Mutta kohta piakkoin alkaa Pirunpelto.

Saunassa kävin ja koht pirunpelto.MrJalli kirjoitti:Kelpaa mulle vallan mainiosti.
Mutta kohta piakkoin alkaa Pirunpelto.![]()
Sama juttu.Vammas king kirjoitti:Saunassa kävin ja koht pirunpelto.MrJalli kirjoitti:Kelpaa mulle vallan mainiosti.
Mutta kohta piakkoin alkaa Pirunpelto.![]()
Sama juttu.Olzei_ kirjoitti:Sama juttu.Vammas king kirjoitti:Saunassa kävin ja koht pirunpelto.MrJalli kirjoitti:Kelpaa mulle vallan mainiosti.
Mutta kohta piakkoin alkaa Pirunpelto.
Eikös se oo vähä niinku tekijänoikeuslain vastasta että pöllii toisten modeja omiin nimiin?Admin kirjoitti:Ännän Valtra N163D oli myös LS2013.Comissa jaossa väärillä tiedoilla.
Saatiin se kuitenkin sieltä poistettua hyvässä yhteisymmärryksessä.
Kyllä kiitos ja kunnia tekijöille kuuluu.
Kappas perkele olin unohtanut koko jutun ku ootelin tähän vastausta:Diesel Power kirjoitti:Tuli mieleen et mitens sie -Tukkijätkä toimittasit miulle teen mittoja ja kuvia? Ku siulla ei näy YV olevan..
Esim:sylinterin mittoja nostavarsien pituutta ym ym-Tukkijätkä kirjoitti:Diesel power vois kertoa yv:llä tarkemmin mitä tietoja tarviit.
Onhan se. Eikai tuossa muute mitää vikaa olis.Verkku kirjoitti:Eikös se oo vähä niinku tekijänoikeuslain vastasta että pöllii toisten modeja omiin nimiin?Admin kirjoitti:Ännän Valtra N163D oli myös LS2013.Comissa jaossa väärillä tiedoilla.
Saatiin se kuitenkin sieltä poistettua hyvässä yhteisymmärryksessä.
Kyllä kiitos ja kunnia tekijöille kuuluu.
Vitun mannet...Farmari99 kirjoitti:Ei kyllä nämä ulkomaiset on semmosia manneja että. Tämä Valmet 1102:sen konverttaama 865:ki on jollaki toisella sivulla, krediitit on muute oikee mutta konverttauksesta ei mittää..
Vai niin. Ja Pappa betalar?jiitu kirjoitti:Taitas tulla aika kalliiks, nimim. 370e Ray-Banit tulossa.
Juust näinMrErkka80 kirjoitti:Mä mee m vast maanantaina kouluu
Eiku pyyät kaike ilmasks niinku yhes ohjelmas ku niii l oli rahad lopu ni ne sai kaikki ilmatteks.AkStunt80 kirjoitti:Juust näinMrErkka80 kirjoitti:Mä mee m vast maanantaina kouluu![]()
Ei vittu väsyttää, eikä mun subbari popita........ EI vittu määäää tairan olla ihan solmus, muijjjien ja kaikkien takiiiiiiiii.
Määäää meen huomenna tinkii kajarit muin ostosten päälle. Viitu kysyis jos sais 300e lähtten sieltä.
Onks se joku rakewnnus ohjelma? Ja päriceeqö meil likaa?MrErkka80 kirjoitti:Eiku pyyät kaike ilmasks niinku yhes ohjelmas ku niii l oli rahad lopu ni ne sai kaikki ilmatteks.AkStunt80 kirjoitti:Juust näinMrErkka80 kirjoitti:Mä mee m vast maanantaina kouluu![]()
Ei vittu väsyttää, eikä mun subbari popita........ EI vittu määäää tairan olla ihan solmus, muijjjien ja kaikkien takiiiiiiiii.
Määäää meen huomenna tinkii kajarit muin ostosten päälle. Viitu kysyis jos sais 300e lähtten sieltä.