Ja kiireellä takas.
Meinasit? Niin vissiin kuitenkii olit ihan paskat housuissa.Peluri4 kirjoitti:Meinasin äskön vähä säikähtää ku tuli polliisit tiellä vastaan.
Katos jos peluri liikku raktorilla eikä sillä se kortti enää oikeen kaukana ole.Teleman kirjoitti:Miks vidussa niitä pitää säikkyä, Tällä tiellä en oo nähäny ko pari kertaa...
Tai jos kuski o pieni.. tääl 11v pysäytettii ku oli nii lyhyt.kekkonen kirjoitti:Harvoin ne mittää traktorii pysäytä ellei nyt ihan miten sattuu aja ja on esim joku työlaite peräs
MUlle o sanottu et älä suutu jos huuan sulle ku sut o pysäytetty.Massey_man kirjoitti:No eihän ne kuitenkaan pysäytä mut tottakai siin nyt vähä saatta säikähtää jos poliisit tulee vastaan ja ajaa ilman korttia.
Iskän neuvot aina jos piti ajaa asvaltil, "Näytä sit tosipitkält jos joku tulee vastaan"
Mulle ole ehes sanottu, se on ihtestää selevyys.valtravalmet kirjoitti:MUlle o sanottu et älä suutu jos huuan sulle ku sut o pysäytetty.Massey_man kirjoitti:No eihän ne kuitenkaan pysäytä mut tottakai siin nyt vähä saatta säikähtää jos poliisit tulee vastaan ja ajaa ilman korttia.
Iskän neuvot aina jos piti ajaa asvaltil, "Näytä sit tosipitkält jos joku tulee vastaan"Tulis pienemmät sakot.
Ja nyt ei viitti ajaa ku ylihuomenna 15...
Täältä päi samaa.valtravalmet kirjoitti:Onnea turbous22!
Onnea täältä Laitlan suunnalt kansFS2011M0ds kirjoitti:Täältä päi samaa.valtravalmet kirjoitti:Onnea turbous22!![]()