Kahavia kummiski litkit siä taas litra kaupalla!Admin kirjoitti:Kuumaa Valio Play maitokaakaota.

Kahavia kummiski litkit siä taas litra kaupalla!Admin kirjoitti:Kuumaa Valio Play maitokaakaota.
Naapurista vietiin viime syksynä kans kamaa, mm.Audin vanteet, raivaussaha, moottorisaha, lehtipuhallin yms.RainBow_ kirjoitti:Alavieskasa oli viety vissii viime yönä 2 KTM:ää ja 250 honda, honda löyty ojasta vähän matkan päästä ja oli liinan palanen siinä päällä. Vaikka olivat lukkojen takana ja varashälytinki oli nii pääsivät murtautumaa, joku oli suunnitellu kunnolla sen ryöstön.
Tuosta tulee heti mielee Playboy.Admin kirjoitti:Kuumaa Valio Play maitokaakaota.
Itte oon samalla linjalla, että pitäis pitää aina vehkeet tallis... Joskus tuppaa unohtuun, tai sitte ei mahu. Meiän talli on niin pieni ja sielä on vielä niin vitusti tavaraa. Isän kanssa oon kyllä koittanu siivoilla sitä, muttei se kuitekkaa paljoo auta.Olzei_ kirjoitti:Naapurista vietiin viime syksynä kans kamaa, mm.Audin vanteet, raivaussaha, moottorisaha, lehtipuhallin yms.RainBow_ kirjoitti:Alavieskasa oli viety vissii viime yönä 2 KTM:ää ja 250 honda, honda löyty ojasta vähän matkan päästä ja oli liinan palanen siinä päällä. Vaikka olivat lukkojen takana ja varashälytinki oli nii pääsivät murtautumaa, joku oli suunnitellu kunnolla sen ryöstön.
Audin vanteet oli hänen tyttären mies ystävän, sai vakuutukselta uudet. Olis maksanut muuten n.3500e.
Pitää kyllä itekki kattoo, ettei mitään pihalle jätä, tosin helposti tohon talliin pääsee.
Kuitenki siel Honda CBR900, Honda Monkey, Jinkku Mana, 50cc Comanche, Samurai, 110cc Wizz mönkijä, 200cc Bashan työkaluja polkupyöriä yms.
Joku oli viime syksynä tehny sedän hallilla ilkivaltaa, tosin pihas n.10kameraa ja jääny sedälle rysänpäältä kiinni.
Ei sen jälkeen näkyny.
Meillä ei oo ollu ikinä trakut lukkojen takan, tai lukossa ovet.Töötti_miäs kirjoitti:Ainaki on kunnolla kameroita.
Meillä päin ei ole ilkivaltaa tai varastettu mitään vielä, meillä on polttoaine katos aina lukos ja ku lähetään reissuun niin joka ikinen rattorit ja vehkeet pistetää lukkojen taa.
Ei meilläkää, avaimetkin vielä paikallaa, 92:ssa on vara avaimetkin kopissa.fendt 936 kirjoitti:Meillä ei oo ollu ikinä trakut lukkojen takan, tai lukossa ovet.Töötti_miäs kirjoitti:Ainaki on kunnolla kameroita.
Meillä päin ei ole ilkivaltaa tai varastettu mitään vielä, meillä on polttoaine katos aina lukos ja ku lähetään reissuun niin joka ikinen rattorit ja vehkeet pistetää lukkojen taa.
Kui kauvan?Admin kirjoitti:Olipa pidempi kestoinen nenäverenvuoto mitä en toivo kenellekkään.
Reilun tunnin piinapenkki oli ja ei ole ikinä vuotanut noin kovasti.fendt 936 kirjoitti:Kui kauvan?Admin kirjoitti:Olipa pidempi kestoinen nenäverenvuoto mitä en toivo kenellekkään.
Mulla on samana päivän 3 kertaa 30 min pätkiä. :--DD
Vuodat kuiviin.Admin kirjoitti:Reilun tunnin piinapenkki oli ja ei ole ikinä vuotanut noin kovasti.fendt 936 kirjoitti:Kui kauvan?Admin kirjoitti:Olipa pidempi kestoinen nenäverenvuoto mitä en toivo kenellekkään.
Mulla on samana päivän 3 kertaa 30 min pätkiä. :--DD
Se on portaato.Jasu00 kirjoitti:On muute äree tän kylän aura-traktori.Fendt 936 vario, Valkealan turve traktori.
Olin auraamassa ja kuulu pirunmoinen jyrinä ja katoin sivulle ni sielt tulee fendt joka kulki niin pirusti ja kun vainhto vaihetta ylöspäi ni kuulu mukava inahdus.
Mulla kerran vuoti 3 tuntia, jonka jälkeen menin päivystykseen laittamaan ne tupot.fendt 936 kirjoitti:Vuodat kuiviin.Admin kirjoitti:Reilun tunnin piinapenkki oli ja ei ole ikinä vuotanut noin kovasti.