Se o vetäny, puhuu sen naisesta.erkka kirjoitti:5 pientä votkapulloa! :DD

Se o vetäny, puhuu sen naisesta.erkka kirjoitti:5 pientä votkapulloa! :DD
Minun isä se otti kerra viskie ja siitähän se ajatus sitten lähti tämä puhu jeesuksesta ja sitte se näki vielä pikku ukkojahi. Ryömi pitkin taloa ja huusi että minä halluon kottiin ja minä sanon vierestä että nä oot kotona.Pahvi_ kirjoitti:Faijal karkailee! 5 pientä votkapulloa tyhjentäneenä näkee jo pupuista unta... Sohvalla loppu virta... Vittu mikä HOMO! Alko mulle selittää jostaa hevosen spermasta ku muija oli meil... Meinasin hävetä silimät päästä!
Meillä sama juttu!Temeksi kirjoitti:Meijä issee ainaki selittää manneista hyvää läppää ku son kännis.
No olet ollukkin paljon kauemmin kun minä..valtravalmet kirjoitti:Soot jäles, mulla o enemmä enkä oo ees juhlinu.
Ei tunnuCity^ kirjoitti:Paitsi selässä.Codrington kirjoitti:63km pyörä lenkki tehty, ei tunnu missään!
5x2dl = 1L ja jos son 60% votkaa nii varmaan on pönttö sekasin.erkka kirjoitti:5 pientä votkapulloa! :DD
Ei se oo kahta desiä.Timzze kirjoitti:5x2dl = 1L ja jos son 60% votkaa nii varmaan on pönttö sekasin.erkka kirjoitti:5 pientä votkapulloa! :DD
Eikö ne oo jotain 5cl?City^ kirjoitti:Ei se oo kahta desiä.Timzze kirjoitti:5x2dl = 1L ja jos son 60% votkaa nii varmaan on pönttö sekasin.erkka kirjoitti:5 pientä votkapulloa! :DD
Laitas toi quote kuntoo! Ja vitut saunalahelta niitä saa!Valtra_mies kirjoitti:Pahvi_ kirjoitti:Olkoo vaikka 104km! Mun faija ihan selvänä tuol huutelee naapurin artoo X------D Se joi panaani liköörii ja votkaa!
E. klo1:23 MIst näit muijii tulee??[/quote]
Saunalahdelta...ehehe vittu juu reps.
Meillä selittää millon mistäki.Temeksi kirjoitti:Meijä issee ainaki selittää manneista hyvää läppää ku son kännis.
Huomasikko sää mua ku heiluin siel toises kädes sontsa ja toisel koitin viel kuvata