Monoa en tarvis.Timzze kirjoitti:Mulla ois gz:an monolankku.Ukkomezzo kirjoitti:Onk kellä 2-kanavaista vahvistinta? Nyt pääsisit eroon siitä halvalla! Ota yhteyttä yv.

Monoa en tarvis.Timzze kirjoitti:Mulla ois gz:an monolankku.Ukkomezzo kirjoitti:Onk kellä 2-kanavaista vahvistinta? Nyt pääsisit eroon siitä halvalla! Ota yhteyttä yv.
Voi viddu ei me ny niin tyhmiä olla...kekkonen kirjoitti:Kannattaa varmaa eka vaihtaa öljytVerkku kirjoitti:Saatana mulla onki vuosimallia 1972 pappis.![]()
Ykkösvaihe ei toimi vaikka säätäis vaijereita eikä kakkonenkaa aina pysy päällä.
Täytyy aukasta koppa ja vähä tarkastella eddä midäs sieltä löydyy.
Ingameta se vaa uudestaan.Vammas king kirjoitti:Voisko joku pistää tähän silppurin ku en ite osaa laittaa?
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 87&t=10495
Pakko!Vammas king kirjoitti:Eikö nyt joku viittis ku en ite jaksais ruveta opettele.
Tuola saisit 500w 4ohmiinUkkomezzo kirjoitti:Monoa en tarvis.Timzze kirjoitti:Mulla ois gz:an monolankku.Ukkomezzo kirjoitti:Onk kellä 2-kanavaista vahvistinta? Nyt pääsisit eroon siitä halvalla! Ota yhteyttä yv.RMS Teho 4 ohmiin 2x 60Wattia tollasta oon katellu, elikkäs jos jollain on niin oon halukas ostamaa.
Joku 3-4m joustopiikki äes? Joku pieni ruosteinen paalikärry?Natikkakuski kirjoitti:Sanokaas joku modi jot vois värkkäillä?
Mukava olla avuksi!Farmari344 kirjoitti:755, annoit mulle inspiraation tehä meidän 6m potila.