Sittehä su pittää laittaa siihe ässää ne nii saa näyttää mite lähtöö.eemelip1 kirjoitti:Niii menee, saakelin liukkaat pyörät on talvella.valtravalmet kirjoitti:Menee lintas jos miseliinit pyörinä.

Sittehä su pittää laittaa siihe ässää ne nii saa näyttää mite lähtöö.eemelip1 kirjoitti:Niii menee, saakelin liukkaat pyörät on talvella.valtravalmet kirjoitti:Menee lintas jos miseliinit pyörinä.
Olin ilikiä ja muokkaalin sitä niin, että sitä ei voi oikeen käyttää muissa modeissa. Ja minä oon sen verta ilikiä ihiminen että en palijo kysele lupia kun sille päälle satun. Toki voi olla että tuokin jää oman modikansion täytteeksi ja vain kiusaan sillä voorumin muita käyttäjiäPelaruzi kirjoitti:Ent toi meikäpojan hytti?
Watch out guys, we got badass over here. ;Durakkamies kirjoitti:Olin ilikiä ja muokkaalin sitä niin, että sitä ei voi oikeen käyttää muissa modeissa. Ja minä oon sen verta ilikiä ihiminen että en palijo kysele lupia kun sille päälle satun. Toki voi olla että tuokin jää oman modikansion täytteeksi ja vain kiusaan sillä voorumin muita käyttäjiäPelaruzi kirjoitti:Ent toi meikäpojan hytti?
Ja pimeessähän me ei kuvata mitään.Diesel Power kirjoitti:White edition...Kuvan laatu ei kaiketi oo paljoo parempi kuin hero 1.. Eli hämärässä ei näy mitään nimim. hero1 omistaja. Tai näin ainakin oon kuullu et white~hero1, silver~hero2 ja black on sit omaa luokkaansa. Nuo siis kuvan laaduiltaan, kaikki muuhan noissa sit on parempaa; ääni ym.
Say same finnish, because I don´t understand what you mean.Pelaruzi kirjoitti:Watch out guys, we got badass over here. ;Durakkamies kirjoitti:Olin ilikiä ja muokkaalin sitä niin, että sitä ei voi oikeen käyttää muissa modeissa. Ja minä oon sen verta ilikiä ihiminen että en palijo kysele lupia kun sille päälle satun. Toki voi olla että tuokin jää oman modikansion täytteeksi ja vain kiusaan sillä voorumin muita käyttäjiäPelaruzi kirjoitti:Ent toi meikäpojan hytti?
No vittuku siinä o jo miseliinit.leepu kirjoitti:Sittehä su pittää laittaa siihe ässää ne nii saa näyttää mite lähtöö.eemelip1 kirjoitti:Niii menee, saakelin liukkaat pyörät on talvella.valtravalmet kirjoitti:Menee lintas jos miseliinit pyörinä.
Misukat on vitun liukkaat talvel, 6920 Jontikas on ne ja kaveri kyns viime talve ojan pohjii ku ei ollu oikee tottunu.valtravalmet kirjoitti:Meillä o nyt 865 takana miseliinit, neliveto päällä menee vitusti luisua.
Mut eli ne kyl pysyy kiinni niinku ettei ne ainakaan putua.Simulation kirjoitti:No nehän jää tavallaan "irrallisiksi" osiksi, mutta kyllähän sen osista pystyy kasaamaan. Copy paste aina toistensa sisään niin ei sekota mitään...
Eipä kyllä 855:kaan pystyny nätisti ajamaan yhtään ilman nelivetoa, kun on misukat eessä ja takana. Pikavaihe nopialle nii heti perä irti.