Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Lomakyyti reippaasti myöhässä ja päätä jomottaa ja paleltaa sen verran että taitaa olla kuume nousussa. Noh huomenna veksiin.

- John Deere 2650
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Saatanan kellon siirto sekottaa unirytmin. 

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Nojoo, myönnetään että oli siinä asiaakin. Tosin, tiiä kuinka pitkältä ajalta kuvamateriaalia sitten on, pari vuottaEzmo kirjoitti:No aika raaka meno tuossa videon pätkässä ainakin on, Jos on oikeasti osottaa tuollaista, niin on vain hyvä käräyttää.
ja tuossa niitten parhaat klipit?
Ei oikein tuntunu työntekijöitä edes kiinnostavan koko homma, ei taida oikein ymmärtää, että eläin on vieraassa ja ahtaassa paikassa
muutenkin vauhkona, niin ei siinä jatkuva sähköpiiskalla sohiminen tilannetta laukaise.
Ite olen ollu mukana pari kertaa kun kokenut metsästäjä ja teurastaja lopettaa eläimen, eikä siinä oikeesti tarvita kuin yksi
tarkka laukaus kiväärillä ja sonni tipahtaa heti. Ja verenlasku sujuu siististi hieman ämpäriä reilummalle alueelle ja ruhosta on
tämän jälkeen sisäelimet eroteltu alta puolessa tunnissa. Siististi.
Paljon ihmetystä myös herättää valvovien eläinlääkärin suhtautuminen asiaan. Tiloilla kyllä tehdään rehuntekoaikana tarkastuksia ja
kytätään kaikki paikat, rehuladot ja korvamerkit lävitse.
Mutta kyllähän se vähän pistää harmittamaan, että omiakin, voisi jopa sanoa rakkaudella ja tunteella, kasvatettuja mullikoita lähtee kyseiseen
laitokseen jossa lopun meininki saattaa olla julma. Pistää jopa miettimään, johtuuko silloin tällöin saadut hylkäykset sittenkään kasvattajasta?
Tähän olisi minun mielestäni oikein hyvää jatkumoa salakuvata vaikkapa hirvenmetsästystä.
Miksei täällä humppa soi?
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Moni teurastaja on kommentoinu videota samaan sävyyn, teurastaja ei oo ammattitaitoinen eikä osaa hommaansa.Aecel kirjoitti:Nojoo, myönnetään että oli siinä asiaakin. Tosin, tiiä kuinka pitkältä ajalta kuvamateriaalia sitten on, pari vuottaEzmo kirjoitti:No aika raaka meno tuossa videon pätkässä ainakin on, Jos on oikeasti osottaa tuollaista, niin on vain hyvä käräyttää.
ja tuossa niitten parhaat klipit?
Ei oikein tuntunu työntekijöitä edes kiinnostavan koko homma, ei taida oikein ymmärtää, että eläin on vieraassa ja ahtaassa paikassa
muutenkin vauhkona, niin ei siinä jatkuva sähköpiiskalla sohiminen tilannetta laukaise.
Ite olen ollu mukana pari kertaa kun kokenut metsästäjä ja teurastaja lopettaa eläimen, eikä siinä oikeesti tarvita kuin yksi
tarkka laukaus kiväärillä ja sonni tipahtaa heti. Ja verenlasku sujuu siististi hieman ämpäriä reilummalle alueelle ja ruhosta on
tämän jälkeen sisäelimet eroteltu alta puolessa tunnissa. Siististi.
Paljon ihmetystä myös herättää valvovien eläinlääkärin suhtautuminen asiaan. Tiloilla kyllä tehdään rehuntekoaikana tarkastuksia ja
kytätään kaikki paikat, rehuladot ja korvamerkit lävitse.
Mutta kyllähän se vähän pistää harmittamaan, että omiakin, voisi jopa sanoa rakkaudella ja tunteella, kasvatettuja mullikoita lähtee kyseiseen
laitokseen jossa lopun meininki saattaa olla julma. Pistää jopa miettimään, johtuuko silloin tällöin saadut hylkäykset sittenkään kasvattajasta?
Tähän olisi minun mielestäni oikein hyvää jatkumoa salakuvata vaikkapa hirvenmetsästystä.
Volvomies on erimies.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Ei pääse osallistumaan vapautuksien takia huomiseen cooperin testiin. Puolen kierroksen parannuksen päässä olis 3000m raja ja juoksijamerkki. 

