Mulla sekin jo takanaUkkomezzo kirjoitti:Se ois kohta lähtö riparille!

Mulla sekin jo takanaUkkomezzo kirjoitti:Se ois kohta lähtö riparille!
Eilehä sul ei ollu rahaa,miten voit ostaa jotai?Opettelin miäki tota giantsii käyttää.Tuppurainen kirjoitti:Tänään pitäis mennä Laitilan romutorille kolmen jälkeen toho mäen alle, siält vois löytyy jotain jännää
Onhan se!Aecel kirjoitti:Onko Vetelän käyttäjä poistettu?![]()
En löydä sitä mistään.
Vihdoinkin.Aecel kirjoitti:Onko Vetelän käyttäjä poistettu?![]()
En löydä sitä mistään.
3 vuotta, 10 kk. :FFTemeksi kirjoitti:3 vuotta, 1 kuukausi ja 13 päivää on tullu oltua. Kaikki ihan huurusa ko 1 vuode ollu.
Sikskö se poistettii että täälä pystyis porukka käytäytyy?Jeppe kirjoitti:Onhan se!Aecel kirjoitti:Onko Vetelän käyttäjä poistettu?![]()
En löydä sitä mistään.
Antteeks ny mut ei tätä foorumii oo ollukkaa sillo timukka.Timzze kirjoitti:3 vuotta, 10 kk. :FFTemeksi kirjoitti:3 vuotta, 1 kuukausi ja 13 päivää on tullu oltua. Kaikki ihan huurusa ko 1 vuode ollu.
okk, itekki olin iha viittä vaille etten alakanu vittuilee sille.Jeppe kirjoitti:Näin on. Rupes jo vituttaa ku yks hehkuttaa kissastansa joka vitun topicis.
Olikse niin et se ei ees tienny mikä on fs kun se rekkas tänne.Jeppe kirjoitti:Näin on. Rupes jo vituttaa ku yks hehkuttaa kissastansa joka vitun topicis.
Ja kerjäs tahallaan kiusausta. Toivottavasti pysyy sielä omalla sivustollansajohn deere 6920 kirjoitti:Olikse niin et se ei ees tienny mikä on fs kun se rekkas tänne.Jeppe kirjoitti:Näin on. Rupes jo vituttaa ku yks hehkuttaa kissastansa joka vitun topicis.
16-vuotias ja kattoo jotain Lyäköä...leepu kirjoitti:okk, itekki olin iha viittä vaille etten alakanu vittuilee sille.Jeppe kirjoitti:Näin on. Rupes jo vituttaa ku yks hehkuttaa kissastansa joka vitun topicis.