Ja sikalasta tulin justihin äsken.

urakkamies kirjoitti:Ei kukaa viittisi uppia mulle tota Ännän 163:ssa olevaa majakka paneelia. Oma kones ja tuo Ännä ei oikeen tullu toimehe niin en saanu siitä sitä ryöstettyä.
![]() | Lataa tästä... |
Kiitos ku viittiit.Tele kirjoitti:urakkamies kirjoitti:Ei kukaa viittisi uppia mulle tota Ännän 163:ssa olevaa majakka paneelia. Oma kones ja tuo Ännä ei oikeen tullu toimehe niin en saanu siitä sitä ryöstettyä.
Lataa tästä...
Meillä on iPad ja Asus. Asus vie.Verkku kirjoitti:Kyllä tää samsunkin tapletti on niiin valtava laite.
Kukaa tierä mitää tuosta?? Ny tuli kolme kertaa peräkkäi tunnin aikana tuo...valtra man kirjoitti:What this means!?
"! EI VOI SULKEA: ORIGIN
Ei voi sulkea kohdetta Origin, koska Battlefield 3 asentuu. Suorita asennus loppuun tai peruuta se ja yritä uudelleen."
BF3 on asennettu, sen päivityksen lataus vaan päällä.. Päivällä muute tuli kerra tämmöne teksti,
"VAROITUS!
Originiin on kirjauduttu toisen tietokoneen kautta. Kirjaudu uudelleen, ja toiselta tietokoneelta kirjaudutaan ulos."(muistelen)
WUT!? Joku häksiny minun Origin salasanan itellesä!?
Asussia en oo kokeillu mut ipadia kyll ja samsunki on paljo paree.Farmari344 kirjoitti:Meillä on iPad ja Asus. Asus vie.Verkku kirjoitti:Kyllä tää samsunkin tapletti on niiin valtava laite.
+1.Ännä kirjoitti:Hukkukaa loskaan Etelä-Suomi. :PPPP
http://www10.pic-upload.de/25.12.12/h2i49xoyit.png
Sama juttu näytteli täällä tabu kakosella.Verkku kirjoitti:Kyllä tää samsunkin tapletti on niiin valtava laite.
jemex kirjoitti:Ei juma mikä aatto. Vietettiin joulu serkuilla ja pappa tuli Zetorilla sitten ku siin on aura jos tulee lunta. No illan myötä siinä sitten ni vähän jokanen otti pari kaljaa paitsi äiti ja mummi nii ja kaikki alaikäset. No sitten kun oltiin siinä lähössä niin hokattiin että voi perkele, eihän me saada Setorii pois kun miehet on kännis ja naiset ei osaa ajaa sitä. No sitten hokattiin että hei mähän voisin lähtee keskellä yötä ilman korttiija aura edes ja linko takan ajamaan pois sitä. Joo ja niin lähin sitten ajamaan tommoset noin 5 km keskel yötä. Aika hiljast oli.
Seo 500. viesti.arska fs11 kirjoitti:Puhelinta ettimässä.
500 viesti.
Pikemminkin pisteen.Oltzu kirjoitti:Seo 500. viesti.arska fs11 kirjoitti:Puhelinta ettimässä.
500 viesti.Pilkunnussintaa