa sarjaa toinen mokoma mutta kooltaan pienempi. Niissä ovat aika hyvin esillä ja pölyäkään ei niin mahdottomasti kerry.
Paketit vie melkein enemmän tilaa kuin itse pienoismallit, mutta toistaiseksi on niillekin paikat löytyneet kaappien ylähyllyiltä yms.
Parempi näin, rahan meno on suurta ku mopeteja ja autoja samal harrastelee.Teemu kirjoitti:Eipähä oo pojilla rahaa päihteisiin ku törsää rahat näihin