-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Vittu näitte editorien versioiden kanssa.
Ei sitte millään saa näkyyy konvatussa terrainia ja sitten kun se näkyy niin ei näy muut. 

Voorumin kovin deutzimies.

-
Ei täs se vittumaasempaa ku kevarikortti taskus mut itte pyärä pitääs hommata. 

Kiitos N141H
- casemies22
- Kielet: Suomi ja englanti menee parhaite
- Multiplayer tunnuksesi?: Pekzi_
AM120T kortin teoriakoe ei menny ekalla.
Nooh, maanantaina uusiks....

MP-nimi Farming Simulaattoreissa: Pekzi_
Youtube kanava---->http://www.youtube.com/channel/UCdK9fCc8uh1Gl5ecf7MzurQ
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Kyllähän tää taas ku kattoo tätä YLE:n A-Studiota, tai mikä lie, missä on taas kerran joku Oikeutta Eläimille
terroristijärjestön kasvatti selittämässä asioita. Eikö näilläkään oo vaan yksinkertaisesti munaa sanoa, että
he haluaisivat lopettaa Suomesta kaikenlaisen kotieläin tuotannon ja saada kansalaiset kasvissyöjiksi.
Kun ei päivääkään oo ilman että joku vituttas.
terroristijärjestön kasvatti selittämässä asioita. Eikö näilläkään oo vaan yksinkertaisesti munaa sanoa, että
he haluaisivat lopettaa Suomesta kaikenlaisen kotieläin tuotannon ja saada kansalaiset kasvissyöjiksi.
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Ei heidän tarkotuksensa oo niitä tuotantoeläimiä kokonaan hävittää, vaan saada niille paremmat olot..Aecel kirjoitti:Kyllähän tää taas ku kattoo tätä YLE:n A-Studiota, tai mikä lie, missä on taas kerran joku Oikeutta Eläimille
- RainBow_
- Moderaattori
Mikä on yleensä paskapuhetta. Ei minusta uuden navetan oloja paljoo paremmaksi saa.Traktorimies_ kirjoitti:Ei heidän tarkotuksensa oo niitä tuotantoeläimiä kokonaan hävittää, vaan saada niille paremmat olot..Aecel kirjoitti:Kyllähän tää taas ku kattoo tätä YLE:n A-Studiota, tai mikä lie, missä on taas kerran joku Oikeutta Eläimille
Volvomies on erimies.
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
No ei, jos se on pihatto ja elukoilla tarpeeks monta neliötä per eläin. Mut lähinnä ens alkuun ne haluais saada ne parsinavetat ainakin pois ja sitte sioille isommat ja paremmat paikat. Mutta kyllähän se tosi-asia on, että jonkun ajan päästä kaikki liha tehdään laboratoriossa... Ja kaikille vaan nyt tiedoksi, että minä en mikään aktivisti ole, mutta kyllä munki mielestä eläimilläkin pitäs olla hyvät olot. Voishan joku ylempitaho pitää ihmisiä samalla tavalla, kuin nyt jotkut pitää elukoita...RainBow_ kirjoitti:Mikä on yleensä paskapuhetta. Ei minusta uuden navetan oloja paljoo paremmaksi saa.Traktorimies_ kirjoitti:Ei heidän tarkotuksensa oo niitä tuotantoeläimiä kokonaan hävittää, vaan saada niille paremmat olot..Aecel kirjoitti:Kyllähän tää taas ku kattoo tätä YLE:n A-Studiota, tai mikä lie, missä on taas kerran joku Oikeutta Eläimille
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Tämäki ihan kyllä totta mutta käykääpä kattoo ulkomailla viel huonommat olot... Tuttu kävi ameerikassa nii hyvän kuvan oli ottanu kun oli lehmiä niin piukassa kun vaa mahollista.
Saisivat sinne mennä hankkimaan niille paremmat olot kun ovat pikkusen eri asia kuin täällä.
. Ja

Saisivat sinne mennä hankkimaan niille paremmat olot kun ovat pikkusen eri asia kuin täällä.

Voorumin kovin deutzimies.

