Mites jos otta 100hv LISÄÄ?fendt 936 kirjoitti:Kylhän traktori:sta voi 20-50 heppaa ottaa irti, mutta jos jotain 200 hp ottaa irti. Niin mikään paikka ei kestä, jos sinne ei oo vaihettu perää ja ym.

Mites jos otta 100hv LISÄÄ?fendt 936 kirjoitti:Kylhän traktori:sta voi 20-50 heppaa ottaa irti, mutta jos jotain 200 hp ottaa irti. Niin mikään paikka ei kestä, jos sinne ei oo vaihettu perää ja ym.
Ei sillonkaan kestä.valtravalmet kirjoitti:Mites jos otta 100hv LISÄÄ?fendt 936 kirjoitti:Kylhän traktori:sta voi 20-50 heppaa ottaa irti, mutta jos jotain 200 hp ottaa irti. Niin mikään paikka ei kestä, jos sinne ei oo vaihettu perää ja ym.
OnnetonOhtonen kirjoitti:Raketit tuli haettua.Eikä mennykky vaivaset 120€.
Joku paikka varmasti pettää.. Meijän kylällä joku otti ämmästä (Valtra M) heppoja pikkasen (useemman kymmenen) lisää. Heinää tehessä siitä sit pasahti turpon sivet paskaks ja ne meni sit koneeseen.valtravalmet kirjoitti:Mites jos otta 100hv LISÄÄ?fendt 936 kirjoitti:Kylhän traktori:sta voi 20-50 heppaa ottaa irti, mutta jos jotain 200 hp ottaa irti. Niin mikään paikka ei kestä, jos sinne ei oo vaihettu perää ja ym.
Meiä vanhasta nh:sta oli otettu irti enne ku se tuli nii 110hp ja hyvi se kesti meillä.Diesel Power kirjoitti:Joku paikka varmasti pettää.. Meijän kylällä joku otti ämmästä (Valtra M) heppoja pikkasen (useemman kymmenen) lisää. Heinää tehessä siitä sit pasahti turpon sivet paskaks ja ne meni sit koneeseen.valtravalmet kirjoitti:Mites jos otta 100hv LISÄÄ?fendt 936 kirjoitti:Kylhän traktori:sta voi 20-50 heppaa ottaa irti, mutta jos jotain 200 hp ottaa irti. Niin mikään paikka ei kestä, jos sinne ei oo vaihettu perää ja ym.Kyl se pari kyt heppaa kestää ilman mittään ongelmia, ja enemmänkin jos ajaa oikein:
Saatto hyvinkin olla.Ännä kirjoitti:Ettei vaa olis ollu C-sarja? Ite ainaki oon kuullu pariki tapausta, että C-sarjalaisesta olis turpo pamahtanu ja tosiaanki siivet lähteny liikenteesee.
Vai isi haki?Ohtonen kirjoitti:Raketit tuli haettua.Eikä mennykky vaivaset 120€.
On siinäki maajussi jos ei omiansa koneita tiiäDiesel Power kirjoitti:Saatto hyvinkin olla.Ännä kirjoitti:Ettei vaa olis ollu C-sarja? Ite ainaki oon kuullu pariki tapausta, että C-sarjalaisesta olis turpo pamahtanu ja tosiaanki siivet lähteny liikenteesee.
Eikös 905:ssa ollut vaan heikko loota?-Tukkijätkä kirjoitti:Riippuu ihan koneesta,kyllä tuosta teestä kärsii ottaa tehoja vaikka sen 150hv lisää,mutta laitappa vaikka 905:sesta ees 20hv ni saat olla kaivamassa hammasrattaan palasia perän pohjalta jos säälimättä ajat.
Ja perä.fordmies4610 kirjoitti:Eikös 905:ssa ollut vaan heikko loota?-Tukkijätkä kirjoitti:Riippuu ihan koneesta,kyllä tuosta teestä kärsii ottaa tehoja vaikka sen 150hv lisää,mutta laitappa vaikka 905:sesta ees 20hv ni saat olla kaivamassa hammasrattaan palasia perän pohjalta jos säälimättä ajat.
No isin kaasa haettin.ValuXi kirjoitti:Vai isi haki?Ohtonen kirjoitti:Raketit tuli haettua.Eikä mennykky vaivaset 120€.
Diesel Power kirjoitti: ...........Meijän kylällä joku otti .............
Ai en omia vehkeitä tiiä? Joku ei taia osata lukee. :DD-Tukkijätkä kirjoitti: On siinäki maajussi jos ei omiansa koneita tiiä(läppää).
Eikös se fiiussa mee nii että 100-90 ja 110-90 on suunnillee sama mutta syöttöä enemmän ja samati 160-90 ja 180-90?Tele kirjoitti:Yks tuttu jalasjärvelt oli laittanu 110 fiiattiin aika reilusti voimaa, niin joka vuosi perä remontti, sitten sai tarpeekseen ja laitto 180:pin sisus kalut....
Siis 180-90-Tukkijätkä kirjoitti:Eikös se fiiussa mee nii että 100-90 ja 110-90 on suunnillee sama mutta syöttöä enemmän ja samati 160-90 ja 180-160?Tele kirjoitti:Yks tuttu jalasjärvelt oli laittanu 110 fiiattiin aika reilusti voimaa, niin joka vuosi perä remontti, sitten sai tarpeekseen ja laitto 180:pin sisus kalut....
Sai 110-90:kin varpparina.valtravalmet kirjoitti:100-90 o VAPARI.
Ne oli kaikki 110-90 vapareita tehtaalta tullessaa.fordmies4610 kirjoitti:Sai 110-90:kin varpparina.valtravalmet kirjoitti:100-90 o VAPARI.