Kylse vaa on kuule sun häpeäs, ku ees pyyvät niitä vaihtareita.. Nyt ei kukaa ainakaa ehotakkaa, ku kaikki tietää kohta joka voorumillä, mitä oot teheny.Valtra_mies kirjoitti:Kyl mää saan pyyjellä vaihtareita niin paljo ku haluun, omaa häpee sitte jos antaa morinsa..Ja itellä on ollu sellaanen tapa notta jos jotakin oon saanu, niin kylmää sen oon itellä pitäny, paitti näitten kahen morin kohalla on käyny silleen et oon antanu ne vaa Erkolle enkä kellekkää muulle. Ja eikä Erkko oo niitä antanu kellekkään, ja tästä ei tartte sitte mitenkää Erkkoo syyttää, minoon virheen teheny ja piste.
Joo, kehuit, että annoit jonkun paskan mikä ei toimi.Valtra_mies kirjoitti:No emmää sitä kusettanukkaa, se oli ihan rehti kauppa mis mää ja Oltzu tehtii hyvät ja "rehelliset" vaihtarit!
Hulluja siel teijän koulussa kun täällä veetä max. turpaa niin et tulee verta nenäst.henkka22 kirjoitti:Tänää meijän koulus joku hullu 9lk. kuristi sen luokkalaista niin kauan että kuristettava menetti tajunnan ja lähti ambulanssilla ja kuristaja lähti poliisiautolla.Sama tyyppi on ollu laitokses, ihan hullu hakannu oman isän tosissaa ja sil on pakkomielle siis oikeesti varastaa kaupasta
No kyllä tollaset sais viiä saunan taakse ja ampua tai rannalle ja hukuttaa.henkka22 kirjoitti:Tänää meijän koulus joku hullu 9lk. kuristi sen luokkalaista niin kauan että kuristettava menetti tajunnan ja lähti ambulanssilla ja kuristaja lähti poliisiautolla.Sama tyyppi on ollu laitokses, ihan hullu hakannu oman isän tosissaa ja sil on pakkomielle siis oikeesti varastaa kaupasta
Ei,jos ei ota kokoamista.Tän mun koneen kasas ännä!Farmari344 kirjoitti:Kootaanko silent rigillä jos ostaa sen kokoonpanon?
Leijju ny vielä lisää...erkka kirjoitti:Ei,jos ei ota kokoamista.Tän mun koneen kasas ännä!Farmari344 kirjoitti:Kootaanko silent rigillä jos ostaa sen kokoonpanon?
Noniin onko tämä nyt hyvä ja eikö sen kokoamisen saa silentiltä ilmaseksi jos ei ota takuita? Tarttis ny nopiaa vastauksia, meinaan että tänään menis tilaukseen!Farmari344 kirjoitti:Onkos tämä kokoonpano minkäänlainen? Meinaisin että lähtis kaverille tilaukseen. Bf3 pitäs pyöriddää.
--------------------------
Prossu: Intel i5 3570k 219,00e
Muistit: 2 x 4Gb G.Skill 1600mhz 48,90e
Näyttis: Club 3D Radeon HD 7770 Ghz edition 125,80e
Emolevy: Asrock Z77 Pro 3 89e
Kiintolevy: Western Digital Caviar Blue 500GB, SATA 6Gb/s 63,90e
Virtalähe: Superkukka Golden Green Pro 400W 80+ Gold
Koppa: Rosewill Ranger 46,90e
SeeRee-Asema: 21e
Yhteensä, 691,50e + näyttö 130e päälle = n. 820e
E: Sit se kokoaminen, onko se vaikiaa?Vai saako sen silentin kokoamisen ilmaseksi jos ei ota takuita?
Kerro jotai uutta.erkka kirjoitti:Ei,jos ei ota kokoamista.Tän mun koneen kasas ännä!Farmari344 kirjoitti:Kootaanko silent rigillä jos ostaa sen kokoonpanon?