Mieki otin 6.7 alkamaan 3vk kesäloman. Yhen viikon jätän loppukesään. Viime vuonna keskeytin kesälomani kun töissä vähän levis pakka kolmannen osapuolen johdosta ja se oli kyllä kannattavaa taloudellisesti.Haasa90 kirjoitti:3vk kesäloma on aika jees, yleensä oon ollu vaan 2 vk kerralla mut koitetaan ny olla 3vk ja katotaan kuinka paljo o kasetti si solmus 3 vk jälkeen
Ei se mullakaan niin sanottua oo et sen 3vk voi olla, jos yks iso homma alkaa ni voipi olla et pitää pistää polttokone 2 vuoroon ku siä odottaa ohjelmia 80kpl happosta 3mm peltiä ja 20kpl 12mm mustaa levyä. Niis on aika talkoo ku ne nostelee polttokoneelle ja si taas pois ja jos viä sattuu et tarvii putsata polttoreunat ni kyl siin vaa hommaa oTeemu kirjoitti:Mieki otin 6.7 alkamaan 3vk kesäloman. Yhen viikon jätän loppukesään. Viime vuonna keskeytin kesälomani kun töissä vähän levis pakka kolmannen osapuolen johdosta ja se oli kyllä kannattavaa taloudellisesti.Haasa90 kirjoitti:3vk kesäloma on aika jees, yleensä oon ollu vaan 2 vk kerralla mut koitetaan ny olla 3vk ja katotaan kuinka paljo o kasetti si solmus 3 vk jälkeen
Mun piti perjantaina alottaa, mut katotaan jos huomenna sit onnistuis.Teemu kirjoitti:11 tuntia vielä niin kesäloma alkaa, eli kerätään sunnuntaitunnit talteen vielä.
Et malttanu jäähä lomalleJespa kirjoitti:Mun piti perjantaina alottaa, mut katotaan jos huomenna sit onnistuis.Teemu kirjoitti:11 tuntia vielä niin kesäloma alkaa, eli kerätään sunnuntaitunnit talteen vielä.
![]() | Lataa tästä... |