Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Meikäläine
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Olipas komeita keltasii revontulii.

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Viesti:
Syötteelle!
Ei tartte mennä kouluun.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Nii ja sen tilan takia justii pitää ajaa varovasti ku kuitenki joku tollo ajaa kylkee jolla ei oo tarpeeksi aivoja väistää jos vahingossa ei huomaa ,että onki joku tasa arvonen. Olisit itekki melko kuses jos ikinä et olis kaupungin keskustas ajanut mua ei edes autokoulus käytetty kaupungissa sanovat vaa ,että ku rauhassa ja tarkasti ajat nii varmasti pärjäät. Tosiaan helppohan teikäläisen on tulla jauhamaan paskaa tuostaki asiasta ku joka vitun päivä ajelet kaupungissa.Killerhangar kirjoitti:Maalaiset sais kyllä pysyä kaupungista poissa elleivät osaa ajaa. IMO. Se on hemmetin kiva ku vedetää neljä aikaa perjantaisin risteykset tukkoo ku ei tajuta että ei mennä siihen keskelle kun käännytään ykssuuntaselle oikeelle vaan oikeenpuolimmaiselle kaistalle... Palo taas perjantaina hermot siihe... Maalla on tilaa rällätä mutta ei kaupungissa... Taino on kaupungissaki jos osaa totutella siihen että se tila on huomattavasti pienempi...

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Akseli(Fin)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Laittakaa modet aina varoitukseen pykälä mitä rikotaan. Todella häiritsevää kun ei tiedä mitä sääntöä rikkoo.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Killerhangar
Mua ei käytetty maantiellä sen enempää ku että motaria radalle ja takas. Mutta sepä onku ei osata kattoa hemmetti kolmioita tai stoppeja taikka tiedetä miten ykssuuntasille liitytää. Joo, kaupungissa tosiaa. En ny ihan joka päivämaatila kirjoitti:Nii ja sen tilan takia justii pitää ajaa varovasti ku kuitenki joku tollo ajaa kylkee jolla ei oo tarpeeksi aivoja väistää jos vahingossa ei huomaa ,että onki joku tasa arvonen. Olisit itekki melko kuses jos ikinä et olis kaupungin keskustas ajanut mua ei edes autokoulus käytetty kaupungissa sanovat vaa ,että ku rauhassa ja tarkasti ajat nii varmasti pärjäät. Tosiaan helppohan teikäläisen on tulla jauhamaan paskaa tuostaki asiasta ku joka vitun päivä ajelet kaupungissa.Killerhangar kirjoitti:Maalaiset sais kyllä pysyä kaupungista poissa elleivät osaa ajaa. IMO. Se on hemmetin kiva ku vedetää neljä aikaa perjantaisin risteykset tukkoo ku ei tajuta että ei mennä siihen keskelle kun käännytään ykssuuntaselle oikeelle vaan oikeenpuolimmaiselle kaistalle... Palo taas perjantaina hermot siihe... Maalla on tilaa rällätä mutta ei kaupungissa... Taino on kaupungissaki jos osaa totutella siihen että se tila on huomattavasti pienempi...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Hopea00[FIN]
Syy myös porttikielto ilmoituksiin, kiitos.Tele kirjoitti:Laittakaa modet aina varoitukseen pykälä mitä rikotaan. Todella häiritsevää kun ei tiedä mitä sääntöä rikkoo.
- Mikko
- Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Jaa lähtis kylille pyörii kattoo näkyskö kavereita.

Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99
sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Tonne veikkaamaan maalintulojärjestystä Malesiaan! -> http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 16&t=13391

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
Ookko hyväki, missäpäin lasket jos Helsingis asut?Hopea00 kirjoitti:Mulla on nyt lasketteluhimo.Sharkoon kirjoitti:Kelkkakuume.

- Hannu112
- Kielet: Suomi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Hannu112 [FIN]
Kauniaisten laskettelukeskus on lähin.TwiXi kirjoitti:Ookko hyväki, missäpäin lasket jos Helsingis asut?Hopea00 kirjoitti:Mulla on nyt lasketteluhimo.Sharkoon kirjoitti:Kelkkakuume.

- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Yleensä niissä lukee jo... fp. Jos ei, nii mode eioo jaksanu laittaa. Ittee alkaa pikkuhiljaa ny vituttaas tää teijjä tappelu tääl, rauhottukaas ni kaikilo hyvä mieli. Ja hopea, menneet o menneitä, niitä o iha turha alkaa kaivelees... Saatana.Hopea00 kirjoitti:Syy myös porttikielto ilmoituksiin, kiitos.Tele kirjoitti:Laittakaa modet aina varoitukseen pykälä mitä rikotaan. Todella häiritsevää kun ei tiedä mitä sääntöä rikkoo.