- RainBow_
- Moderaattori
Ne parsinavetat kyllä loppuu aikanaan, ei kukaa nykypäivänä uuta parsinavettaa rakenna. Onhan sekin totta että tähänki maahan mahtuu sellaisia tilanpitäjiä jokka laiminlyö enempi tai vähempi eläinten hyvinvointia. Mutta kun aktivistit tarttuvat niihin pariin tapaukseen ja yleistävät sitä niinku se ois jokapäiväistä niin se tuhoaa koko eläintuotannon ja maatalouden pikkuhiljaa.
Tämä sopii hyvin tähän aiheeseen.
http://www.maaseutumedia.fi/jos-ihmiset ... rtaisivat/
E: Hupsista.
Tämä sopii hyvin tähän aiheeseen.
http://www.maaseutumedia.fi/jos-ihmiset ... rtaisivat/
E: Hupsista.

Volvomies on erimies.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Tässä se pointti. Ei kukaan terve ihminen kohtele tuotantoeläimiään noin kuin oikeutta eläimille aktivistit kuvaavat.RainBow_ kirjoitti: Onhan sekin totta että tähänki maahan mahtuu sellaisia tilanpitäjiä jokka laiminlyö enempi tai vähempi eläinten hyvinvointia. Mutta kun aktivistit tarttuvat niihin pariin tapaukseen ja yleistävät sitä niinku se ois jokapäiväistä niin se tuhoaa koko eläintuotannon ja maatalouden pikkuhiljaa.
Hyvinvoiva tuotantoeläin tuottaa parhaiten omistajalleen. Kyllä meilläkin on monta huonosti nukuttua yötä, tai unetonta yötä
vietetty kun jokin eläin on ollut sairas. Nykyään unettomia öitä vietetään sen takia, että milloin joku aktivisti keksii yöllä tulla
kuvaamaan salamavalolla pimeässä vierasta ihmistä pelästyneitä mullikoita. Toiselta tilalta mahdollisesti jokin taudinaiheuttaja mukanaan.
(Ja korjattu linkki: http://www.maaseutumedia.fi/jos-ihmiset ... rtaisivat/

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Ei mun kyntämisestä tule ikinä mitään.
En saa suoraa vakoa ja välillä en laske auroja alas, päisteet on ihan päin vittua yms.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Pakkohan se on myöntää, farming simulator on vaikea peli.141 kirjoitti:Ei mun kyntämisestä tule ikinä mitään.En saa suoraa vakoa ja välillä en laske auroja alas, päisteet on ihan päin vittua yms.
![]()

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Tarkotan kyllä ihan IRL kyntöä.V A valmet kirjoitti:Pakkohan se on myöntää, farming simulator on vaikea peli.141 kirjoitti:Ei mun kyntämisestä tule ikinä mitään.En saa suoraa vakoa ja välillä en laske auroja alas, päisteet on ihan päin vittua yms.
![]()

Kyntämine on vähä semmosta että ei sitä opi muutaku tekemällä.141 kirjoitti:Tarkotan kyllä ihan IRL kyntöä.V A valmet kirjoitti:Pakkohan se on myöntää, farming simulator on vaikea peli.141 kirjoitti:Ei mun kyntämisestä tule ikinä mitään.En saa suoraa vakoa ja välillä en laske auroja alas, päisteet on ihan päin vittua yms.
![]()
Noh, mä oon vasta aloittelija. Ja kaikenlisäksi sain auratki hajalle.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Aika moni asia on semmonen ettei sitä opi kuin tekemällä, ja osa oppii nopeemmin kuin toiset ja kaikki ei osaa silti niin hyvin kuin toinen vaikka kuinka opettelis...Kasitonni kirjoitti:Kyntämine on vähä semmosta että ei sitä opi muutaku tekemällä.141 kirjoitti:Tarkotan kyllä ihan IRL kyntöä.V A valmet kirjoitti: Pakkohan se on myöntää, farming simulator on vaikea peli.Noh, mä oon vasta aloittelija. Ja kaikenlisäksi sain auratki hajalle.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Farminkissa ongelmia, ainakun tallentaa pelin ja menee päävalikkoon niin save on hävinny. Blokitallennuskin katosi sen siliän tien. 

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
- Tuppurainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Kuuden aamut. Vittu kuuden aamut hajottaa... Heränny jokaisena arkiaamuna elokuusta lähtien kuuden aikoihin... Väsymys on ystävä...

Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Heräsin puol vuotta jo puol viideltä. Ja toisen puol vuotta joka toinen viikko puol viideltä ja iltavuoroviikkosin viimestään ysiltä, että ei siinä jos kuuden aamut tuntuu rankoilta.