Mistä sie niin paljon varotuksia?Konemies12 kirjoitti:Saatana tuli jo kolmas varotusJa modet eikun ragettaa
Kuvan lainaus ilman piilolaatikkoo,turha viestien lainaus ja turhia viestejä modi alueellaJonatha kirjoitti:Mistä sie niin paljon varotuksia?Konemies12 kirjoitti:Saatana tuli jo kolmas varotusJa modet eikun ragettaa
Mulla se on hanskassa koska otin opiksi huomautuksesta,jonka sain modelta ilman ragetustamaon kirjoitti:Oikeinkirjoitus näkyy olevan hanskassa.
Sama..jurppa kirjoitti:Kipeenä ja kurkku kipee eikä ääntä lähe![]()
Mistäpä ne modet tykkäis.Fini kirjoitti:Piti päteä. Koska kerta puhe oli näistä jutuista mistä modet ei tykkää.![]()
Tämä on totta paitsi onneks enimmät osaaa käyttäytyy.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Fini kirjoitti:Piti päteä. Koska kerta puhe oli näistä jutuista mistä modet ei tykkää.![]()
Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja
Ja parhaimmillaan 40 astetta kuumettaAllux kirjoitti:Sama..jurppa kirjoitti:Kipeenä ja kurkku kipee eikä ääntä lähe![]()
Kyllä mä osaan käyttäytyy,mut tuntuu pahalta kun ragetetaan ja käytetään kirosanoja.valtra boy kirjoitti:Tämä on totta paitsi onneks enimmät osaaa käyttäytyy.Konemies12 kirjoitti:Mistäpä ne modet tykkäis.Fini kirjoitti:Piti päteä. Koska kerta puhe oli näistä jutuista mistä modet ei tykkää.![]()
Aina saa moitteita,ei koskaan kehuja
Mikäs nyt vituttaa? Advance 173:ko vittuili allarin arvostelussa?Tuppurainen kirjoitti:Foorumin nämä tällä vuosituhannella syntyneet (en kyllä veke00:aalaske siihen)... Rupee taas niin pali keittämään, että!
Jaahas ja mitähän mä oon sulle tehny? Ittee v***ttaa se kun ei pääse ajaa peevellä ku sataa vettä senverta paljo.Tuppurainen kirjoitti:Foorumin nämä tällä vuosituhannella syntyneet (en kyllä veke00:aalaske siihen)... Rupee taas niin pali keittämään, että!
Tämä. Se pätkä ei osaa oikeesti arvostaa allareita. En minäkään hauku toisten allareita, mutta rajansa kaikella!Konemies12 kirjoitti:Mikäs nyt vituttaa? Advance 173:ko vittuili allarin arvostelussa?Tuppurainen kirjoitti:Foorumin nämä tällä vuosituhannella syntyneet (en kyllä veke00:aalaske siihen)... Rupee taas niin pali keittämään, että!