leepu kirjoitti:Mitä se sua ressaa että mitä mää puhu, ei sun oo pakko mun kommentteja lukia.))
Nii no voisit periaatteessa lopettaa ikä vittuilun akstuntille jos kerran oot vaan vuoden vanhempi.
leepu kirjoitti:Mitä se sua ressaa että mitä mää puhu, ei sun oo pakko mun kommentteja lukia.))
Ok mietin vaan seku ku naapurilla on varmaan 20 mökkiä levillä.MrSuomi kirjoitti:Me ollaan Akanjärven lähellä, ja tien nimi tais olla Akanjärventie.
No et sinäkään taida mikään terävin olla.leepu kirjoitti:Koska wbn mode.
Ja yrittää pyrkiä modeks kokoaja, ottaa kaike tosissaa, ja aiva vitu tyhymä.
Ei mulla muuta.
![]()
Kirijotus taito ei merkihe vittuakaa että eikö sais vittuilla, vaa se että ku tuommone hinuri tulee tämmöselle foorumille.
Meinaa koulusta jäähä aina tuo vittuilu maku suuhu.Matias98 kirjoitti:Heitä leepu jo helvettiin toi huutaminen!! Ekkö mitään muuta osaa tehä ku vittuilla?
Ei ne taija osata ku ovat sen kerran alottanu.BluePower kirjoitti:Heittäkäähän jo helevettiin tuo tappelu.
Taitaa viirata korvien välissä ja pahasti??leepu kirjoitti:Eipä tuota vihti vielä näämä lopettaa, ku on nui monta kekkä haluaa mukaa.
Minäki haluan, mistä voi ilimottautua?leepu kirjoitti:Eipä tuota vihti vielä näämä lopettaa, ku on nui monta kekkä haluaa mukaa.
Palijo o ilimoittautumismaksu?leepu kirjoitti:Eipä tuota vihti vielä näämä lopettaa, ku on nui monta kekkä haluaa mukaa.
Vois käyä käärästä sen tapin rullalle ja vierittää jokkee. Jos kaupunkilaiset on hinttejä ja eivät osaa ajaa traktoria ni jo on. Meinaan naisia löytyy ja osaanpa sitä trakuakin pyörittää jos tarve vaatii...eeppinen kirjoitti:Leepu näyttää kaikille miten kova poka se vittuilee,netissä ainaki.
Niin no se.leepu kirjoitti:Meinaa koulusta jäähä aina tuo vittuilu maku suuhu.Matias98 kirjoitti:Heitä leepu jo helvettiin toi huutaminen!! Ekkö mitään muuta osaa tehä ku vittuilla?