- Ezmo
- Moderaattori
Joka varotukseen sinulla on merkattu ihan kuvaavia syitä, jos nuista ei ymmärrä, niin ei voi mitään.Tele kirjoitti:Laittakaa modet aina varoitukseen pykälä mitä rikotaan. Todella häiritsevää kun ei tiedä mitä sääntöä rikkoo.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- henkka22
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Eilen illal näky tääl etelä-suomeskii tosi hienoi revontulii.

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Ei Suomes oo hyviä mäkiä.Erkka kirjoitti:Ja eikö serenaskin ole aika hyvät mäet.

Niimpä.. Jos kaikki pitäs vaan huolen omasta perseestään ni ei syntyi monen sivun mittasia tappeluita..Pelaruzi kirjoitti: Ittee alkaa pikkuhiljaa ny vituttaas tää teijjä tappelu tääl, rauhottukaas ni kaikilo hyvä mieli. Ja hopea, menneet o menneitä, niitä o iha turha alkaa kaivelees... Saatana.

Made by: Jespa
- Hannu112
- Kielet: Suomi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Hannu112 [FIN]
Tännää tulee tv1 dokumentti ayrton sennasta kannattaa katto.

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Ezmo, meinasin vain esim §2.1 jne. mutta jos alottaisin uuden elämän tällä foorumilla 

Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
- Maatila
- Moderaattori
Siis osaa sitä ny niitä merkkejä katella ja osaan kyllä ryhmittyä vilkkua vaa päälle ajois ja pikkuhiljaa siirtyy viereiselle kaistalle että muut näkee se on iha heleppoa. Niitä merkkejä mää kyttään tarkasti ei siellä vaikeeta ajaa jos vaa ajaa rauhassavaa se parkkipaikan löytäminen on helvettiäKillerhangar kirjoitti:Mua ei käytetty maantiellä sen enempää ku että motaria radalle ja takas. Mutta sepä onku ei osata kattoa hemmetti kolmioita tai stoppeja taikka tiedetä miten ykssuuntasille liitytää. Joo, kaupungissa tosiaa. En ny ihan joka päivämaatila kirjoitti:Nii ja sen tilan takia justii pitää ajaa varovasti ku kuitenki joku tollo ajaa kylkee jolla ei oo tarpeeksi aivoja väistää jos vahingossa ei huomaa ,että onki joku tasa arvonen. Olisit itekki melko kuses jos ikinä et olis kaupungin keskustas ajanut mua ei edes autokoulus käytetty kaupungissa sanovat vaa ,että ku rauhassa ja tarkasti ajat nii varmasti pärjäät. Tosiaan helppohan teikäläisen on tulla jauhamaan paskaa tuostaki asiasta ku joka vitun päivä ajelet kaupungissa.

- Killerhangar
Sinne ei pikkuhiljaa siirrytä vaan katotaan että tossa on väli, vilkku päälle ja siihen. JOs takana tuleva mamma alkaa cliostaan näyttämään käsimerkkejä ni väläyttä vaan jarruja... No kylhä niitä parkkipaikkoja on jos osaa parkkeerata pienempään tilaan kuin 3 hehtaaria
Tai sitte vaa menee bussilla
TAi jos on rahaa maksaa siitä parkista...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
Nyt tuli vähä sellane mitä vittua fiilis, kysyin isältä että maalataanko se vihreä JD:n kuormaaja vasaralakalla vai millä mustaksi, niin isäntäpä oliki sitä mieltä ettei koko kuormaajaa maalata, vaan jätetään siksi myrkyn_vitun_vihreäksi. Kuulemma tulee ruma jos ite maalaa, ei varmana tule kun vaikka telalla maalaa.
Niin eli tosiaan fiattiin tulossa se kuormaaja, vihreä+punanen, voiko helvetillisempää yhdistelmää ollakaan

Niin eli tosiaan fiattiin tulossa se kuormaaja, vihreä+punanen, voiko helvetillisempää yhdistelmää ollakaan

Ei ne mäet, vaa parkki :PPDiesel Power kirjoitti:Ei Suomes oo hyviä mäkiä.Erkka kirjoitti:Ja eikö serenaskin ole aika hyvät mäet.Tosin en oo rukaa isommis mäissä käyny, mut ei sielläkään oo yhtään tiukkaa mäkee...