Meillä joka päivä kahteen kouluu paitsi maanantaina kolmeen.
Kokemuksesta voin sanoa että ihan yksi hailea millä sen jarrun käytön harjottelee lopputuloksena osaa kaikilla pienen totuttelun jälkeen!p3lt0n3n kirjoitti:Pv:llä taidat harjotella vai? Suosittelen kyllä jarrun käytön opettelua pv:llä, sitte ku sillä osaa ni luonaa keuliminen melkei millä vehkeellä vaan pienen harjottelun jälkeen. Ite ainakin junnuna treenasin jarrun käytön laakista niin ei oo tarvinnu pelätä ympärikeulimista.
Sanot et ei oo sun mopo.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.
No voi että, itte oon pian 2 vuotta ajanu semmosella mopolla kouluun ja joka paikkaha, josta tulis verot. Ei oo kertaakaa pirättäny, itten oon aina vaa hiljentäny ku tullu paskalakit vastaha.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.
Ei muutaku isompaa takaratasta.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.
Jep, kyllä keulii ja sit tulee ongelma et ei mee ympäri ku vaihtaa.Massey_man kirjoitti:Vai taavetilla?
Itellä tyssää siihen kun ei oikeen taho toimia vaihdejalka sillon ku keula on ilmassa...
No mut kai meni virannomasille ilmotus ku oot kaks vuot liia nuori mopetil ajamaa.Pahvi_ kirjoitti:Sanot et ei oo sun mopo.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.Ja kylhää munkii pyörä kulkee kovaa. Ei oo tullu sakkoo vaik on maastokumi takan
Veikkaan, että kuria viilattu ja äijä on iha paniikissa.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.
Tottakai on kusessa, kun eihän mopokaan 1300rpm jaksa vetää.Wiuwe^ kirjoitti:Sitte voi olla kusessa ku CDI vaihettu, kiertää 1300rpm. Gianneli tehari, 16mm kaasari, välit 9/72 (vakio 12/52). Menee about 95km/h
Epin, dt:s 60cc ja alakerta vaihettu. epinEzmo kirjoitti:Tottakai on kusessa, kun eihän mopokaan 1300rpm jaksa vetää.Wiuwe^ kirjoitti:Sitte voi olla kusessa ku CDI vaihettu, kiertää 1300rpm. Gianneli tehari, 16mm kaasari, välit 9/72 (vakio 12/52). Menee about 95km/h
Ebin, kyllä kai mulla Honda Monkey otti 6500rpm rajoitettuna, rajoittamattomana en tiedä. Raivaussaha ottaa jotain 3000rpm muistaakseni.Wiuwe^ kirjoitti:Epin, dt:s 60cc ja alakerta vaihettu. epinEzmo kirjoitti:Tottakai on kusessa, kun eihän mopokaan 1300rpm jaksa vetää.Wiuwe^ kirjoitti:Sitte voi olla kusessa ku CDI vaihettu, kiertää 1300rpm. Gianneli tehari, 16mm kaasari, välit 9/72 (vakio 12/52). Menee about 95km/h
E: Sielt voi kattoa, mul on toi ducatin "rajottamaton" cdi.
Honda manki on nelitahti ja lussu mopo, dt on "uusenduro". Raivaussahaki on epin juttu. Joo moro meen nuq aamul koulu moro.Ezmo kirjoitti: Ebin, kyllä kai mulla Honda Monkey otti 6500rpm rajoitettuna, rajoittamattomana en tiedä. Raivaussaha ottaa jotain 3000rpm muistaakseni.
Kuri on vaihtunnu monesti.City^ kirjoitti:Veikkaan, että kuria viilattu ja äijä on iha paniikissa.fordmies4610 kirjoitti:Toivottavasti huomen ei oo koulus ratsiaa, ku mopo kulkee lujempaa mitä sais.
Honda NSR kiertää yli 10k. Eikö 2tahtia käytetä kierrosherkyyden takia, eikä siksi, että se toimii tyhjäkäynti nopeudella?Wiuwe^ kirjoitti:Honda manki on nelitahti ja lussu mopo, dt on "uusenduro". Raivaussahaki on epin juttu. Joo moro meen nuq aamul koulu moro.Ezmo kirjoitti: Ebin, kyllä kai mulla Honda Monkey otti 6500rpm rajoitettuna, rajoittamattomana en tiedä. Raivaussaha ottaa jotain 3000rpm muistaakseni.
Tommonen laiska paska. E: Gianelliki on paska.Wiuwe^ kirjoitti:Sitte voi olla kusessa ku CDI vaihettu, kiertää 1300rpm. Gianneli tehari, 16mm kaasari, välit 9/72 (vakio 12/52). Menee about 95km/h