Mukava oli

Se ukki ei tainnu huolehtia lukkojen kiinni olemista.traktorimies55 kirjoitti:Taidan kyllä tietää miks paalipihdit tippusivat.
Käyttekö muka itse joka kerta katsomassa että on lukko kiinni?mjom kirjoitti:Se ukki ei tainnu huolehtia lukkojen kiinni olemista.traktorimies55 kirjoitti:Taidan kyllä tietää miks paalipihdit tippusivat.
Ai hiddo hyvä ettei pää lähteny irti.tepa1999 kirjoitti:Meilläpäin joskus pari vuotta sitten jätkällä jäi pää jonkun puristimen väliin kun korjasi.
Ite ainakin koululla aina kun LM traciin vaihdoin eteen mitä tahansa kävin kattomassa että lukot on kiinni, jopa silloin kun siirsin yhtä kauhaa 10m eri paikkaan että pysyy se rutiini siinä tarkistelussa eikä unohu sitten kun pitää tien päälle lähteä.Riku123 kirjoitti:Käyttekö muka itse joka kerta katsomassa että on lukko kiinni?mjom kirjoitti:Se ukki ei tainnu huolehtia lukkojen kiinni olemista.traktorimies55 kirjoitti:
Taidan kyllä tietää miks paalipihdit tippusivat.
Ja minun kotikunnalla tapahtuu.mjom kirjoitti:Se ukki ei tainnu huolehtia lukkojen kiinni olemista.traktorimies55 kirjoitti:Taidan kyllä tietää miks paalipihdit tippusivat.
Meijänkin kylällä yks tyrkkäs talikon yli.. Vauhissa kahto kuulemma taakse ja jalka paino ek vipuu silleen et käänty alas->talikon kärki tiehen, kiinnityskorvakkeet repes irti ja raktori talikon ylite. Ei ollu rakkori kuitenkaan kaatunu vaikka ulospäin kallellaan olevassa mutkassa tuo tapahtu. Rakkori tais vähän ottaa damagee siinä, lietekärri oli peräs kaatunu kylelleen ojaan.. Ei kuskille kuitenkaan ollu onneks mitään käyny..valtravalmet kirjoitti:Tääläki yks ajo kivitalikon ylitte, ei kuolu mut ei ollu kaukana.On jo hetken aikaa...
Noup. Ei kaikis.Kruisaaja kirjoitti:Se onku just jontikoissa on etukuormaimen laitteen lukitus ek_vivussa.
Kaikki kuormaajan lukot pitäs olla sellaset et ne pitää käydä itte laittaa kiin ja avaamas.jemex kirjoitti:Noup. Ei kaikis.Kruisaaja kirjoitti:Se onku just jontikoissa on etukuormaimen laitteen lukitus ek_vivussa.
Meil on ännäs hydellä toimiva lukko, avaamiseen pitää painaa takanta nappia ja sit joysticillä avata. Ei sitä vahingossa saa auki.Meikäläine kirjoitti:Kaikki kuormaajan lukot pitäs olla sellaset et ne pitää käydä itte laittaa kiin ja avaamas.jemex kirjoitti:Noup. Ei kaikis.Kruisaaja kirjoitti:Se onku just jontikoissa on etukuormaimen laitteen lukitus ek_vivussa.
Sittehän ne vasta unohtuukin.Meikäläine kirjoitti:Kaikki kuormaajan lukot pitäs olla sellaset et ne pitää käydä itte laittaa kiin ja avaamas.jemex kirjoitti:Noup. Ei kaikis.Kruisaaja kirjoitti:Se onku just jontikoissa on etukuormaimen laitteen lukitus ek_vivussa.
Jemex kirjoitti:Noup. Ei kaikis.Kruisaaja kirjoitti:Se onku just jontikoissa on etukuormaimen laitteen lukitus ek_vivussa.
Meiänki kissan päältä on meinattu ajaa, minä tietenki heti juoksemassa airsoftin kans perää keskaria heiluttaen.Onskuli kirjoitti:Naapuri ajo meidän kissanpennun ylite.![]()
![]()