Mikä siinä ediitissä on vikana?Valtra_mies kirjoitti:Oisko kellään talles Jokineva-mappia, siis ihan sitä normi mappia ei tota ediitti versioo?

Mikä siinä ediitissä on vikana?Valtra_mies kirjoitti:Oisko kellään talles Jokineva-mappia, siis ihan sitä normi mappia ei tota ediitti versioo?
Ite olin eilen.Farmari99 kirjoitti:Keskisen koneella netissä. :--DDD
Mulla on se normaali talles. Vois uppia tännää...Valtra_mies kirjoitti:Se lagii mulla, ku on tää ruoska kone, mutta se perus jokineva ei lagi.
No toi koko teksti oli vitsiä, siihen Mirskan sanomisiin viitaten...Riku123 kirjoitti:Mrjallu65 kirjoitti:Hiano ilma.![]()
Ja Dexta oottaa tuolla hallis käsikaasu puoles välis.
Viimeks ku paino kaasun pohjaa tyhjäkänniltä, niin lensi pakoputki hallin katosta läpi.![]()
Mistä paperista teidän halli on tehty, jos noin heikko on
Näin! 6-0.Maankääntäjä kirjoitti:Voitot kotiin.Natikkakuski kirjoitti:Peli matkalla borriii.
Ei tääl sada rakeita, en ainaskaa huomaa et olis rakeita?Farmari344 kirjoitti:Sato rakehia vitusti.
Ei löytyny kääntäjästä mitään ehotuksia tälle sun puhekielelle.FS2011M0ds kirjoitti:Ei tääl sada rakeita, en ainaskaa huomaa et olis rakeita?Farmari344 kirjoitti:Sato rakehia vitusti.
Viikonloppu+tylsää+MAAILMANLOPUN MEININKI, MAAILMANLOPUN MEININKI=modeja.Valmet 1102 kirjoitti:Mistäköhän mahtaa johtua että tänä päivänä valmistuu paljo modeja?
Ei vittu jotenki repesin.Pelaruzi kirjoitti:Viikonloppu+tylsää+MAAILMANLOPUN MEININKI, MAAILMANLOPUN MEININKI=modeja.Valmet 1102 kirjoitti:Mistäköhän mahtaa johtua että tänä päivänä valmistuu paljo modeja?
Tähän Valluun: http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 208&t=9433Mrjallu65 kirjoitti:Oliskos uutta linkkiä johonkin muuhun osotteeseen kun GameFront, koska mun kone ei anna ladata sieltä.
Tuo FS2011Mods:in antama SendSpacen linkkikään ei enää toimi.
Kiitos, jos joku viittii!
Pelaruzi kirjoitti:Viikonloppu+tylsää+MAAILMANLOPUN MEININKI, MAAILMANLOPUN MEININKI=modeja.Valmet 1102 kirjoitti:Mistäköhän mahtaa johtua että tänä päivänä valmistuu paljo modeja?