Hyvää matkaa!mrteema kirjoitti:Nonyt mä vi**u lähen s-joelle.

Hyvää matkaa!mrteema kirjoitti:Nonyt mä vi**u lähen s-joelle.
Purat sen rattorin kansion, sitte etit sen Moddescin sieltä ja oikian puoleesta hiirtä --> Avaa Sovelluksessa --> Notepad ja sit muokkaat sitä.Akseli(Fin) kirjoitti:Mut kertokaa joku miten saa muokattuu modesc:ii?
Samalla lailla, mut en oo varma.Akseli(Fin) kirjoitti:Mut kyse on mapista.
Ihan kuule samallai.Akseli(Fin) kirjoitti:Mut kyse on mapista.
No ohan se hieman hurjan näkönen.Ännä kirjoitti:Mistä päi tuo on raiskattu? Vähä katon lippa on rutus, mutta ei muuten kyllä...
Mutta ei se sitä tarkota, että se olis raiskattu...Aecel kirjoitti:No ohan se hieman hurjan näkönen.Ännä kirjoitti:Mistä päi tuo on raiskattu? Vähä katon lippa on rutus, mutta ei muuten kyllä...
Soon vielä karski työkone.Ännä kirjoitti:Mutta ei se sitä tarkota, että se olis raiskattu...Aecel kirjoitti:No ohan se hieman hurjan näkönen.Ännä kirjoitti:Mistä päi tuo on raiskattu? Vähä katon lippa on rutus, mutta ei muuten kyllä...
Tämmöne alkaa jo mun mielestä olla vähä raiskatun näköne.
Ei, jos sullo 64 ni asennat vain sen.Farmari344 kirjoitti:Tarttooko tota toista photoshop versiota asentaa jota tuo kysyy? Siis ku on Photoshop ja Photoshop (64 Bit)...
Ei välättämättäFarmari344 kirjoitti:No ookko järjestelijä vai et?
Joo niil oli joskus 15v sitte sonneja ja nyt innostuvat tekee kesanto heinis jotai, varmaa myyvät jollekki hevos tallille. Mut olise jännä näky ku semmone julmetun kokone Jd ja peräs pikkune klaassi.Ännä kirjoitti:Jos niillä ei oo lehemiä, nii pienemmälläki tekis hyvin kuivike paalit...
Ei tuu ikävä.Killerhangar kirjoitti:Soon semmone juttu että meikä lähtee baarii, moro!
Ford 4610:in puhallin on parree.Töötti_miäs kirjoitti:Nh TS 115:sessa helevetin paska ilmastointi. Helle+tessun paska ilmastointi=hikoilee saamaristi.