Ei vaa Redbullilla menöö täyziä ja lentäänkin jos tarvis.erkka kirjoitti:Mutta es:sällä vielä kovempaa!Ännä kirjoitti:Meka norsulla pääsis kovempaa!erkka kirjoitti:helposti menöö jos loppuu niin kaada kolaa!

Ei vaa Redbullilla menöö täyziä ja lentäänkin jos tarvis.erkka kirjoitti:Mutta es:sällä vielä kovempaa!Ännä kirjoitti:Meka norsulla pääsis kovempaa!erkka kirjoitti:helposti menöö jos loppuu niin kaada kolaa!
Eikö se runko suoristeta sillee että otetaa kone ja muut pois ja siitä aleta vääntelemään?valtravalmet kirjoitti:Aattelin jatkaa täällä vitutustopikkia, jos o taavin runko kieroa, nii se kuka ajo kylkee saa ostaa uuden taavin.
Low, medium, high ja very high. Eli sulla on lowi päällä.Peluri4 kirjoitti:Sielloli joku ruksi vissii eriksee varjoille.
Eipä ole, vaan very high...Jeppe kirjoitti:Low, medium, high ja very high. Eli sulla on lowi päällä.Peluri4 kirjoitti:Sielloli joku ruksi vissii eriksee varjoille.
Ja näistä laittomuuksistahan ei sitte tällä voorumilla puhuta.Valtra_mies kirjoitti:Olisko kellään uppasta Photoshop CS5:sta, ku mulla oli se maksullinen versio, mut siinä oli vaa 30 pvä kokeilu aika, nii se meni jo umpeen.Nii oisko jollaki uppasta sitä kokoversioo?
No mut emmää löyvvä enää mistää sitä maksullistakaan versioo.Ännä kirjoitti:Ja näistä laittomuuksistahan ei sitte tällä voorumilla puhuta.Valtra_mies kirjoitti:Olisko kellään uppasta Photoshop CS5:sta, ku mulla oli se maksullinen versio, mut siinä oli vaa 30 pvä kokeilu aika, nii se meni jo umpeen.Nii oisko jollaki uppasta sitä kokoversioo?
No ei sitä ole ees myynnis enää pfpfpfpfValtra_mies kirjoitti:No mut emmää löyvvä enää mistää sitä maksullistakaan versioo.Ännä kirjoitti:Ja näistä laittomuuksistahan ei sitte tällä voorumilla puhuta.Valtra_mies kirjoitti:Olisko kellään uppasta Photoshop CS5:sta, ku mulla oli se maksullinen versio, mut siinä oli vaa 30 pvä kokeilu aika, nii se meni jo umpeen.Nii oisko jollaki uppasta sitä kokoversioo?